• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy
E hënë, 8 Qershor, 2026
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Turizëm

STUDIMI/ Sa filxhanë kafe në ditë “janë shumë” ?

SkyWeb Nga SkyWeb
1 Qershor, 2025
në Turizëm
A A
0
STUDIMI/ Sa filxhanë kafe në ditë “janë shumë” ?
Share on FacebookShare on WhatsApp

Rreth 2 miliardë filxhanë kafe konsumohen çdo ditë në botë. Për miliona njerëz që nuk e nisin dot ditën pa këtë pije, lajmi i mirë është se konsumi i moderuar i kafesë jo vetëm që nuk rezulton i dëmshëm, por mund të sjellë edhe disa përfitime për shëndetin.

Studime të shumta laboratorike kanë treguar se përbërësit kryesorë të kafesë, si kafestoli, kahweoli, kafeina dhe acidet klorogjenike, kanë veti antiinflamatore dhe ndihmojnë në reduktimin e dëmtimeve qelizore të shkaktuara nga oksidimi. Një studim i vitit 2016 i udhëhequr nga Marzieh Moeenfard në Universitetin e Portos, evidentoi se kafestoli dhe kahweoli, të pranishëm në përqindje më të lartë në kafen e pafiltruar, mund të ngadalësojnë zhvillimin e tumoreve duke penguar formimin e enëve të reja të gjakut rreth qelizave kancerogjene. Gjithashtu, acidet klorogjenike frenojnë formimin e kancerogjenëve në trup.

Një tjetër kërkim i zhvilluar në Institutin Karolinska të Stokholmit, i udhëhequr nga Jin-Kyoung Oh, tregoi se gratë në post-menopauzë që konsumonin 3-4 filxhanë kafe në ditë kishin ndjeshëm më pak rrezik për zhvillimin e kancerit të gjirit. Në Japoni, konsumi i rregullt i kafesë është lidhur me ulje të rrezikut për kancer të mëlçisë, përcjell Skyweb.al.

Përveç kësaj, kafeina si stimulues është studiuar për ndikimin e saj në shëndetin mendor dhe neurologjik. Disa hulumtime kanë treguar se mund të ndihmojë në parandalimin ose ngadalësimin e sëmundjeve si Alzheimeri, Parkinsoni dhe depresioni. Një studim i vitit 2020 nga Hong Chien-Tai në Universitetin Mjekësor të Taipeit zbuloi se pacientët me Parkinson që konsumonin rregullisht kafeinë e përjetonin përparimin e sëmundjes në ritëm më të ngadaltë.

Megjithatë, rezultatet nuk janë gjithmonë të njëtrajtshme. Lloji i kafesë, mënyra e përgatitjes, përmasat dhe përqendrimi i përbërësve aktivë mund të ndikojnë në efektet përfundimtare. Ajo që mbetet e qartë është se konsumi i moderuar, deri në 400 mg kafeinë në ditë ,në përgjithësi është i padëmshëm.

Konsumi i tepruar, nga ana tjetër, sjell pasoja më të qarta: dhimbje koke, ankth, dridhje muskujsh, pagjumësi dhe tension të lartë. Për më tepër, shumë njerëz e pasurojnë kafen me shtesa si qumësht, krem, sheqer apo shurup, të cilat në sasi të mëdha mund të ndikojnë negativisht në metabolizëm, duke rritur rrezikun për diabet tip 2, kolesterol të lartë dhe sëmundje kardiovaskulare.

Për të përfituar më së miri nga efektet e saj pozitive, kafeja duhet konsumuar me kujdes, dhe sa më natyrale, aq më mirë. Një filxhan i zi e i hidhur mund të jetë më shumë se një zakon: mund të jetë një aleat për shëndetin. /economist

Etiketat: ditefilxhanekafe
Artikulli para

Shefi i JP Morgan paralajmëron probleme të mëdha në tregun amerikan të obligacioneve për shkak të borxhit të lartë

Artikulli pas

Jo vetëm Vlora, Saranda, Himara apo Ksamili: 5 mrekullitë ende të pazbuluara të bregdetit shqiptar

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

Tarracat luksoze po rrisin vlerën e pronave, trendi që po ndryshon tregun imobiliar
Ekonomi

