• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy
E diel, 7 Dhjetor, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aviacion

Pse avionët s’janë të pajisur me parashuta? – Përgjigjet për pyetjen që të gjithë e kanë bërë të paktën një herë

SkyWeb Nga SkyWeb
5 Qershor, 2025
në Aviacion
A A
0
Pse avionët s’janë të pajisur me parashuta? – Përgjigjet për pyetjen që të gjithë e kanë bërë të paktën një herë
Share on FacebookShare on WhatsApp

Kjo është një pyetje që shumë udhëtarë e kanë bërë të paktën një herë: në rast emergjence, pse nuk u ofrohen pasagjerëve parashuta për t’u hedhur nga avioni?

Në teori, mund të duket si një masë logjike sigurie, por realiteti i fluturimeve komerciale e bën këtë ide pothuajse të pamundur për një sërë arsyesh praktike dhe teknike.

1. Lartësia dhe shpejtësia e fluturimit janë tepër të mëdha

Avionët komercialë fluturojnë zakonisht në lartësi prej 10–12 mijë metrash dhe me shpejtësi që shkon mbi 900 km/h. Në këtë lartësi, temperaturat janë ekstreme (-50°C), mungon oksigjeni dhe presioni atmosferik është shumë i ulët, shkruan Skyweb.al.

Një pasagjer i zakonshëm pa trajnim dhe pajisje të specializuara nuk do të mbijetonte gjatë një hedhjeje në këto kushte, edhe sikur të kishte parashutë.

2. Avionët nuk janë të ndërtuar për hedhje me parashutë

Dallimi mes një avioni ushtarak dhe një avioni pasagjerësh qëndron në funksion dhe strukturë.

Avionët komercialë nuk kanë hapësira të përshtatshme për të dalë të sigurt me parashutë.

Dyert hapen vetëm kur avioni është në tokë, dhe çdo përpjekje për t’i hapur gjatë fluturimit do të ishte e rrezikshme dhe e pamundur për shkak të presionit të ajrit dhe rrezikut të dekompresimit të menjëhershëm.

3. Nuk ka kohë të mjaftueshme për përdorimin e tyre në situata emergjente

Shumica e situatave emergjente ndodhin gjatë ngritjes ose uljes, fazat më të sikletse të një fluturimi, ku përdorimi i parashutave është i pamundur. Nëse ndodh një problem në këto momente, pilotët kanë vetëm sekonda në dispozicion për të reaguar dhe çdo tentativë për evakuim me parashutë do të ishte shumë vonë dhe pa efekt.

4. Pasagjerët nuk kanë trajnim për përdorimin e parashutës

Hedhja me parashutë kërkon trajnim të specializuar, përgatitje fizike dhe mentale, si dhe njohuri për mënyrën e vendosjes, aktivizimit dhe manovrimit gjatë rënies. Shumica e pasagjerëve nuk janë të përgatitur për këtë, dhe çdo përpjekje do të rezultonte fatale për pjesën më të madhe të tyre.

5. Kostoja dhe logjistika e pajisjes me parashuta për çdo pasagjer është e pajustifikueshme

Parashutat janë të kushtueshme dhe kërkojnë mirëmbajtje të vazhdueshme. Shtimi i tyre në çdo karrige do të sillte rritje të ndjeshme të kostove të fluturimit dhe të peshës së avionit.

Në vend të kësaj, kompanitë ajrore dhe autoritetet e aviacionit investojnë në mirëmbajtje, trajnimin e ekuipazhit, dhe teknologji sigurie që parandalojnë aksidentet, sesa në masa ekstreme që kanë pak gjasa të funksionojnë.

Udhëtimi me avion mbetet një nga mënyrat më të sigurta të transportit në botë.

Statistikat tregojnë se shanset për një incident serioz në fluturim janë jashtëzakonisht të ulëta dhe çdo ditë miliona njerëz udhëtojnë në mënyrë të sigurt nëpër botë falë standardeve të larta të sigurisë dhe teknologjisë së avancuar në industrinë e aviacionit. /skyweb.al

Artikulli para

Fëmijët “pushtojnë” Aeroportin e Ndërkombëtar të Tiranës për 1 Qershor

Artikulli pas

Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

Destinacioni final: Brenda morgut të aeroportit, udhëtimi i fundit i të vdekurit që niset të prehet ne vendlindje
Aviacion

Destinacioni final: Brenda morgut të aeroportit, udhëtimi i fundit i të vdekurit që niset të prehet ne vendlindje

6 Dhjetor, 2025
Çfarë është protesta e pizhamave në aeroportet amerikane dhe pse po ndodh ajo
Aviacion

Çfarë është protesta e pizhamave në aeroportet amerikane dhe pse po ndodh ajo

6 Dhjetor, 2025
Droni pranë aeroportit të Brukselit, pezullohet trafiku ajror
Aviacion

Droni pranë aeroportit të Brukselit, pezullohet trafiku ajror

5 Dhjetor, 2025
Boeing shtyn prodhimin e avionit 777X deri në vitin 2027, humb 5 miliardë dollarë
Aviacion

Boeing shtyn prodhimin e avionit 777X deri në vitin 2027, humb 5 miliardë dollarë

5 Dhjetor, 2025
Kompania ajrore kineze thyen rekordin, nis fluturimin më të gjatë në botë
Aviacion

Kompania ajrore kineze thyen rekordin, nis fluturimin më të gjatë në botë

4 Dhjetor, 2025
DETAJET/ Fluturim direkt Shqipëri-Kanada, për çfarë e kishte fjalën Rama kur tha se u bllokua për shkak të pezullimit të Ballukut
Aviacion

DETAJET/ Fluturim direkt Shqipëri-Kanada, për çfarë e kishte fjalën Rama kur tha se u bllokua për shkak të pezullimit të Ballukut

3 Dhjetor, 2025
Artikulli pas
Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Tirana që nuk pi dot ujë nga rubineti
Aktualitet

Tirana që nuk pi dot ujë nga rubineti

Nga SkyWeb
4 Shtator, 2025
0

Denada Jushi-ACQJ.al Ndërkohë që Kryeministri, me tagrat e reja të marra përsipër pas arrestimit të Kryetarit të Bashkisë Tiranë nga...

Lexo të plotë
Sukses shqiptar në kardiologjinë botërore – Dr. Lulaj kryen ndërhyrje të vështirë para qindra ekspertëve ndërkombëtarë

Sukses shqiptar në kardiologjinë botërore – Dr. Lulaj kryen ndërhyrje të vështirë para qindra ekspertëve ndërkombëtarë

25 Tetor, 2025
U paracaktua? Firma nga Bishqethemi fiton tenderin për Spitalin Lushnje, nga 12 firma në garë 11 u skualifikuan!

U paracaktua? Firma nga Bishqethemi fiton tenderin për Spitalin Lushnje, nga 12 firma në garë 11 u skualifikuan!

2 Maj, 2025
“Gara” e qiellit, Airbus lë pas Boing me avionin A320

“Gara” e qiellit, Airbus lë pas Boing me avionin A320

7 Tetor, 2025
Rama mbron Ballukun: S’ka ndodhur kurrë që një prokuror dhe një gjykatës të mblidhen dhe të pezullojnë një anëtar qeverie, do ta çojmë në Kushtetuese

Rama: Pezullimi i Ballukut është presion ndaj politikës

30 Nëntor, 2025

Të Fundit

Pemët e Krishtlindjes, përfitimet dhe sfidat mjedisore shkojnë përtej debatit “natyrale apo plastike”

Pemët e Krishtlindjes, përfitimet dhe sfidat mjedisore shkojnë përtej debatit “natyrale apo plastike”

6 Dhjetor, 2025
Destinacioni final: Brenda morgut të aeroportit, udhëtimi i fundit i të vdekurit që niset të prehet ne vendlindje

Destinacioni final: Brenda morgut të aeroportit, udhëtimi i fundit i të vdekurit që niset të prehet ne vendlindje

6 Dhjetor, 2025
I pari në histori, Elon Musk arrin 500 miliard dollarë pasuri neto

Elon Musk: BE duhet të shpërbëhet, të kthehet sovraniteti i shteteve

6 Dhjetor, 2025
Suedia ngre alarmin: Nëndetëset ruse shfaqen pothuajse çdo javë në Detin Baltik

Suedia ngre alarmin: Nëndetëset ruse shfaqen pothuajse çdo javë në Detin Baltik

6 Dhjetor, 2025
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr