• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
E diel, 7 Shtator, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aviacion

Pse avionët s’janë të pajisur me parashuta? – Përgjigjet për pyetjen që të gjithë e kanë bërë të paktën një herë

SkyWeb Nga SkyWeb
5 Qershor, 2025
in Aviacion
A A
0
Pse avionët s’janë të pajisur me parashuta? – Përgjigjet për pyetjen që të gjithë e kanë bërë të paktën një herë
Share on FacebookShare on WhatsApp

Kjo është një pyetje që shumë udhëtarë e kanë bërë të paktën një herë: në rast emergjence, pse nuk u ofrohen pasagjerëve parashuta për t’u hedhur nga avioni?

Në teori, mund të duket si një masë logjike sigurie, por realiteti i fluturimeve komerciale e bën këtë ide pothuajse të pamundur për një sërë arsyesh praktike dhe teknike.

1. Lartësia dhe shpejtësia e fluturimit janë tepër të mëdha

Avionët komercialë fluturojnë zakonisht në lartësi prej 10–12 mijë metrash dhe me shpejtësi që shkon mbi 900 km/h. Në këtë lartësi, temperaturat janë ekstreme (-50°C), mungon oksigjeni dhe presioni atmosferik është shumë i ulët, shkruan Skyweb.al.

Një pasagjer i zakonshëm pa trajnim dhe pajisje të specializuara nuk do të mbijetonte gjatë një hedhjeje në këto kushte, edhe sikur të kishte parashutë.

2. Avionët nuk janë të ndërtuar për hedhje me parashutë

Dallimi mes një avioni ushtarak dhe një avioni pasagjerësh qëndron në funksion dhe strukturë.

Avionët komercialë nuk kanë hapësira të përshtatshme për të dalë të sigurt me parashutë.

Dyert hapen vetëm kur avioni është në tokë, dhe çdo përpjekje për t’i hapur gjatë fluturimit do të ishte e rrezikshme dhe e pamundur për shkak të presionit të ajrit dhe rrezikut të dekompresimit të menjëhershëm.

3. Nuk ka kohë të mjaftueshme për përdorimin e tyre në situata emergjente

Shumica e situatave emergjente ndodhin gjatë ngritjes ose uljes, fazat më të sikletse të një fluturimi, ku përdorimi i parashutave është i pamundur. Nëse ndodh një problem në këto momente, pilotët kanë vetëm sekonda në dispozicion për të reaguar dhe çdo tentativë për evakuim me parashutë do të ishte shumë vonë dhe pa efekt.

4. Pasagjerët nuk kanë trajnim për përdorimin e parashutës

Hedhja me parashutë kërkon trajnim të specializuar, përgatitje fizike dhe mentale, si dhe njohuri për mënyrën e vendosjes, aktivizimit dhe manovrimit gjatë rënies. Shumica e pasagjerëve nuk janë të përgatitur për këtë, dhe çdo përpjekje do të rezultonte fatale për pjesën më të madhe të tyre.

5. Kostoja dhe logjistika e pajisjes me parashuta për çdo pasagjer është e pajustifikueshme

Parashutat janë të kushtueshme dhe kërkojnë mirëmbajtje të vazhdueshme. Shtimi i tyre në çdo karrige do të sillte rritje të ndjeshme të kostove të fluturimit dhe të peshës së avionit.

Në vend të kësaj, kompanitë ajrore dhe autoritetet e aviacionit investojnë në mirëmbajtje, trajnimin e ekuipazhit, dhe teknologji sigurie që parandalojnë aksidentet, sesa në masa ekstreme që kanë pak gjasa të funksionojnë.

Udhëtimi me avion mbetet një nga mënyrat më të sigurta të transportit në botë.

Statistikat tregojnë se shanset për një incident serioz në fluturim janë jashtëzakonisht të ulëta dhe çdo ditë miliona njerëz udhëtojnë në mënyrë të sigurt nëpër botë falë standardeve të larta të sigurisë dhe teknologjisë së avancuar në industrinë e aviacionit. /skyweb.al

Artikulli para

Fëmijët “pushtojnë” Aeroportin e Ndërkombëtar të Tiranës për 1 Qershor

Artikulli pas

Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

TIA thyen rekord, mbi 7.8 milionë pasagjerë në 8 muaj
Aviacion

TIA thyen rekord, mbi 7.8 milionë pasagjerë në 8 muaj

5 Shtator, 2025
Japonezët thyejnë rekordin botëror, internet me shpejtësi mbi 1 milion gigabyte në sekondë
Aviacion

Japonezët thyejnë rekordin botëror, internet me shpejtësi mbi 1 milion gigabyte në sekondë

5 Shtator, 2025
Amerikanët padisin Air Albania-n në gjykatën angleze: “Ndërpreu pagesën e qirasë në mars, po na mban avionin me forcë”
Aviacion

Amerikanët padisin Air Albania-n në gjykatën angleze: “Ndërpreu pagesën e qirasë në mars, po na mban avionin me forcë”

4 Shtator, 2025
Pse zgjat kaq shumë procesi i blerjes së avionëve të rinj nga kompanitë ajrore
Aviacion

Pse zgjat kaq shumë procesi i blerjes së avionëve të rinj nga kompanitë ajrore

4 Shtator, 2025
REAGIMI/ Administratori i Aeroportit të Vlorës thotë se shkarkimin e mësoi nga mediat
Aviacion

REAGIMI/ Administratori i Aeroportit të Vlorës thotë se shkarkimin e mësoi nga mediat

4 Shtator, 2025
Ryan Air shtrëngon kushtet për bagazhet: Rriten shpërblimet për stafin që kap pasagjerë me çanta të mëdha
Aviacion

Ryan Air shtrëngon kushtet për bagazhet: Rriten shpërblimet për stafin që kap pasagjerë me çanta të mëdha

29 Gusht, 2025
Artikulli pas
Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Prodhimi i armëve dhe dronëve, qeveria miraton kriteret e negociimit me KAYO-s me kompanitë private
Ekonomi

Prodhimi i armëve dhe dronëve, qeveria miraton kriteret e negociimit me KAYO-s me kompanitë private

Nga SkyWeb
1 Gusht, 2025
0

Këshilli i Ministrave ka miratuar një vendim të rëndësishëm që i hap rrugë bashkëpunimit mes kompanisë shtetërore “KAYO” dhe sektorit...

Lexo të plotë
S’ka vend për panik! Shtresa e bardhë mbi ujin e detit nuk është ndotje nga anijet, si krijohet

S’ka vend për panik! Shtresa e bardhë mbi ujin e detit nuk është ndotje nga anijet, si krijohet

15 Korrik, 2025
Krizë në Rimini, plazhe dhe hotele bosh

Krizë në Rimini, plazhe dhe hotele bosh

14 Gusht, 2025
Kompania që fitoi mes debatesh tenderin e kamerave në Durrës merr përsipër sigurinë e krerëve të shtetit, Garda blen bllokues valësh telefonike dhe detektorë

Kompania që fitoi mes debatesh tenderin e kamerave në Durrës merr përsipër sigurinë e krerëve të shtetit, Garda blen bllokues valësh telefonike dhe detektorë

7 Gusht, 2025
Instalimi i pajisjeve DPI në Shqipëri, eksperti: Gjysmë të vërtetat që pranoi AKSK

Eksperti i sigurisë kibernetike: Sulmi ndaj Bashkisë së Tiranë, transparenca është kusht për mbrojtje efektive

20 Qershor, 2025

Të Fundit

Trump planifikon të bllokojë nënkontraktimin e inxhinierëve indianë nga kompanitë amerikane

Trump planifikon të bllokojë nënkontraktimin e inxhinierëve indianë nga kompanitë amerikane

6 Shtator, 2025
Grekë që bëjnë pushime në Shqipëri/ “Stereotipi i një armiqësie midis shqiptarëve dhe grekëve u shkatërrua”

Grekë që bëjnë pushime në Shqipëri/ “Stereotipi i një armiqësie midis shqiptarëve dhe grekëve u shkatërrua”

6 Shtator, 2025
Pse po rritet me shpejtësi çmimi i arit

Pse po rritet me shpejtësi çmimi i arit

6 Shtator, 2025
Cili është qarku më “punëtor” në vend? Kukësi dhe Gjirokastra kryesojnë listën

Kodi i ri Penal dënon me burg punësimin e paligjshëm ose mashtrimin e punonjësve

6 Shtator, 2025
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr