• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy
E enjte, 11 Dhjetor, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Ekonomi

Misteri i koncesionit 1 miliardë euro, pse u anulua shpallja e fituesit të Milot-Balldrenë

SkyWeb Nga SkyWeb
10 Qershor, 2025
në Ekonomi
A A
0
Misteri i koncesionit 1 miliardë euro, pse u anulua shpallja e fituesit të Milot-Balldrenë
Share on FacebookShare on WhatsApp

Në prill të këtij viti, kur vendi sapo kishte hyrë zyrtarisht në fushatën zgjedhore, Edi Rama deklaroi se brenda pak ditësh qeveria do të shpallte fituesin e koncesionit të autostradës Milot Balldrenë.

“Për punë ditësh shpallet fituesi i segmentit të shumëpritur Milot-Balldren. Pas nënshkrimit të kontratës do fillojë puna dhe me aksin e ri Milot-Balldren, i cili do të jetë i njëjtë si Thumanë-Kashar,” deklaroi Rama gjatë një takimi elektoral më përfaqësues të biznesit në Tale të Lezhës.

Zëvendësja e Ramës, ministrja e Infrastrukturës dhe Energjisë, Belinda Balluku, ishte edhe më konkrete. Gjatë aktivitetit “Infrastruktura, arritjet dhe Sfidat për Shqipërinë 2030”, të zhvilluar në datën 15 prill Balluku deklaroi se për 2 ose tre ditë, ministria e Infrastrukturës do të shpallte fituesin e koncesionit.

Ditët kaluan dhe u bënë muaj, por fituesi i kontratës së majme nuk u shpall. Fillimisht mosshpallja e fituesit iu atribua zgjedhjeve, pasi thuajse e gjithë administrata e braktisi shtetin dhe doli në fushatë për të mbledhur vota për qeverinë. Stafi i ministrisë së Infrastrukturës dhe drejtuesit e institucioneve në varësi të saj u shpërngulën në Myzeqe, ku zonja Balluku ishte drejtuesja politike e qarkut.

Por zgjedhjet përfunduan. Edi Rama mori një mandat edhe më të fortë nga votimet e 11 majit, ndërsa Belinda Balluku vendosi një rekord të ri në hambarin e votave socialiste të Fierit duke siguruar 12 mandate.

E megjithatë, edhe pas kësaj fitore, koncesioni i Milot Balldrenë u harrua në heshtje, ndonëse tashmë ka kaluar një muaj nga përfundimi i zgjedhjeve.

Heshtja e qeverisë për koncesionin e Milot Balldrenë ngre një sërë pikëpyetjesh. A po shkon qeveria drejt anullimit të procedurës apo arsyet e mosshpalljes së fituesit lidhen me luftën e fortë që po bëhet për të marrë kontratën e majme?

Tenderi
Në tenderin për koncesionin 35 vjeçar të rrugës Milot-Balldrenë garojnë 4 kompani. Gener 2, Salillari, A.N.K dhe 4 A-M janë kompanitë që po përplasen të shtien në dorë kontratën e majme koncesionare, e cila për 35 vite pritet të arkëtojë plot 1 miliardë euro.

Ofertat për koncesionin e autostradës Milot-Balldrenë kanë rezultuar në tarifa kalimi që variojnë nga 1.6 deri në 1.9 euro. Kapitali ka mësuar se kompania A.N.K ka ofruar si çmim kalimi për automjetet e thjeshta tarifën 1.6 euro. Ndërkohë dy kompani të tjera, Gener 2 dhe Salillari kanë ofruar tarifën e kalimit 1.9 euro pa tvsh.

Megjithatë sipas burimeve konfidenciale nga Ministria e Infrastrukturës, gara reale për koncesionin e autostradës ka qenë gjithmonë mes Gener 2 dhe Salillarit.

Segmenti Milot Balldrenë është pjesë e të ashtuquajturit Korridori Adriatiko-Jonian ose siç njihet ndryshe Korridori Blu.

Ky segment ka një gjatësi 17 kilometër dhe do të kushtojë 182.5 milionë euro vetëm si kosto ndërtimi.

Nëse përfshihen dhe kostot e projektimit, ato të mirëmbajtjes dhe të operimit, investimi total i privatit është parashikuar 365 milionë euro për të gjithë periudhën 35 vjeçare të koncesionit.

Kjo është hera e dytë që qeveria shqiptare tenton të japë me koncesion ndërtimin e autostradës Milot-Balldrene. Hera e parë ishte në vitin 2018, kur qeveria zgjodhi fituese të koncesionit kompaninë A.N.K, por me një tjetër model, atë të Partneritetit Publik Privat, sipas të cilit kompania do të ndërtonte rrugën me paratë e veta dhe do të paguhej për 13 vjet nga buxheti i shtetit deri në shlyerjen e investimit dhe fitimin e saj.

Por A.N.K nuk arriti ta ndërtonte rrugën pasi nuk gjeti paratë për ta financuar atë. Rrjedhimit qeveria e anulloi koncesionin për ta tenderuar sërish, por këtë herë me formulën e tarifës së kalimit për qytetarët, jo përmes shlyerjes nga buxheti. /kapitali.al

Artikulli para

Çeku që “nuk sjell” bebe

Artikulli pas

Si u shfry operacioni i bujshëm në Sarandë, Mariel Murati reklamon hotelin pa leje, Kozeta Statha, Andri Dhima dhe të tjerët vijojnë biznesin dhe plazhin

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

Gjysma e qarqeve kanë të ardhura për frymë më pak se 50% e Tiranës
Ekonomi

Gjysma e qarqeve kanë të ardhura për frymë më pak se 50% e Tiranës

11 Dhjetor, 2025
Euro “rri në vend”, dobësohet Dollari, kursi i këmbimit për sot
Ekonomi

Euro “rri në vend”, dobësohet Dollari, kursi i këmbimit për sot

11 Dhjetor, 2025
Dhoma Amerikane kundër paqes fiskale: Nxit pastrimin e parave, legalizon kapitalin e dyshimtë
Ekonomi

Dhoma Amerikane kundër paqes fiskale: Nxit pastrimin e parave, legalizon kapitalin e dyshimtë

11 Dhjetor, 2025
STATISTIKAT/ Tirana ka më shumë makina, por Durrësi renditet i pari për raportin banorë/automjete
Ekonomi

Makinat koreane “mbysin” tregun, rritet numri i automjeteve elektrike nga Kina

11 Dhjetor, 2025
Ngecin hetimet për skandalin e fondeve IPARD
Ekonomi

Abuzimi me fondet IPARD, BE kërkon 33.5 mln euro mbrapsht nga Shqipëria

11 Dhjetor, 2025
FT: BE pranë ngrirjes së 210 miliardë eurove në asete ruse
Ekonomi

FT: BE pranë ngrirjes së 210 miliardë eurove në asete ruse

10 Dhjetor, 2025
Artikulli pas

Si u shfry operacioni i bujshëm në Sarandë, Mariel Murati reklamon hotelin pa leje, Kozeta Statha, Andri Dhima dhe të tjerët vijojnë biznesin dhe plazhin

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Apple Pay zyrtarisht në Shqipëri, pagesa më të sigurta dhe më të shpejta nga telefoni
Ekonomi

Apple Pay zyrtarisht në Shqipëri, pagesa më të sigurta dhe më të shpejta nga telefoni

Nga SkyWeb
4 Gusht, 2025
0

Shërbimi i pagesave Apple Pay është tashmë i disponueshëm në Shqipëri, duke i ofruar përdoruesve të pajisjeve Apple mundësinë të...

Lexo të plotë
Paraja elektronike duhet të jetë alternativë dhe jo monopol

Paraja elektronike duhet të jetë alternativë dhe jo monopol

17 Gusht, 2025
4 vatra zjarri ende aktive, AKMC dhe MM informojnë mbi situatën

SHIFRAT/ 2% e Shqipërisë u dogj nga zjarret! Dëmi më i madh se çdo shtet evropian, të vetmit pa flotë ajrore

28 Gusht, 2025
Kompanitë celulare rrisin fitimet gjatë 2024

Kompanitë celulare rrisin fitimet gjatë 2024

14 Maj, 2025
Katër metoda për të kërkuar me sukses rritje rroge në 2026

Katër metoda për të kërkuar me sukses rritje rroge në 2026

30 Nëntor, 2025

Të Fundit

SHBA uron kreun e ri të SPAK: Përgëzojmë guximin e Altin Dumanin, presim bashkëpunimin edhe me Brahon

SHBA uron kreun e ri të SPAK: Përgëzojmë guximin e Altin Dumanin, presim bashkëpunimin edhe me Brahon

11 Dhjetor, 2025
Kanceri i qafës së mitrës mund të parandalohet, pse ka rëndësi depistimi i hershëm

Kanceri i qafës së mitrës mund të parandalohet, pse ka rëndësi depistimi i hershëm

11 Dhjetor, 2025
Një substancë në çokollatën e zezë mund të ngadalësojë plakjen

Një substancë në çokollatën e zezë mund të ngadalësojë plakjen

11 Dhjetor, 2025
Nga bizhuteritë te këpucët, dhuratat e Melonit dalin në ankand

Nga bizhuteritë te këpucët, dhuratat e Melonit dalin në ankand

11 Dhjetor, 2025
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr