Për herë të parë, Shqipëria lidhet drejtpërdrejt me dy kryeqytetet baltike – Tallinn (Estoni) dhe Vilnius (Lituani), falë fluturimeve të reja të operuara nga një prej kompanive më simpatike në Evropë, airBaltic.
Kjo risi shënon një zgjerim domethënës të rrjetit të fluturimeve nga Tirana International Airport (TIA), duke e kthyer atë në një nyje të rëndësishme lidhëse midis Adriatikut dhe Europës Veriore.
Fluturimet do të zhvillohen katër herë në javë, duke ofruar më shumë mundësi udhëtimi për qytetarët shqiptarë, por edhe për turistët që kërkojnë të zbulojnë vendet baltike. Të gjitha fluturimet do të kryhen me avionët modernë Airbus A220, të njohur për efikasitet, komoditet dhe teknologji të avancuar.
Këto linja të reja jo vetëm që thellojnë integrimin ajror të Shqipërisë me pjesën tjetër të kontinentit, por edhe nxisin turizmin, biznesin dhe shkëmbimet kulturore me rajone që deri tani kanë qenë më pak të aksesueshme nga Tirana.
Me këtë zhvillim, TIA forcon rolin e tij si një portë strategjike për udhëtimet në Europë, ndërsa airBaltic zgjeron më tej praninë e saj në rajonin e Ballkanit.
Airbus A220: Avioni që ndryshoi rregullat e lojës në fluturimet rajonale
Në një industri ku efikasiteti, teknologjia dhe përvoja e pasagjerëve janë kyçe, Airbus A220 është shndërruar në një nga avionët më të suksesshëm të kohëve të fundit për fluturimet rajonale. Por pas këtij modeli që sot mban vulën e Airbus-it, qëndron një histori inovacioni kanadez, një marrëveshje strategjike ndërkombëtare dhe një rikompozim i tregut të fluturimeve me distanca të mesme.
Nga Bombardier CSeries në Airbus A220
Fillimisht i njohur si Bombardier CSeries, ky avion u projektua nga prodhuesi kanadez Bombardier Aerospace me qëllimin për të krijuar një alternativë më efikase dhe moderne për avionët me 100 deri në 150 pasagjerë. Ai hyri në shërbim për herë të parë në vitin 2016 dhe menjëherë tërhoqi vëmendjen e ekspertëve për performancën dhe teknologjinë e tij.
Megjithatë, vështirësitë financiare të Bombardier dhe presioni i konkurrencës nga gjigantët Boeing dhe Airbus e vunë projektin në pikëpyetje. Në vitin 2017, Airbus hyri në lojë duke marrë një pjesë shumicë të programit CSeries, që më pas u riemërua zyrtarisht në Airbus A220.
Çfarë e bën A220 një avion të veçantë?
1. Efiçencë e lartë në konsum karburanti:
A220 është projektuar dhe ndërtuar për të qenë ekonomik. Ai përdor motorët më të rinj Pratt & Whitney PW1500G, të cilët ulin konsumin e karburantit me deri në 20 për qind krahasuar me avionët e gjeneratës së mëparshme. Kjo e bën atë ideal për linjat rajonale dhe për distanca të mesme që kërkojnë kursim operacional.
2. Dizajn modern dhe kabinë e bollshme:
A220 ka kabinën më të gjerë në kategorinë e tij. Me sedilje më të mëdha dhe më shumë hapësirë për kokën dhe këmbët, ai ofron një përvojë më të rehatshme për pasagjerët, edhe në fluturime më të gjata. Hyrja më e gjerë dhe dritaret më të mëdha përmirësojnë ndjeshëm përjetimin vizual dhe ndjesinë e hapësirës.
3. Avion i qetë:
Duke qenë një avion i ri, A220 përmban teknologji të avancuar për reduktimin e zhurmës, gjë që e bën të përshtatshëm për aeroporte urbane dhe për linja ku qetësia është e rëndësishme për komunitetet përreth.
4. Fleksibilitet në linjat ajrore:
A220 ofrohet në dy variante: A220-100 dhe A220-300, që mbulojnë një gamë nga rreth 100 deri në 150 pasagjerë. Kjo e bën të përshtatshëm si për linjat me trafik të mesëm, ashtu edhe për ato të dendura rajonale.
Një sukses i dukshëm në treg
Pas riemërtimit dhe integrimit të tij në portofolin e Airbus, A220 ka shënuar një rritje të fortë në porosi dhe përdorim global. Kompani si airBaltic, Swiss, Croatia Airlines, Delta Air Lines, Air France dhe së fundmi ITA Airways e kanë përfshirë në flotat e tyre, jo vetëm për efikasitetin operacional, por edhe për komoditetin që u ofron pasagjerëve.
airBaltic, që tashmë operon edhe në Shqipëri nga TIA, ka ndërtuar të gjithë flotën e saj bazuar në A220, duke qenë një nga promovuesit më të mëdhenj të këtij modeli në Europë.
Historia e A220 është një shembull se si një projekt inovativ, i rrezikuar nga dështimi, mund të rikthehet fuqishëm dhe të transformojë të gjithë një segment të industrisë ajrore. /skyweb.al