Airbus A321XLR po demonstron tashmë kapacitetin e tij të jashtëzakonshëm duke kryer fluturime që zgjasin mbi tetë orë e gjysmë, një tregues i qartë i potencialit të avionit më të ri me trup të ngushtë.
Aktualisht, linja më e gjatë e regjistruar është Madrid–Fortaleza në Brazil, me një kohëzgjatje prej rreth 8 orë e 50 minuta, ndërsa fluturime të ngjashme po realizohen edhe në rrugët Dublin–Indianapolis dhe Madrid–Amerika e Jugut.
Këto itinerare, që deri dje i përkisnin ekskluzivisht avionëve me trup të gjerë (widebody), po kryhen tani nga një avion më i vogël e më efikas, duke u dhënë linjave ajrore mundësinë të operojnë me kosto më të ulëta dhe fleksibilitet më të madh.
Me autonominë e shtuar dhe ekonominë e përmirësuar të karburantit, A321XLR po hap rrugën për një strategji të re në fluturimet ndërkontinentale.
Ky model i lejon kompanive të lidhin qytete në rrugë të gjata, por me kërkesë të kufizuar, të cilat do të ishin të paqëndrueshme financiarisht me avionët e mëdhenj.
Ekspertët e industrisë presin që gjithnjë e më shumë linja ajrore të ndjekin këtë qasje, duke hapur linja të reja direkte përtej Atlantikut dhe më tej.
Ky është një moment historik për tregun e avionëve me trup të ngushtë, ku efikasiteti bashkohet me qëndrueshmërinë, duke shënuar një kthesë të madhe në konceptin e udhëtimeve të gjata. /skyweb.al