• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy
E diel, 7 Dhjetor, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aviacion

Pse ndonjëherë bëhet shumë nxehtë brenda në avion dhe si e shmangin kompanitë ajrore këtë

SkyWeb Nga SkyWeb
21 Korrik, 2025
në Aviacion
A A
0
Pse ndonjëherë bëhet shumë nxehtë brenda në avion dhe si e shmangin kompanitë ajrore këtë

air conditioning unit connected to a jet on the airport ramp

Share on FacebookShare on WhatsApp

Nëse jeni nisur për udhëtim gjatë verës dhe keni qëndruar për disa minuta në një avion të parkuar, ndonjëherë mund të keni përjetuar një ndjesi mbytëse nxehtësie.

Rrjetet sociale janë plot me video dhe ankesa nga pasagjerë që pyesin: “Pse nuk ndezin kondicionerin në avion?”

Ka një arsye për këtë dhe ajo ka të bëjë me mënyrën se si funksionon industria e aviacionit për të ulur kostot dhe për të ruajtur efikasitetin.

APU dhe PCA, dy burimet e ajrit të freskët

Në kushtet normale, kur një avion është në tokë dhe motorët e tij janë të fikur, ai mund të furnizohet me ajër të kondicionuar në dy mënyra:

  1. Me APU (Auxiliary Power Unit), një motor i vogël ndihmës i vendosur në pjesën e pasme të avionit, që mund të furnizojë sistemet me energji dhe ajër të freskët kur avionët janë të parkuar.
  2. Me PCA (Pre-Conditioned Air), një sistem ajrimi nga toka, që përmes një tubi fleksibël të verdhë (si ai që shihni në foton më sipër), furnizon avionin me ajër të ftohtë ose të ngrohtë nga një pajisje tokësore, zakonisht e vendosur afër portës së imbarkimit.

Pse ndonjëherë nuk përdoret asnjëra?

Në shumë raste, veçanërisht në aeroportet e nxehta të zonës së Mesdheut apo në Lindjen e Mesme gjatë verës, ndodh që:

  • APU të mos jetë ndezur ende, për të kursyer karburantin ose për shkak të kufizimeve të aeroportit (disa aeroporte ndalojnë përdorimin e APU për të reduktuar ndotjen dhe zhurmën).
  • PCA të mos jetë e lidhur ende ose të mos funksionojë siç duhet.

Në këto momente, kabina e avionit mbetet pa sistem ajrimi aktiv dhe brenda pak minutash, temperatura mund të ngjitet ndjeshëm, veçanërisht në avionët e ekspozuar në diell.

Për kompanitë ajrore, çdo litër karburanti dhe çdo minutë në tokë kanë një kosto.

Përdorimi i APU konsumon rreth 150–200 kg karburant në orë.

Ndërsa përdorimi i pajisjes PCA nga toka është më i lirë, por kërkon që aeroporti të ketë infrastrukturë funksionale dhe stafi të veprojë me përpikëri.

Në një industri ku planifikimi dhe ulja e kostove është prioritet absolut, disa vendime operacionale (si mosndezja e APU përpara se të mbyllen dyert) merren për të optimizuar shpenzimet.

 A mund të shmanget?

Po. Në shumicën e rasteve, një menaxhim i mirë i kohës dhe pajisjeve teknike do të bënte që ajri i freskët të sigurohej qysh në momentin kur pasagjerët ngjiten në bord.

Por ndonjëherë, vonesat, mungesa e pajisjeve tokësore, mungesa e personelit, ose procedurat teknike të vetë kompanisë ajrore çojnë në këtë situatë të pakëndshme për pasagjerët./skyweb.al

Artikulli para

Euro “zbret pa frena”, sot në drekë kapi minimumin: Si kurrë më parë ndaj Lekut

Artikulli pas

Emrat që mungojnë në dosjen e SPAK për skandalin e mikrokredive

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

Destinacioni final: Brenda morgut të aeroportit, udhëtimi i fundit i të vdekurit që niset të prehet ne vendlindje
Aviacion

Destinacioni final: Brenda morgut të aeroportit, udhëtimi i fundit i të vdekurit që niset të prehet ne vendlindje

6 Dhjetor, 2025
Çfarë është protesta e pizhamave në aeroportet amerikane dhe pse po ndodh ajo
Aviacion

Çfarë është protesta e pizhamave në aeroportet amerikane dhe pse po ndodh ajo

6 Dhjetor, 2025
Droni pranë aeroportit të Brukselit, pezullohet trafiku ajror
Aviacion

Droni pranë aeroportit të Brukselit, pezullohet trafiku ajror

5 Dhjetor, 2025
Boeing shtyn prodhimin e avionit 777X deri në vitin 2027, humb 5 miliardë dollarë
Aviacion

Boeing shtyn prodhimin e avionit 777X deri në vitin 2027, humb 5 miliardë dollarë

5 Dhjetor, 2025
Kompania ajrore kineze thyen rekordin, nis fluturimin më të gjatë në botë
Aviacion

Kompania ajrore kineze thyen rekordin, nis fluturimin më të gjatë në botë

4 Dhjetor, 2025
DETAJET/ Fluturim direkt Shqipëri-Kanada, për çfarë e kishte fjalën Rama kur tha se u bllokua për shkak të pezullimit të Ballukut
Aviacion

DETAJET/ Fluturim direkt Shqipëri-Kanada, për çfarë e kishte fjalën Rama kur tha se u bllokua për shkak të pezullimit të Ballukut

3 Dhjetor, 2025
Artikulli pas
Kaos me mikrokreditë, ndërrohen 4 herë administratorët e MCA dhe FINAL

Emrat që mungojnë në dosjen e SPAK për skandalin e mikrokredive

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Rama e paralajmëroi? PS fiton Shqipërinë dhe renditet e treta në Vaun e Dejës: Kristian mos luaj me dy porta..
Aktualitet

Rama e paralajmëroi? PS fiton Shqipërinë dhe renditet e treta në Vaun e Dejës: Kristian mos luaj me dy porta..

Nga SkyWeb
12 Maj, 2025
0

Partia Socialiste vijon të udhëheqë bindshëm në rang kombëtar në zgjedhjet parlamentare, duke marrë deri më tani 236,862 vota ose...

Lexo të plotë
Tenderët e printerave në institucione, tonerave apo letrës, Grigor Joti dhe InfoSoft i çojnë të gjithë në gjyq: Përsëritet historia e përplasjes me Ceno Klosin te Tatimet

Tenderët e printerave në institucione, tonerave apo letrës, Grigor Joti dhe InfoSoft i çojnë të gjithë në gjyq: Përsëritet historia e përplasjes me Ceno Klosin te Tatimet

25 Qershor, 2025
AKSHI i jep Ermal Beqirit tenderin e Thesarit edhe pse ofroi 1.7 mln euro më shumë, vijon përmballja me Gerond Meçen në KPP

DETAJET/ BKH bastis zyrat e Soft & Solution, SPAK fut në radar Ermal Beqirin

6 Gusht, 2025
GRAFIKËT/ Bie numri i lopëve, shqiptarët po ngopen me qumësht pluhur dhe vaj palme: Sëmundjet kardiovaskulare bëjnë kërdinë  

GRAFIKËT/ Bie numri i lopëve, shqiptarët po ngopen me qumësht pluhur dhe vaj palme: Sëmundjet kardiovaskulare bëjnë kërdinë  

24 Qershor, 2025
ANALIZA/ Si do të reagonte bota ndaj një sulmi kinez mbi Tajvanin

ANALIZA/ Si do të reagonte bota ndaj një sulmi kinez mbi Tajvanin

24 Shtator, 2025

Të Fundit

Pemët e Krishtlindjes, përfitimet dhe sfidat mjedisore shkojnë përtej debatit “natyrale apo plastike”

Pemët e Krishtlindjes, përfitimet dhe sfidat mjedisore shkojnë përtej debatit “natyrale apo plastike”

6 Dhjetor, 2025
Destinacioni final: Brenda morgut të aeroportit, udhëtimi i fundit i të vdekurit që niset të prehet ne vendlindje

Destinacioni final: Brenda morgut të aeroportit, udhëtimi i fundit i të vdekurit që niset të prehet ne vendlindje

6 Dhjetor, 2025
I pari në histori, Elon Musk arrin 500 miliard dollarë pasuri neto

Elon Musk: BE duhet të shpërbëhet, të kthehet sovraniteti i shteteve

6 Dhjetor, 2025
Suedia ngre alarmin: Nëndetëset ruse shfaqen pothuajse çdo javë në Detin Baltik

Suedia ngre alarmin: Nëndetëset ruse shfaqen pothuajse çdo javë në Detin Baltik

6 Dhjetor, 2025
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr