E mërkurë, 23 Korrik, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Investigim
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Investigim
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aviacion

Pse avionët s’janë të pajisur me parashuta? – Përgjigjet për pyetjen që të gjithë e kanë bërë të paktën një herë

SkyWeb Nga SkyWeb
5 Qershor, 2025
in Aviacion
A A
0
Pse avionët s’janë të pajisur me parashuta? – Përgjigjet për pyetjen që të gjithë e kanë bërë të paktën një herë
Share on FacebookShare on WhatsApp

Kjo është një pyetje që shumë udhëtarë e kanë bërë të paktën një herë: në rast emergjence, pse nuk u ofrohen pasagjerëve parashuta për t’u hedhur nga avioni?

Në teori, mund të duket si një masë logjike sigurie, por realiteti i fluturimeve komerciale e bën këtë ide pothuajse të pamundur për një sërë arsyesh praktike dhe teknike.

1. Lartësia dhe shpejtësia e fluturimit janë tepër të mëdha

Avionët komercialë fluturojnë zakonisht në lartësi prej 10–12 mijë metrash dhe me shpejtësi që shkon mbi 900 km/h. Në këtë lartësi, temperaturat janë ekstreme (-50°C), mungon oksigjeni dhe presioni atmosferik është shumë i ulët, shkruan Skyweb.al.

Një pasagjer i zakonshëm pa trajnim dhe pajisje të specializuara nuk do të mbijetonte gjatë një hedhjeje në këto kushte, edhe sikur të kishte parashutë.

2. Avionët nuk janë të ndërtuar për hedhje me parashutë

Dallimi mes një avioni ushtarak dhe një avioni pasagjerësh qëndron në funksion dhe strukturë.

Avionët komercialë nuk kanë hapësira të përshtatshme për të dalë të sigurt me parashutë.

Dyert hapen vetëm kur avioni është në tokë, dhe çdo përpjekje për t’i hapur gjatë fluturimit do të ishte e rrezikshme dhe e pamundur për shkak të presionit të ajrit dhe rrezikut të dekompresimit të menjëhershëm.

3. Nuk ka kohë të mjaftueshme për përdorimin e tyre në situata emergjente

Shumica e situatave emergjente ndodhin gjatë ngritjes ose uljes, fazat më të sikletse të një fluturimi, ku përdorimi i parashutave është i pamundur. Nëse ndodh një problem në këto momente, pilotët kanë vetëm sekonda në dispozicion për të reaguar dhe çdo tentativë për evakuim me parashutë do të ishte shumë vonë dhe pa efekt.

4. Pasagjerët nuk kanë trajnim për përdorimin e parashutës

Hedhja me parashutë kërkon trajnim të specializuar, përgatitje fizike dhe mentale, si dhe njohuri për mënyrën e vendosjes, aktivizimit dhe manovrimit gjatë rënies. Shumica e pasagjerëve nuk janë të përgatitur për këtë, dhe çdo përpjekje do të rezultonte fatale për pjesën më të madhe të tyre.

5. Kostoja dhe logjistika e pajisjes me parashuta për çdo pasagjer është e pajustifikueshme

Parashutat janë të kushtueshme dhe kërkojnë mirëmbajtje të vazhdueshme. Shtimi i tyre në çdo karrige do të sillte rritje të ndjeshme të kostove të fluturimit dhe të peshës së avionit.

Në vend të kësaj, kompanitë ajrore dhe autoritetet e aviacionit investojnë në mirëmbajtje, trajnimin e ekuipazhit, dhe teknologji sigurie që parandalojnë aksidentet, sesa në masa ekstreme që kanë pak gjasa të funksionojnë.

Udhëtimi me avion mbetet një nga mënyrat më të sigurta të transportit në botë.

Statistikat tregojnë se shanset për një incident serioz në fluturim janë jashtëzakonisht të ulëta dhe çdo ditë miliona njerëz udhëtojnë në mënyrë të sigurt nëpër botë falë standardeve të larta të sigurisë dhe teknologjisë së avancuar në industrinë e aviacionit. /skyweb.al

Artikulli para

Fëmijët “pushtojnë” Aeroportin e Ndërkombëtar të Tiranës për 1 Qershor

Artikulli pas

Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

Pse ndonjëherë bëhet shumë nxehtë brenda në avion dhe si e shmangin kompanitë ajrore këtë
Aviacion

Pse ndonjëherë bëhet shumë nxehtë brenda në avion dhe si e shmangin kompanitë ajrore këtë

21 Korrik, 2025
A është bërë fluturimi më i rrezikshëm? STATISTIKAT dhe teknologjia thonë të KUNDËRTËN
Aviacion

Shqipëria, 166% më shumë fluturime komerciale në qershor sesa para pandemisë

21 Korrik, 2025
Aegean Airlines zgjeron flotën me dy Airbus A321 XLR dhe sfidon gjigantët për linjat e largëta
Aviacion

Aegean Airlines zgjeron flotën me dy Airbus A321 XLR dhe sfidon gjigantët për linjat e largëta

19 Korrik, 2025
Një tufë zogjsh përplasen me avionin luftarak Eurofighter gjatë një shfaqjeje ajrore në Spanjë
Aviacion

Një tufë zogjsh përplasen me avionin luftarak Eurofighter gjatë një shfaqjeje ajrore në Spanjë

19 Korrik, 2025
TIA menaxhoi mesatarisht 228 fluturime në ditë, mbi 1.1 milionë pasagjerë në qershor
Aviacion

TIA menaxhoi mesatarisht 228 fluturime në ditë, mbi 1.1 milionë pasagjerë në qershor

17 Korrik, 2025
Dy avionë rrezikojnë përplasjen në 11 000 metra lartësi, si u shmang TRAGJEDIA
Aktualitet

Dy avionë rrezikojnë përplasjen në 11 000 metra lartësi, si u shmang TRAGJEDIA

15 Korrik, 2025
Artikulli pas
Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Në Tiranë nuk gjen më kamarierë, i mori jugu
Ekonomi

Në Tiranë nuk gjen më kamarierë, i mori jugu

Nga SkyWeb
3 Qershor, 2025
0

Zhvendosja e rinisë dhe jo vetëm nga kryeqyteti për të punuar në jug të vendit gjatë sezonit veror po hap...

Lexo të plotë
PENSIONET/ Nis në qershor zbatimi i marrëveshjes Itali-Shqipëri, përfitojnë 1 387 shqiptarë

PENSIONET/ Nis në qershor zbatimi i marrëveshjes Itali-Shqipëri, përfitojnë 1 387 shqiptarë

11 Prill, 2025
Çfarë na tregon Supermani mbi politikën e jashtme të SHBA-së

Çfarë na tregon Supermani mbi politikën e jashtme të SHBA-së

10 Korrik, 2025
Kur drejtësia kërkohet me video…, dhe dhimbja shpërndahet me klikime

Kur drejtësia kërkohet me video…, dhe dhimbja shpërndahet me klikime

18 Qershor, 2025
Çmimi i arit thyen rekordin, por ekspertët bëjnë thirrje për KUJDES

Çmimi i arit thyen rekordin, por ekspertët bëjnë thirrje për KUJDES

21 Prill, 2025

Të Fundit

Policia dhe Hetimi Tatimor mësyjnë zyrat e Bankers Petroleum

Bankers Petroleum kërcënon Shqipërinë me tjetër Arbitrazh pas skandalit financiar

22 Korrik, 2025
Roli i këshillave të medias në ruajtjen e vlerave etike të gazetarisë

Roli i këshillave të medias në ruajtjen e vlerave etike të gazetarisë

22 Korrik, 2025
STATISTIKAT/ Tirana ka më shumë makina, por Durrësi renditet i pari për raportin banorë/automjete

STATISTIKAT/ Tirana ka më shumë makina, por Durrësi renditet i pari për raportin banorë/automjete

22 Korrik, 2025
Ergys Agasi paraqitet në SPAK, kontrabanda e cigareve dhe tenderët e AKSHI

Ergys Agasi paraqitet në SPAK, kontrabanda e cigareve dhe tenderët e AKSHI

22 Korrik, 2025
SkyWeb.al

Skyweb.al është një portal informativ i pavarur që sjell lajmet më të rëndësishme dhe të verifikuara nga vendi dhe bota. Me një qasje profesionale dhe të thelluar, duke u ofruar lexuesve një pasqyrë të plotë dhe të balancuar të ngjarjeve që formësojnë realitetin tonë.

Na ndiqni

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Investigim
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr