E enjte, 17 Korrik, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Investigim
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Investigim
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aviacion

Pse Airbus A220 konsiderohet një avion revolucionar

SkyWeb Nga SkyWeb
25 Maj, 2025
in Aviacion, Kryesore
A A
0
Pse Airbus A220 konsiderohet një avion revolucionar
Share on FacebookShare on WhatsApp

Në një kohë kur industria e aviacionit kërkon më shumë efikasitet, më pak ndotje dhe një përvojë më cilësore për pasagjerët, Airbus A220 ka hyrë në skenë si një yll i vërtetë i qiellit. Ky avion, i njohur fillimisht si Bombardier C-Series, është përqafuar me entuziazëm nga shumë kompani ajrore dhe sot konsiderohet si një nga modelet më të avancuara dhe më të dashura në kategorinë e avionëve me “trup të ngushtë“.

Ajo që e veçon Airbus A220 është fakti se është ndërtuar nga e para për shekullin XXI. Ndryshe nga shumë avionë të tjerë që janë variante të modeleve të mëparshme, A220 është projektuar rishtazi në çdo detaj, që nga aerodinamika e deri te përvoja e pasagjerëve. Trupi i tij është ndërtuar me materiale të lehta por të qëndrueshme, ndërsa krahët kanë një formë aerodinamike që lejon një konsum shumë më të ulët karburanti. Kjo përkthehet në një ulje me 20-25% të kostos për karburant krahasuar me avionët e brezit të kaluar, si Embraer E190 apo Boeing 717.

Ajo që e bën vërtet të dallueshëm këtë avion për pasagjerët është niveli i rehatshme që ofron, diçka që shpesh mungon në avionët më të vegjël rajonalë. Kabina e A220 është më e qetë, me izolim të përmirësuar ndaj zhurmave, ndërsa dritaret janë më të mëdha, duke i dhënë fluturimit një ndjesi më të hapur dhe më të ndriçuar natyralisht. Sediljet janë më të gjera se ato të çdo avioni tjetër në këtë kategori, dhe sistemi i ndriçimit është projektuar për të qenë relaksues dhe adaptiv, duke ndihmuar në reduktimin e lodhjes gjatë fluturimeve.

Një tjetër avantazh i madh i Airbus A220 qëndron te motorët e tij. Ai përdor motorët Pratt & Whitney PW1500G, të cilët janë ndër më të avancuarit në botë për efikasitet dhe nivel të ulët ndotjeje. Këta motorë janë më të qetë dhe më ekonomikë, duke ndihmuar jo vetëm kompanitë ajrore në uljen e kostove, por edhe mjedisin në reduktimin e ndotjes akustike dhe emetimeve të CO2.

Edhe pse A220 është projektuar si një avion rajonal, ai ka aftësinë të përshkojë distanca deri në 6 orë pa ndalesë. Kjo e bën atë ideal për linja më të gjata me më pak pasagjerë, si për shembull Tiranë–Helsinki ose Romë–Riyadh, itinerare që nuk justifikojnë përdorimin e avionëve të mëdhenj, por që A220 i përballon pa vështirësi.

Nuk është rastësi që ky avion është bërë zgjedhje e preferuar për shumë kompani ajrore në Europë dhe më gjerë. Swiss, Air France, Delta, JetBlue, AirBaltic dhe së fundmi edhe Croatia Airlines kanë vendosur ta kenë A220 si bosht të flotës së tyre, raporton skyweb.al. 

Arsyet janë të qarta: kosto më të ulëta operimi, përvojë më të mirë për pasagjerët dhe mundësi fleksibël për të mbuluar destinacione të ndryshme me efikasitet të lartë.

Airbus A220 nuk është thjesht një avion. Ai përfaqëson një qasje të re ndaj fluturimit, një përzierje perfekte mes teknologjisë moderne, komoditetit dhe qëndrueshmërisë ekologjike.

Është një avion që fluturon me lehtësi, operon me efikasitet dhe ofron një përvojë që e bën çdo udhëtim më të këndshëm.

Nëse në biletën tuaj lexoni “Airbus A220”, përgatituni për një fluturim ndryshe, një fluturim të zgjuar. Kompanitë që fluturojnë nga Tirana ose anasjelltas dhe që përdorin A220 janë AirBaltic; SwissAir dhe Croatia Airlines./skyweb.al

Etiketat: airbus a220airbus a321nxairbus a330
Artikulli para

REKORD/ Pa zhurmë dhe bujë, si u bë Finnair kompania ajrore më e sigurt në Europë

Artikulli pas

Alko-Impex merr tenderin për pastrimin e plazheve në Vlorë, Himarë dhe Sarandë gjatë sezonit turistik

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

TIA menaxhoi mesatarisht 228 fluturime në ditë, mbi 1.1 milionë pasagjerë në qershor
Aviacion

TIA menaxhoi mesatarisht 228 fluturime në ditë, mbi 1.1 milionë pasagjerë në qershor

17 Korrik, 2025
DOKUMENTET/ Tenderi i sistemeve të sigurisë në Portin e Durrësit i jepet kompanisë me çmimin më të shtrenjtë, nisin ankimimet
Ekonomi

DOKUMENTET/ Tenderi i sistemeve të sigurisë në Portin e Durrësit i jepet kompanisë me çmimin më të shtrenjtë, nisin ankimimet

17 Korrik, 2025
INSTAT raporton rritje të fortë të numrit të turistëve në shkurt 2025, detajet
Kryesore

Italianët zëvendësojnë shqiptarët e Kosovës si turistë në Shqipëri, 1 në 4 vizitorë vjen nga përtej detit

17 Korrik, 2025
Qeveria centralizon emërimet e drejtorëve të bashkive, Mazniku në krye
Aktualitet

Qeveria centralizon emërimet e drejtorëve të bashkive, Mazniku në krye

16 Korrik, 2025
Fatura që po shteron qumështin
Aktualitet

Fatura që po shteron qumështin

16 Korrik, 2025
Narta, mes lagunave më të bukura në Europë
Kryesore

Narta, mes lagunave më të bukura në Europë

16 Korrik, 2025
Artikulli pas
Alko-Impex merr tenderin për pastrimin e plazheve në Vlorë, Himarë dhe Sarandë gjatë sezonit turistik

Alko-Impex merr tenderin për pastrimin e plazheve në Vlorë, Himarë dhe Sarandë gjatë sezonit turistik

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Pse stjuardesat buzëqeshin me duart pas shpine te dera teksa pasagjerën futen në avion?
Aviacion

Pse stjuardesat buzëqeshin me duart pas shpine te dera teksa pasagjerën futen në avion?

Nga SkyWeb
17 Qershor, 2025
0

Kur fluturoni me avion, me siguri keni vënë re një detaj të vogël por të veçantë: stjuardesat qëndrojnë në këmbë...

Lexo të plotë
Mirupafshim pasaportave dhe biletave fizike në aeroporte për tre vjet! Nis revolucioni digjital në udhëtimet me avion

Mirupafshim pasaportave dhe biletave fizike në aeroporte për tre vjet! Nis revolucioni digjital në udhëtimet me avion

12 Prill, 2025
OECD: Investimet e huaja po orientohen në pasuri të paluajtshme, nuk mbështesin rritjen afatgjatë

OECD: Investimet e huaja po orientohen në pasuri të paluajtshme, nuk mbështesin rritjen afatgjatë

9 Korrik, 2025
Gerond Meçe i Advanced Bussines Solutions (ABS) ankimon tenderin e serverave, INSTAT “trembet” dhe e anulon

Gerond Meçe i Advanced Bussines Solutions (ABS) ankimon tenderin e serverave, INSTAT “trembet” dhe e anulon

28 Prill, 2025
Avioni i parë do të ulet në Aeroportin e Vlorës brenda pak javësh

Avioni i parë do të ulet në Aeroportin e Vlorës brenda pak javësh

12 Prill, 2025

Të Fundit

TIA menaxhoi mesatarisht 228 fluturime në ditë, mbi 1.1 milionë pasagjerë në qershor

TIA menaxhoi mesatarisht 228 fluturime në ditë, mbi 1.1 milionë pasagjerë në qershor

17 Korrik, 2025
DOKUMENTET/ Tenderi i sistemeve të sigurisë në Portin e Durrësit i jepet kompanisë me çmimin më të shtrenjtë, nisin ankimimet

DOKUMENTET/ Tenderi i sistemeve të sigurisë në Portin e Durrësit i jepet kompanisë me çmimin më të shtrenjtë, nisin ankimimet

17 Korrik, 2025
Marketet e vogla mbeten pa furnizime qumështi; Tatimet sqarojnë si do të bëhen faturat

Marketet e vogla mbeten pa furnizime qumështi; Tatimet sqarojnë si do të bëhen faturat

17 Korrik, 2025
INSTAT raporton rritje të fortë të numrit të turistëve në shkurt 2025, detajet

Italianët zëvendësojnë shqiptarët e Kosovës si turistë në Shqipëri, 1 në 4 vizitorë vjen nga përtej detit

17 Korrik, 2025
SkyWeb.al

Skyweb.al është një portal informativ i pavarur që sjell lajmet më të rëndësishme dhe të verifikuara nga vendi dhe bota. Me një qasje profesionale dhe të thelluar, duke u ofruar lexuesve një pasqyrë të plotë dhe të balancuar të ngjarjeve që formësojnë realitetin tonë.

Na ndiqni

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Investigim
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr