• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
E diel, 7 Shtator, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aviacion

Pse ndonjëherë bëhet shumë nxehtë brenda në avion dhe si e shmangin kompanitë ajrore këtë

SkyWeb Nga SkyWeb
21 Korrik, 2025
in Aviacion
A A
0
Pse ndonjëherë bëhet shumë nxehtë brenda në avion dhe si e shmangin kompanitë ajrore këtë

air conditioning unit connected to a jet on the airport ramp

Share on FacebookShare on WhatsApp

Nëse jeni nisur për udhëtim gjatë verës dhe keni qëndruar për disa minuta në një avion të parkuar, ndonjëherë mund të keni përjetuar një ndjesi mbytëse nxehtësie.

Rrjetet sociale janë plot me video dhe ankesa nga pasagjerë që pyesin: “Pse nuk ndezin kondicionerin në avion?”

Ka një arsye për këtë dhe ajo ka të bëjë me mënyrën se si funksionon industria e aviacionit për të ulur kostot dhe për të ruajtur efikasitetin.

APU dhe PCA, dy burimet e ajrit të freskët

Në kushtet normale, kur një avion është në tokë dhe motorët e tij janë të fikur, ai mund të furnizohet me ajër të kondicionuar në dy mënyra:

  1. Me APU (Auxiliary Power Unit), një motor i vogël ndihmës i vendosur në pjesën e pasme të avionit, që mund të furnizojë sistemet me energji dhe ajër të freskët kur avionët janë të parkuar.
  2. Me PCA (Pre-Conditioned Air), një sistem ajrimi nga toka, që përmes një tubi fleksibël të verdhë (si ai që shihni në foton më sipër), furnizon avionin me ajër të ftohtë ose të ngrohtë nga një pajisje tokësore, zakonisht e vendosur afër portës së imbarkimit.

Pse ndonjëherë nuk përdoret asnjëra?

Në shumë raste, veçanërisht në aeroportet e nxehta të zonës së Mesdheut apo në Lindjen e Mesme gjatë verës, ndodh që:

  • APU të mos jetë ndezur ende, për të kursyer karburantin ose për shkak të kufizimeve të aeroportit (disa aeroporte ndalojnë përdorimin e APU për të reduktuar ndotjen dhe zhurmën).
  • PCA të mos jetë e lidhur ende ose të mos funksionojë siç duhet.

Në këto momente, kabina e avionit mbetet pa sistem ajrimi aktiv dhe brenda pak minutash, temperatura mund të ngjitet ndjeshëm, veçanërisht në avionët e ekspozuar në diell.

Për kompanitë ajrore, çdo litër karburanti dhe çdo minutë në tokë kanë një kosto.

Përdorimi i APU konsumon rreth 150–200 kg karburant në orë.

Ndërsa përdorimi i pajisjes PCA nga toka është më i lirë, por kërkon që aeroporti të ketë infrastrukturë funksionale dhe stafi të veprojë me përpikëri.

Në një industri ku planifikimi dhe ulja e kostove është prioritet absolut, disa vendime operacionale (si mosndezja e APU përpara se të mbyllen dyert) merren për të optimizuar shpenzimet.

 A mund të shmanget?

Po. Në shumicën e rasteve, një menaxhim i mirë i kohës dhe pajisjeve teknike do të bënte që ajri i freskët të sigurohej qysh në momentin kur pasagjerët ngjiten në bord.

Por ndonjëherë, vonesat, mungesa e pajisjeve tokësore, mungesa e personelit, ose procedurat teknike të vetë kompanisë ajrore çojnë në këtë situatë të pakëndshme për pasagjerët./skyweb.al

Artikulli para

Euro “zbret pa frena”, sot në drekë kapi minimumin: Si kurrë më parë ndaj Lekut

Artikulli pas

Emrat që mungojnë në dosjen e SPAK për skandalin e mikrokredive

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

Jo vetëm futboll të bukur, Brazili sjell edhe Embraer 195-E2: Tani Boeing ka një arsye më shumë për t’u shqetësuar
Aviacion

Jo vetëm futboll të bukur, Brazili sjell edhe Embraer 195-E2: Tani Boeing ka një arsye më shumë për t’u shqetësuar

7 Shtator, 2025
TIA thyen rekord, mbi 7.8 milionë pasagjerë në 8 muaj
Aviacion

TIA thyen rekord, mbi 7.8 milionë pasagjerë në 8 muaj

5 Shtator, 2025
Japonezët thyejnë rekordin botëror, internet me shpejtësi mbi 1 milion gigabyte në sekondë
Aviacion

Japonezët thyejnë rekordin botëror, internet me shpejtësi mbi 1 milion gigabyte në sekondë

5 Shtator, 2025
Amerikanët padisin Air Albania-n në gjykatën angleze: “Ndërpreu pagesën e qirasë në mars, po na mban avionin me forcë”
Aviacion

Amerikanët padisin Air Albania-n në gjykatën angleze: “Ndërpreu pagesën e qirasë në mars, po na mban avionin me forcë”

4 Shtator, 2025
Pse zgjat kaq shumë procesi i blerjes së avionëve të rinj nga kompanitë ajrore
Aviacion

Pse zgjat kaq shumë procesi i blerjes së avionëve të rinj nga kompanitë ajrore

4 Shtator, 2025
REAGIMI/ Administratori i Aeroportit të Vlorës thotë se shkarkimin e mësoi nga mediat
Aviacion

REAGIMI/ Administratori i Aeroportit të Vlorës thotë se shkarkimin e mësoi nga mediat

4 Shtator, 2025
Artikulli pas
Kaos me mikrokreditë, ndërrohen 4 herë administratorët e MCA dhe FINAL

Emrat që mungojnë në dosjen e SPAK për skandalin e mikrokredive

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

U sekuestruan miliona euro, nga Ishujt Kajman në Afrikën e Jugut, 13 skema pastrimi parash në 2024
Ekonomi

U sekuestruan miliona euro, nga Ishujt Kajman në Afrikën e Jugut, 13 skema pastrimi parash në 2024

Nga SkyWeb
12 Prill, 2025
0

Pavarësisht se Shqipëria ka dalë nga lista gri për pastrimin e parave, fenomeni mbetet shqetësues dhe i përhapur. Këtë e...

Lexo të plotë
SKEMA/ Si “çanë” Marin Gjonaj dhe Sokol Tasha në Bulqizë, ERE nis procedurat e licencimit për Solar Park Gjoricë: Banorët gati për protesta, projekti në pikëpyetje

SKEMA/ Si “çanë” Marin Gjonaj dhe Sokol Tasha në Bulqizë, ERE nis procedurat e licencimit për Solar Park Gjoricë: Banorët gati për protesta, projekti në pikëpyetje

14 Gusht, 2025
Shtohen rastet e mashtrimeve me kredi, pas skandalit të IUTE Credit plas edhe te Raiffeisen Bank: Si u fut në borxh Ademi nga Tirana pa ditur gjë

Shtohen rastet e mashtrimeve me kredi, pas skandalit të IUTE Credit plas edhe te Raiffeisen Bank: Si u fut në borxh Ademi nga Tirana pa ditur gjë

6 Gusht, 2025
Çfarë ndryshoi pas tragjedisë së Germanwings, ngjarja si gurë kilometrik për sigurinë ajrore

Çfarë ndryshoi pas tragjedisë së Germanwings, ngjarja si gurë kilometrik për sigurinë ajrore

6 Prill, 2025
Numërohen 75% e kutive, PS siguron 82 mandate, PD mbetet me 52: Si ndahen mandatet në 12 qarqe

Numërohen 75% e kutive, PS siguron 82 mandate, PD mbetet me 52: Si ndahen mandatet në 12 qarqe

12 Maj, 2025

Të Fundit

Jo vetëm futboll të bukur, Brazili sjell edhe Embraer 195-E2: Tani Boeing ka një arsye më shumë për t’u shqetësuar

Jo vetëm futboll të bukur, Brazili sjell edhe Embraer 195-E2: Tani Boeing ka një arsye më shumë për t’u shqetësuar

7 Shtator, 2025
Trump planifikon të bllokojë nënkontraktimin e inxhinierëve indianë nga kompanitë amerikane

Trump planifikon të bllokojë nënkontraktimin e inxhinierëve indianë nga kompanitë amerikane

6 Shtator, 2025
Grekë që bëjnë pushime në Shqipëri/ “Stereotipi i një armiqësie midis shqiptarëve dhe grekëve u shkatërrua”

Grekë që bëjnë pushime në Shqipëri/ “Stereotipi i një armiqësie midis shqiptarëve dhe grekëve u shkatërrua”

6 Shtator, 2025
Pse po rritet me shpejtësi çmimi i arit

Pse po rritet me shpejtësi çmimi i arit

6 Shtator, 2025
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr