Një pasagjer i Ryanair u filmua në aeroportin e Krakow-it, Poloni, duke debatuar me punonjësin e aeroportiz, pasi humbi fluturimin për në Tiranë.
Ai kishte mbërritur nga Manchester dhe kishte vetëm 55 minuta kohë mes dy udhëtimeve, raporton Skyweb.al.
Në video ai pretendon se stafi mund ta kishte lejuar të hipte, pasi autobusi që transporton pasagjerët drejt avionit ndodhej ende në pistë.
View this post on Instagram
Por rregullat e Ryanair janë të qarta: pasagjerët duhet të jenë te gate të paktën 20 minuta para nisjes.
Pasi kalon afati, sistemi i imbarkimit mbyllet dhe stafi nuk ka të drejtë të shtojë më pasagjerë, edhe nëse avioni enuk është ngritur.
Një tjetër detaj i rëndësishëm është se Ryanair nuk shet bileta me fluturime të ndërlidhura (connecting flights).
Pasagjeri kishte blerë dy bileta të ndara: një nga Manchesteri në Krakow dhe një tjetër nga Krakowi në Tiranë.
Kjo do të thotë se kompania nuk garanton kohë lidhjeje mes dy fluturimeve dhe çdo vonesë apo rrezik humbjeje bie plotësisht mbi udhëtarin.
Nëse pasagjeri nuk arrin në gate-in e dytë në kohë, humbet fluturimin.
Në video, a shihet duke qëndruar i palëkundur, ndërsa pasagjeri nervozohet, thotë se “nuk e njeh këtë vend” dhe e quan punonjësin “një humbje absolute”. Pamjet u bënë virale dhe shumë përdorues në rrjete sociale e fajësuan Ryanair, megjithëse kompania thjesht zbatonte rregulloren standarde.
Ryanair njihet për politikën e saj strikte “point-to-point”: çdo biletë konsiderohet një udhëtim i veçantë dhe përgjegjësia për lidhjen e fluturimeve bie mbi pasagjerin.