• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy
E hënë, 8 Qershor, 2026
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Shëndet

Kufiri te filxhani i tretë, çfarë ndodh nëse konsumoni 4 kafe në ditë

Editor Nga Editor
19 Prill, 2026
në Shëndet
A A
0
Kufiri te filxhani i tretë, çfarë ndodh nëse konsumoni 4 kafe në ditë

Portrait of happy beautiful young woman wearing blue shirt drinking coffee sitting at table in restaurant looking out the window on summer day.

Share on FacebookShare on WhatsApp

Kafeja vijon të jetë në fokus të studimeve që lidhen me mirëqenien mendore. Sipas një kërkimi të fundit nga Universiteti Fudan, konsumimi i moderuar i saj mund të ketë ndikim pozitiv në humor.

Studimi, i publikuar në Journal of Affective Disorders, analizoi të dhënat e 461.586 personave për një periudhë 13-vjeçare. Rezultatet tregojnë se konsumimi i dy deri në tre filxhanëve kafe në ditë lidhet me një rrezik më të ulët për zhvillimin e depresionit dhe çrregullimeve të tjera të humorit.

Megjithatë, studiuesit vërejnë se ky efekt pozitiv ka një kufi. Nga filxhani i katërt e lart, përfitimet fillojnë të zbehen, ndërsa mbi pesë filxhanë në ditë rreziku për probleme të shëndetit mendor rritet sërish.

Analiza evidentoi një lidhje në formë “J-je”: rreziku bie me rritjen e moderuar të konsumit, por më pas rritet kur tejkalohet niveli optimal. Pjesëmarrësit në studim nuk kishin probleme mendore në fillim, dhe të dhënat e tyre për konsumimin e kafesë u krahasuan me diagnozat e mëvonshme.

Interesant është fakti se nuk u gjetën dallime mes llojeve të kafesë apo mënyrës se si organizmi metabolizon kafeinën. Efektet mbetën të njëjta pavarësisht nëse kafeja ishte e zakonshme, instant apo pa kafeinë.

Sipas autorëve, ndikimi i mundshëm lidhet me përbërësit bioaktivë të kafesë, të cilët mund të kenë efekte anti-inflamatore dhe të ndikojnë në zonat e trurit që rregullojnë humorin dhe stresin.

Edhe pse rezultatet janë premtuese, studiuesit theksojnë se nevojiten kërkime të tjera për të arritur në përfundime përfundimtare.

Etiketat: kafe
Artikulli para

DOSJA/ Të gjithë “hëngrën” nga Bankersi, nga PS te PD, nga Çobo te 70 vjeçarja Emine Themeli që faturoi gati 22 mln euro: Kush janë përfituesit e pagesave të majme

Artikulli pas

“Truri i babait”, si e ndryshon atësia mendjen mashkullore

Editor

Editor

Nga Kategoria

Gjenet e rezistencës ndaj antibiotikëve gjenden në oqeanet e gjithë botës
Shëndet

Gjenet e rezistencës ndaj antibiotikëve gjenden në oqeanet e gjithë botës

8 Qershor, 2026
Testohet te njerëzit vaksina e parë e krijuar nga inteligjenca artificiale
Shëndet

Testohet te njerëzit vaksina e parë e krijuar nga inteligjenca artificiale

6 Qershor, 2026
Zbulimi premtues, trajtimi i ri frenon sëmundjen vdekjeprurëse të mushkërive
Shëndet

Zbulimi premtues, trajtimi i ri frenon sëmundjen vdekjeprurëse të mushkërive

6 Qershor, 2026
Tregu i ri i luksit: Si po kthehet jetëgjatësia në industrinë e radhës për miliarderët
Shëndet

Tregu i ri i luksit: Si po kthehet jetëgjatësia në industrinë e radhës për miliarderët

6 Qershor, 2026
Tre mënyra se si martesa ndikon pozitivisht në shëndet
Shëndet

Tre mënyra se si martesa ndikon pozitivisht në shëndet

5 Qershor, 2026
Pirja e kafesë me stomakun bosh, një ndër gabimet më të mëdha që bëjnë shqiptarët me shëndetin e tyre
Shëndet

Pirja e kafesë me stomakun bosh, një ndër gabimet më të mëdha që bëjnë shqiptarët me shëndetin e tyre

5 Qershor, 2026
Artikulli pas
“Truri i babait”, si e ndryshon atësia mendjen mashkullore

“Truri i babait", si e ndryshon atësia mendjen mashkullore

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Nga se vdesin më shumë shqiptarët, kryesojnë sëmundjet kardiovaskulare, kanceri i aparatit tretës kryeson te tumoret
Aktualitet

Nga se vdesin më shumë shqiptarët, kryesojnë sëmundjet kardiovaskulare, kanceri i aparatit tretës kryeson te tumoret

Nga SkyWeb
19 Qershor, 2025
0

Gjatë vitit 2024, në Shqipëri janë regjistruar 22.102 vdekje, duke shënuar një rritje prej 3,8 për qind krahasuar me vitin...

Lexo të plotë
Studimi: Dieta mesdhetare mund të përmirësojë fertilitetin

Studimi: Dieta mesdhetare mund të përmirësojë fertilitetin

4 Maj, 2026
Numri i pasagjerëve do të trefishohet deri në 2050, industria e aviacionit civil përballë sfidave të mëdha

Kompanitë ajrore i gëzohen barnave për uljen e peshës: Po na kursejnë miliona në karburant

8 Maj, 2026
Lëvizje brenda PD: Salianji mbledh më të votuarit e primareve, kërkon rikthimin e Këshillit Kombëtar

Lëvizje brenda PD: Salianji mbledh më të votuarit e primareve, kërkon rikthimin e Këshillit Kombëtar

27 Nëntor, 2025
Gjykata e Tiranës bllokon Behgjet Pacollin për aksionet e aeroportit të Vlorës

Gjykata e Tiranës bllokon Behgjet Pacollin për aksionet e aeroportit të Vlorës

18 Tetor, 2025

Të Fundit

Gjenet e rezistencës ndaj antibiotikëve gjenden në oqeanet e gjithë botës

Gjenet e rezistencës ndaj antibiotikëve gjenden në oqeanet e gjithë botës

8 Qershor, 2026
Hiqet pezullimi, KPP urdhëron AKSHI-in të vijojë URGJENT me tenderin për mirëmbajtjen e sistemit të fiskalizimit të tatimeve pas kaosit të javëve të fundit

Tatimet: Afati i fundit për deklaratat e padorëzuara është 30 qershori, përfituesit shmangin gjobat

8 Qershor, 2026
Euro dhe dollari nuk ndalin renien, si paraqiten sot në tregun valutor  

Kursi i këmbimit valutor: Euro vazhdon rënien, ngrihet dollari

8 Qershor, 2026
Si u kthye djathi Parmigiano në një aset bankar

Si u kthye djathi Parmigiano në një aset bankar

8 Qershor, 2026
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy

© 2026 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED

© 2026 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr