E premte, 6 Qershor, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Investigim
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Investigim
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aviacion

Pse avionët s’janë të pajisur me parashuta? – Përgjigjet për pyetjen që të gjithë e kanë bërë të paktën një herë

SkyWeb Nga SkyWeb
5 Qershor, 2025
in Aviacion
A A
0
Pse avionët s’janë të pajisur me parashuta? – Përgjigjet për pyetjen që të gjithë e kanë bërë të paktën një herë
Share on FacebookShare on WhatsApp

Kjo është një pyetje që shumë udhëtarë e kanë bërë të paktën një herë: në rast emergjence, pse nuk u ofrohen pasagjerëve parashuta për t’u hedhur nga avioni?

Në teori, mund të duket si një masë logjike sigurie, por realiteti i fluturimeve komerciale e bën këtë ide pothuajse të pamundur për një sërë arsyesh praktike dhe teknike.

1. Lartësia dhe shpejtësia e fluturimit janë tepër të mëdha

Avionët komercialë fluturojnë zakonisht në lartësi prej 10–12 mijë metrash dhe me shpejtësi që shkon mbi 900 km/h. Në këtë lartësi, temperaturat janë ekstreme (-50°C), mungon oksigjeni dhe presioni atmosferik është shumë i ulët, shkruan Skyweb.al.

Një pasagjer i zakonshëm pa trajnim dhe pajisje të specializuara nuk do të mbijetonte gjatë një hedhjeje në këto kushte, edhe sikur të kishte parashutë.

2. Avionët nuk janë të ndërtuar për hedhje me parashutë

Dallimi mes një avioni ushtarak dhe një avioni pasagjerësh qëndron në funksion dhe strukturë.

Avionët komercialë nuk kanë hapësira të përshtatshme për të dalë të sigurt me parashutë.

Dyert hapen vetëm kur avioni është në tokë, dhe çdo përpjekje për t’i hapur gjatë fluturimit do të ishte e rrezikshme dhe e pamundur për shkak të presionit të ajrit dhe rrezikut të dekompresimit të menjëhershëm.

3. Nuk ka kohë të mjaftueshme për përdorimin e tyre në situata emergjente

Shumica e situatave emergjente ndodhin gjatë ngritjes ose uljes, fazat më të sikletse të një fluturimi, ku përdorimi i parashutave është i pamundur. Nëse ndodh një problem në këto momente, pilotët kanë vetëm sekonda në dispozicion për të reaguar dhe çdo tentativë për evakuim me parashutë do të ishte shumë vonë dhe pa efekt.

4. Pasagjerët nuk kanë trajnim për përdorimin e parashutës

Hedhja me parashutë kërkon trajnim të specializuar, përgatitje fizike dhe mentale, si dhe njohuri për mënyrën e vendosjes, aktivizimit dhe manovrimit gjatë rënies. Shumica e pasagjerëve nuk janë të përgatitur për këtë, dhe çdo përpjekje do të rezultonte fatale për pjesën më të madhe të tyre.

5. Kostoja dhe logjistika e pajisjes me parashuta për çdo pasagjer është e pajustifikueshme

Parashutat janë të kushtueshme dhe kërkojnë mirëmbajtje të vazhdueshme. Shtimi i tyre në çdo karrige do të sillte rritje të ndjeshme të kostove të fluturimit dhe të peshës së avionit.

Në vend të kësaj, kompanitë ajrore dhe autoritetet e aviacionit investojnë në mirëmbajtje, trajnimin e ekuipazhit, dhe teknologji sigurie që parandalojnë aksidentet, sesa në masa ekstreme që kanë pak gjasa të funksionojnë.

Udhëtimi me avion mbetet një nga mënyrat më të sigurta të transportit në botë.

Statistikat tregojnë se shanset për një incident serioz në fluturim janë jashtëzakonisht të ulëta dhe çdo ditë miliona njerëz udhëtojnë në mënyrë të sigurt nëpër botë falë standardeve të larta të sigurisë dhe teknologjisë së avancuar në industrinë e aviacionit. /skyweb.al

Artikulli para

Fëmijët “pushtojnë” Aeroportin e Ndërkombëtar të Tiranës për 1 Qershor

Artikulli pas

Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

Çfarë janë retë “super cell” që shkaktuan turbulencat e forta me 8 të lënduar gjatë fluturimit Berlin-Milano
Aviacion

Çfarë janë retë “super cell” që shkaktuan turbulencat e forta me 8 të lënduar gjatë fluturimit Berlin-Milano

6 Qershor, 2025
Fëmijët “pushtojnë” Aeroportin e Ndërkombëtar të Tiranës për 1 Qershor
Aviacion

Fëmijët “pushtojnë” Aeroportin e Ndërkombëtar të Tiranës për 1 Qershor

5 Qershor, 2025
A e keni pyetur ndonjëherë veten se përse hipim në avion gjithnjë nga ana e majtë e tij?
Aviacion

A e keni pyetur ndonjëherë veten se përse hipim në avion gjithnjë nga ana e majtë e tij?

4 Qershor, 2025
AirBaltic nis fluturimet direkte nga Tirana drejt Talinit dhe Vilniusit me avionët A220
Aviacion

AirBaltic nis fluturimet direkte nga Tirana drejt Talinit dhe Vilniusit me avionët A220

3 Qershor, 2025
Vjen “ilaçi” për të paduruarit: Turqia gjobit pasagjerët që ngrihen nga sedilja para se avioni të ndalojë plotësisht
Aviacion

Vjen “ilaçi” për të paduruarit: Turqia gjobit pasagjerët që ngrihen nga sedilja para se avioni të ndalojë plotësisht

1 Qershor, 2025
Dikur avionët me 4 motorë sundonin qiellin, kurse tani po zhduken: Pse?
Aviacion

Dikur avionët me 4 motorë sundonin qiellin, kurse tani po zhduken: Pse?

31 Maj, 2025
Artikulli pas
Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

6 kompani në një adresë në Shqipëri dhe transferta në parajsat fiskale, si u kap çifti i huaj dhe manovrat për pastrim parash
Aktualitet

6 kompani në një adresë në Shqipëri dhe transferta në parajsat fiskale, si u kap çifti i huaj dhe manovrat për pastrim parash

Nga SkyWeb
21 Prill, 2025
0

Agjencisë së Inteligjencës Financiare (AIF) ka hedhur dritë mbi praktika të sofistikuara të pastrimit të parave në Shqipëri përmes kompanive të...

Lexo të plotë
Policia Rrugore me makina të reja me qira, shpallet tenderi 450 milionë lekë

Policia Rrugore me makina të reja me qira, shpallet tenderi 450 milionë lekë

28 Prill, 2025
Artur Kadareja dhe Mezan Malaj në qendër të akuzave për tharjen e ujit të mirditorëve

Artur Kadareja dhe Mezan Malaj në qendër të akuzave për tharjen e ujit të mirditorëve

2 Maj, 2025
“Uria” italiane për pyjet shqiptare, nga tenderat abuzivë, tek raportet shqetësuese

“Uria” italiane për pyjet shqiptare, nga tenderat abuzivë, tek raportet shqetësuese

15 Prill, 2025
RREGULLAT E REJA/ S’ka më kreditim 100%, BSH miraton masa kufizuese për kreditë për shtëpi

RREGULLAT E REJA/ S’ka më kreditim 100%, BSH miraton masa kufizuese për kreditë për shtëpi

7 Maj, 2025

Të Fundit

Çfarë janë retë “super cell” që shkaktuan turbulencat e forta me 8 të lënduar gjatë fluturimit Berlin-Milano

Çfarë janë retë “super cell” që shkaktuan turbulencat e forta me 8 të lënduar gjatë fluturimit Berlin-Milano

6 Qershor, 2025
Turbulencat shkaktojnë 8 të lënduar gjatë fluturimit Berlin-Milano

Turbulencat shkaktojnë 8 të lënduar gjatë fluturimit Berlin-Milano

5 Qershor, 2025
Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

5 Qershor, 2025
Pse avionët s’janë të pajisur me parashuta? – Përgjigjet për pyetjen që të gjithë e kanë bërë të paktën një herë

Pse avionët s’janë të pajisur me parashuta? – Përgjigjet për pyetjen që të gjithë e kanë bërë të paktën një herë

5 Qershor, 2025
SkyWeb.al

Skyweb.al është një portal informativ i pavarur që sjell lajmet më të rëndësishme dhe të verifikuara nga vendi dhe bota. Me një qasje profesionale dhe të thelluar, duke u ofruar lexuesve një pasqyrë të plotë dhe të balancuar të ngjarjeve që formësojnë realitetin tonë.


NIPT: M11315001P

Na ndiqni

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Investigim
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr