E diel, 15 Qershor, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Investigim
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Investigim
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aviacion

Çfarë ndryshoi pas tragjedisë së Germanwings, ngjarja si gurë kilometrik për sigurinë ajrore

SkyWeb Nga SkyWeb
6 Prill, 2025
in Aviacion
A A
0
Çfarë ndryshoi pas tragjedisë së Germanwings, ngjarja si gurë kilometrik për sigurinë ajrore
Share on FacebookShare on WhatsApp

Më 24 mars 2015, ndodhi një nga ngjarjet më tronditëse në historinë moderne të aviacionit: fluturimi Germanwings 9525 u rrëzua në Alpet Franceze, duke marrë jetën e 150 personave që ndodheshin në bord.

Dhjetë vjet më pas, kjo tragjedi vazhdon të mbetet një pikë e errët në historinë e sigurisë ajrore – një moment i rëndë që detyroi industrinë të rishikojë rregullat dhe protokollet e saj të sigurisë.

Çfarë ndodhi me fluturimin 9525?

Avioni Airbus A320 ishte nisur nga Barcelona drejt Dyseldorfit, kur rreth 30 minuta pas ngritjes, nisi papritur një humbje lartësie të pashpjegueshme.

Hetuesit zbuluan më pas se kopiloti Andreas Lubitz kishte mbyllur kapitenin jashtë kabinës ( kur ai kishte shkuar në tualet) dhe kishte drejtuar qëllimisht avionin drejt alpeve, duke shkaktuar përplasjen fatale.

Raporti përfundimtar i autoriteteve franceze të hetimit të aksidenteve ajrore (BEA) më 2016, tregoi se Lubitz kishte një histori të gjatë depresioni të rëndë dhe tendencash vetëvrasëse.

Ai ishte konsultuar me disa mjekë, por asnjëri nuk e kishte raportuar gjendjen e tij tek autoritetet ajrore apo te kompania, për shkak të ligjeve të konfidencialitetit mjekësor.

Si ndryshoi aviacioni pas aksidentit?

Tragjedia e fluturimit 9525 solli ndryshime të menjëhershme dhe të rëndësishme në politikat ndërkombëtare të aviacionit:

• Rregulli i dy personave në kabinë: U bë e detyrueshme që në çdo moment në kabinën e pilotimit të jenë të paktën dy persona.

• Vlerësimi psikologjik i pilotëve: Agjencia Evropiane e Sigurisë së Aviacionit (EASA) vendosi testime të detyrueshme psikologjike për pilotët përpara punësimit dhe krijoi programe mbështetëse mes kolegësh për ata në detyrë.

• Rishikimi i ligjeve për konfidencialitetin mjekësor: U hap një debat global për balancimin mes privatësisë shëndetësore dhe sigurisë publike. Në disa vende, mjekët tani kanë të drejtë të raportojnë autoriteteve kur gjendja mendore e një piloti paraqet rrezik për sigurinë.

A janë ende në rrezik pasagjerët?

Pavarësisht reformave, sfidat vazhdojnë. Një raport i vitit 2022 nga Departamenti Amerikan i Transportit theksonte se shumë pilotë ende hezitojnë të raportojnë shqetësimet mendore, për shkak të stigmës dhe frikës për humbjen e vendit të punës. Shumë probleme të shëndetit mendor mund të kalojnë pa u vënë re gjatë kontrollit rutinë, nëse nuk raportohen vetë nga pilotët.

Autoritetet dhe linjat ajrore po investojnë gjithnjë e më shumë në programe për mirëqenien mendore të pilotëve, por ekuilibri mes privatësisë, besimit dhe sigurisë mbetet i ndjeshëm dhe kompleks.

Megjithatë duhet theksuar se transporti ajror është një ndër më të sigurtët. /skyweb.al

Artikulli para

ANALIZAT/ “Qumësht i ambalazhuar” pa qumësht, vaji i palmës përmbyt tregun shqiptar, 2.9 milion litra në 2024

Artikulli pas

AKU shkrihet pas problematikave të theksuara me sigurinë ushqimore, çfarë ndodh me punonjësit

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

Temperaturat e larta dhe konfigurimi i krahëve, disa nga shkaqet që mund të kenë çuar në tragjedinë ajrore në Indi
Aviacion

Temperaturat e larta dhe konfigurimi i krahëve, disa nga shkaqet që mund të kenë çuar në tragjedinë ajrore në Indi

12 Qershor, 2025
AVIONËT/ Çfarë është piloti automatik, funksionet dhe a do ta zëvendësojë AI?
Aviacion

AVIONËT/ Çfarë është piloti automatik, funksionet dhe a do ta zëvendësojë AI?