Tarracat luksoze po rrisin vlerën e pronave, trendi që po ndryshon tregun imobiliar

8 Qershor, 2026
Sistemi EES, kreu i IATA-s paralajmëron kaos në aeroportet europiane gjatë verës
Aviacion

Sistemi EES, kreu i IATA-s paralajmëron kaos në aeroportet europiane gjatë verës

7 Qershor, 2026
“The Wom”: Gjiri i Zotit, një copë parajse në Gjipe
Turizëm

“The Wom”: Gjiri i Zotit, një copë parajse në Gjipe

7 Qershor, 2026
FOTO/ Hoteli që s’do të duket si hotel, koncepti i ri i akomodimit në Firence
Turizëm

FOTO/ Hoteli që s’do të duket si hotel, koncepti i ri i akomodimit në Firence

6 Qershor, 2026
Çfarë mund të vizitosh në Shqipëri në vetëm shtatë ditë?
Turizëm

“Mundo Joven”: Shqipëria shpallet “parajsa e lirë” e turizmit evropian për 2026-ën

6 Qershor, 2026
Mbi 45 000 pasagjerë kaluan në TIA vetëm gjatë 24 orëve të fundit
Fokus

Mbi 45 000 pasagjerë kaluan në TIA vetëm gjatë 24 orëve të fundit

6 Qershor, 2026
Artikulli pas
Jo vetëm Vlora, Saranda, Himara apo Ksamili: 5 mrekullitë ende të pazbuluara të bregdetit shqiptar

Jo vetëm Vlora, Saranda, Himara apo Ksamili: 5 mrekullitë ende të pazbuluara të bregdetit shqiptar

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Gledis Nano fiton gjyqin edhe në Gjykatën e Lartë, shteti duhet ta dëmshpërblejë me 100 000 euro pas shkarkimit të padrejtë nga detyra
Aktualitet

Gledis Nano fiton gjyqin edhe në Gjykatën e Lartë, shteti duhet ta dëmshpërblejë me 100 000 euro pas shkarkimit të padrejtë nga detyra

Nga SkyWeb
25 Prill, 2026
0

Gjykata e Lartë ka mbyllur përfundimisht betejën ligjore mes ish-drejtorit të Policisë së Shtetit, Gledis Nano, dhe qeverisë shqiptare, duke...

Lexo të plotë
HEKURI/ Ndërtuesit paralajmërojnë shtrenjtim të ri të apartamenteve, ndërsa fluksi i parave në sektor po bie

HEKURI/ Ndërtuesit paralajmërojnë shtrenjtim të ri të apartamenteve, ndërsa fluksi i parave në sektor po bie

10 Mars, 2026
Numri i lartë i kryebashkiakëve nën akuzë ekspozon degradimin e pushtetit vendor

Numri i lartë i kryebashkiakëve nën akuzë ekspozon degradimin e pushtetit vendor

20 Shkurt, 2026
Sëmundjet seksualisht të transmetueshme arrijnë nivele rekord në Evropë

Sëmundjet seksualisht të transmetueshme arrijnë nivele rekord në Evropë

22 Maj, 2026
Volkswagen në krizë, planifikon 50 mijë shkurtime vendesh pune

Volkswagen në krizë, planifikon 50 mijë shkurtime vendesh pune

11 Mars, 2026

Të Fundit

Euro dhe dollari nuk ndalin renien, si paraqiten sot në tregun valutor  

Kursi i këmbimit valutor: Euro vazhdon rënien, ngrihet dollari

8 Qershor, 2026
Si u kthye djathi Parmigiano në një aset bankar

Si u kthye djathi Parmigiano në një aset bankar

8 Qershor, 2026
“Revolucioni imagjinar i flamingove”, Rama poston memet: Më argëtojnë

“Revolucioni imagjinar i flamingove”, Rama poston memet: Më argëtojnë

8 Qershor, 2026
Konsumi i alkoolit bie në botë, industria humb 850 miliardë dollarë në bursë

Konsumi i alkoolit bie në botë, industria humb 850 miliardë dollarë në bursë

8 Qershor, 2026
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy

© 2026 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED

© 2026 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr