Një figurë e vogël me sy të mëdhenj, veshë të gjatë dhe një buzëqeshje misterioze po shkakton një stuhi të vërtetë në rrjetet sociale dhe tregun global të lodrave: “Labubu” është emri i kukullës që nga Hong Kongu ka arritur të bëhet një fenomen i jashtëzakonshëm kulturor dhe tregtar.
E krijuar nga artistët e kompanisë “Pop Mart”, Labubu nuk është thjesht një lodër, ajo është kthyer në simbol të një brezi që kërkon identitet përmes objekteve të veçanta, të rralla dhe të koleksionueshme.
Me një pamje që përzien ëmbëlsinë dhe çuditshmërinë, Labubu përfaqëson një lloj kundër-reagimi ndaj lodrave tradicionale, duke kombinuar estetikën “creepy-cute” me mesazhe të heshtura për individualitet dhe ndryshueshmëri.
Ajo çfarë e bën Labubu edhe më të dëshiruar është strategjia agresive e marketingut dhe mungesa e qëllimshme në treg. Kukullat shiten shpesh në seri të kufizuara, përmes “blind box”-eve, kutive që nuk tregojnë cilin version të Labubu po blen, duke nxitur koleksionistët të blejnë sa më shumë.
Në disa raste, çmimet e rishitjes në tregun sekondar kanë arritur në qindra euro për një copë të vetme.
Marketingu është i ndërtuar rreth idesë së ekskluzivitetit dhe komunitetit. Evente të dedikuara, ekspozita ndërkombëtare, bashkëpunime me artistë të famshëm dhe prania në platforma si TikTok dhe Instagram kanë kthyer Labubu në një ikonë kulturore të epokës digjitale.
Por çfarë po ndodh në të vërtetë? Furia për Labubu tregon jo vetëm etjen për objekte të rralla, por edhe një ndryshim më të thellë në sjelljen e konsumatorit të ri: përkatësia ndaj një komuniteti virtual, dëshira për të pasur “diçka ndryshe”, dhe mënyra si marketingu ndërthur estetikën, rrallësinë dhe nostalgjinë për të krijuar një valë emocionale kolektive.
Për momentin, furia Labubu nuk po tregon shenja ndalese. Dyqanet që i shesin raportojnë mungesa, ndërsa fansat nëpër botë presin me orë të tëra për të siguruar një copë nga “magjia” e vogël plastike. Një lodër? Po. Por një lodër që ka krijuar një univers të tërë rreth vetes. /skyweb.al