11 Qershor, 2025
Lajm i keq për pasagjerët, pritje deri në 4 orë dhe kompania ajrore nuk ka detyrim dëmshpërblimin: Çfarë ka ndryshuar
Aviacion

Lajm i keq për pasagjerët, pritje deri në 4 orë dhe kompania ajrore nuk ka detyrim dëmshpërblimin: Çfarë ka ndryshuar

7 Qershor, 2025
Çfarë janë retë “super cell” që shkaktuan turbulencat e forta me 8 të lënduar gjatë fluturimit Berlin-Milano
Aviacion

Çfarë janë retë “super cell” që shkaktuan turbulencat e forta me 8 të lënduar gjatë fluturimit Berlin-Milano

6 Qershor, 2025
Pse avionët s’janë të pajisur me parashuta? – Përgjigjet për pyetjen që të gjithë e kanë bërë të paktën një herë
Aviacion

Pse avionët s’janë të pajisur me parashuta? – Përgjigjet për pyetjen që të gjithë e kanë bërë të paktën një herë

5 Qershor, 2025
Fëmijët “pushtojnë” Aeroportin e Ndërkombëtar të Tiranës për 1 Qershor
Aviacion

Fëmijët “pushtojnë” Aeroportin e Ndërkombëtar të Tiranës për 1 Qershor

5 Qershor, 2025
Artikulli pas
AKU shkrihet pas problematikave të theksuara me sigurinë ushqimore, çfarë ndodh me punonjësit

AKU shkrihet pas problematikave të theksuara me sigurinë ushqimore, çfarë ndodh me punonjësit

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Konfirmohet instalimi i pajisjeve DPI te kompanitë celulare, AKSK betohet se nuk do të na përgjojë, garanci të tjera nuk ka
Kryesore

Konfirmohet instalimi i pajisjeve DPI te kompanitë celulare, AKSK betohet se nuk do të na përgjojë, garanci të tjera nuk ka

Nga SkyWeb
5 Prill, 2025
0

Emirjon Senja Autoriteti Kombëtar për Sigurinë Kibernetik (AKSK) pranoi sot publikisht, përmes një sinkroni të shkurtër në një kronikë televizive...

Lexo të plotë
Daljet e reja në pension, si do të bëhet përllogaritja me koeficientët e rinj

O Shqipëri që s’ke pleqëri!

7 Qershor, 2025
József Váradi dhe Michael Delehant , drejtues te Wizz Air

FATURAT/ Si po i zhvat Wizz Air shqiptarët : Ikni ankohuni në Angli po deshet!

22 Prill, 2025
Shqipëria, një destinacion konkurrues për turizmin mjekësor në rajon

Shqipëria, një destinacion konkurrues për turizmin mjekësor në rajon

14 Maj, 2025
AKSHI nuk gjen rehat, akuza të forta për favorizime edhe pas anulimit dhe rishpalljes së tenderit të kamerave të doganave

AKSHI nuk gjen rehat, akuza të forta për favorizime edhe pas anulimit dhe rishpalljes së tenderit të kamerave të doganave

2 Maj, 2025

Të Fundit

Shqipëria, destinacioni i ri për udhëtarët vetëm: Rritet numri i “turistëve solo”, cilat janë vendet për t’u vizituar?

Revista “Esquire”: Shqipëria, destinacioni ku të gjithë italianët ëndërrojnë të shkojnë

14 Qershor, 2025
Avion me probleme teknike, Wizz Air mban “peng” 30 orë pasagjerët: Ju jeni prioriteti ynë

Avion me probleme teknike, Wizz Air mban “peng” 30 orë pasagjerët: Ju jeni prioriteti ynë

14 Qershor, 2025
Murtaja e bagëtive, ish-sekretari i Ministrisë së Bujqësisë bën thirrje për dëmshpërblim të blegtorëve: Pa mbështetje, çdo veprim është i kotë

Murtaja e bagëtive, ish-sekretari i Ministrisë së Bujqësisë bën thirrje për dëmshpërblim të blegtorëve: Pa mbështetje, çdo veprim është i kotë

14 Qershor, 2025
Boja e kuqe që ngjyros tekstilet hidhet në ëmbëlsira, rrezikohet shëndeti i konsumatorit

Boja e kuqe që ngjyros tekstilet hidhet në ëmbëlsira, rrezikohet shëndeti i konsumatorit

14 Qershor, 2025
SkyWeb.al

Skyweb.al është një portal informativ i pavarur që sjell lajmet më të rëndësishme dhe të verifikuara nga vendi dhe bota. Me një qasje profesionale dhe të thelluar, duke u ofruar lexuesve një pasqyrë të plotë dhe të balancuar të ngjarjeve që formësojnë realitetin tonë.

Na ndiqni

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Investigim
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr