Gjiganti francez i luksit Kering, pronar i markës Gucci, është pranë përfundimit të një marrëveshjeje për të shitur degën e tij të produkteve të bukurisë te L’Oréal, në një transaksion që vlerëson njësinë në rreth 4 miliardë dollarë, sipas burimeve të cituara nga The Wall Street Journal.
Marrëveshja, që pritet të finalizohet javën e ardhshme, përfaqëson një nga lëvizjet e para të CEO-së së ri të Kering, Luca de Meo, në përpjekje për të ringjallur pasurinë e konglomeratit luksoz që ka hasur vështirësi në disa nga markat kryesore, përfshirë vetë Gucci-n.
Sektori i kozmetikës është përballur me konkurrencë të ashpër dhe ritme më të ngadalta rritjeje krahasuar me divizionet e modës dhe aksesorëve. Burime nga kompania pohojnë se shitja e njësisë së bukurisë do t’i lejojë Kering-ut të përqendrohet tek markat më fitimprurëse, ndërsa L’Oréal do të zgjerojë më tej portofolin e saj në segmentin “beauty luxury”.
Në tregun financiar, aksionet e Kering u rritën me 0.34%, ndërsa L’Oréal fitoi 1.11%, pas publikimit të lajmit për negociatat. Analistët e vlerësojnë këtë si një fitore të dyanshme, ku Kering redukton riskun dhe L’Oréal forcon dominimin në tregun global të kozmetikës luksoze. /skyweb.al