Një trend i ri po dominon jetën e ultra-të-pasurve në mbarë botën: kërkesa për privatësi ekstreme. Miliarderë nga Miami deri në Dubai po shpenzojnë shuma marramendëse për të jetuar larg syve të publikut, duke krijuar një realitet ku çdo shërbim u vjen vetëm atyre dhe çdo përvojë është personalizuar deri në detajet më të vogla, shkruan Wall Street Journal.
Një shembull janë Masoud dhe Stephanie Shojaee, të cilët i përkasin një rrethi në rritje të njerëzve super të pasur që nuk pranojnë më asnjë lloj bezdie në jetën e përditshme. Kur vizitojnë restorante ekskluzive në Miami, ata dërgohen direkt te tavolina e tyre private. Udhëtimet e tyre zhvillohen vetëm me avion privat, ndërsa në destinacione luksi si Dubai, ata hyjnë në hotele nga hyrje të dedikuara, pa kaluar në holl, duke përdorur ashensorë të veçantë që i çojnë drejt e në suitat e tyre.
Për këtë kategori njerëzish, koha është pasuria më e çmuar. Për ta shmangur turmat, pritjet dhe trafikun, po ngrihet një ekosistem i tërë shërbimesh që u ofrojnë intimitet absolut: restorante dhe klube vetëm për ta, rezidenca me hyrje private, spa që mbyllen tërësisht vetëm për një familje dhe udhëtime të kuruara deri në perfeksion.
Në projekte të reja luksi, si Bentley Residences pranë Miamit, apartamentet do të kenë ashensorë për makina që i çojnë automjetet direkt në brendësi të banesës, duke eliminuar çdo kontakt me zona të përbashkëta. Çdo njësi do të ketë pishinë private, ndërsa restoranti i ndërtesës do të jetë i aksesueshëm vetëm për rezidentët.
Privatësia nuk kufizohet vetëm te banimi. Shumë miliarderë përzgjedhin klube të mbyllura, ku anëtarësimi kërkon pagesa të larta dhe miratim selektiv. Aty marrin pjesë në evente kulturore intime, dreka të personalizuara dhe festa private me artistë të njohur vetëm për një grup të vogël miqsh.
Edhe blerjet e garderobës janë transformuar. Të pasurit nuk frekuentojnë më qendra tregtare apo marka tradicionale; koleksionet u dërgohen në shtëpi, ndërsa stilistët personalë bëjnë përshtatjet në mënyrë diskrete. Po ashtu, udhëtimet planifikohen nga agjenci luksi që krijojnë itinerare të paarritshme për publikun e gjerë: ishuj privatë, darka me yje Michelin, shopping natën në butiqe të mbyllura dhe suita të rezervuara vetëm për ta.
Në këtë botë të re të luksit, paratë nuk shpenzohen vetëm për objekte, por për ndjesinë e të qenit larg syve të të tjerëve. Privatësia është kthyer në simbolin më të fuqishëm të statusit dhe ata që e kërkojnë, janë të gatshëm të paguajnë miliona për ta pasur. /Skyweb.al















