Java e fundit e fushatës duke se ka sjellë edhe disa ndryshime në mënyrën se si partitë politike dhe kandidatët po bëjnë fushatë në rrjetet sociale.
Skyweb.al bëri një pasqyrë të shpenzimeve javën e kaluar, ndërkohë që të dhënat ndryshojnë këtë javë, ku Partia Demokratike ka nisur të shpenzojë shuma të mëdha parash për të çuar mesazhin e saj te qytetarët përmes platformës META.
PD është duke shpenzuar mesatarisht nga 2 200 deri në 2 500 dollarë në ditë gjatë javës së fundit (28 prill – 04 maj), sipas të dhënave zyrtare të rifreskuara sëfundmi nga platforma META që ka konsultuar skyweb.al.
Kreu i Partisë “Mundësia”, Agron Shehaj renditet i dyti gjatë kësaj jave duke shpenzuar rreth 5 900 dollarë, ndërsa është ngjitur ndjeshëm Pëllumb Seferi i Koalicionit Euroatlantik me 4 500 dollarë të shpenzuara gjatë javës së fundit.
Ndërkohë, vërehet një ndryshim në strategji për Jorida Tabakun, e cila javën e shkuar renditej në vend të dytë.
Zonja Tabaku ka hequr disi dorë nga reklama në META dhe është fokusuar në intervista të paguar në studiot më të rendësishme në vend si edhe banera nëpër portale.
Skyëeb.al ka paraqitur në grafikë shpenzimet sipas kandidatëve si edhe sa është shpenzuar vetëm gjatë një ditë sipas qarqeve të vendit, ku vërehet se ka “betejë” në Elbasan, Durrës dhe Vlorë.

