E martë, 22 Korrik, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Investigim
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Investigim
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aviacion

Pse ndonjëherë bëhet shumë nxehtë brenda në avion dhe si e shmangin kompanitë ajrore këtë

SkyWeb Nga SkyWeb
21 Korrik, 2025
in Aviacion
A A
0
Pse ndonjëherë bëhet shumë nxehtë brenda në avion dhe si e shmangin kompanitë ajrore këtë

air conditioning unit connected to a jet on the airport ramp

Share on FacebookShare on WhatsApp

Nëse jeni nisur për udhëtim gjatë verës dhe keni qëndruar për disa minuta në një avion të parkuar, ndonjëherë mund të keni përjetuar një ndjesi mbytëse nxehtësie.

Rrjetet sociale janë plot me video dhe ankesa nga pasagjerë që pyesin: “Pse nuk ndezin kondicionerin në avion?”

Ka një arsye për këtë dhe ajo ka të bëjë me mënyrën se si funksionon industria e aviacionit për të ulur kostot dhe për të ruajtur efikasitetin.

APU dhe PCA, dy burimet e ajrit të freskët

Në kushtet normale, kur një avion është në tokë dhe motorët e tij janë të fikur, ai mund të furnizohet me ajër të kondicionuar në dy mënyra:

  1. Me APU (Auxiliary Power Unit), një motor i vogël ndihmës i vendosur në pjesën e pasme të avionit, që mund të furnizojë sistemet me energji dhe ajër të freskët kur avionët janë të parkuar.
  2. Me PCA (Pre-Conditioned Air), një sistem ajrimi nga toka, që përmes një tubi fleksibël të verdhë (si ai që shihni në foton më sipër), furnizon avionin me ajër të ftohtë ose të ngrohtë nga një pajisje tokësore, zakonisht e vendosur afër portës së imbarkimit.

Pse ndonjëherë nuk përdoret asnjëra?

Në shumë raste, veçanërisht në aeroportet e nxehta të zonës së Mesdheut apo në Lindjen e Mesme gjatë verës, ndodh që:

  • APU të mos jetë ndezur ende, për të kursyer karburantin ose për shkak të kufizimeve të aeroportit (disa aeroporte ndalojnë përdorimin e APU për të reduktuar ndotjen dhe zhurmën).
  • PCA të mos jetë e lidhur ende ose të mos funksionojë siç duhet.

Në këto momente, kabina e avionit mbetet pa sistem ajrimi aktiv dhe brenda pak minutash, temperatura mund të ngjitet ndjeshëm, veçanërisht në avionët e ekspozuar në diell.

Për kompanitë ajrore, çdo litër karburanti dhe çdo minutë në tokë kanë një kosto.

Përdorimi i APU konsumon rreth 150–200 kg karburant në orë.

Ndërsa përdorimi i pajisjes PCA nga toka është më i lirë, por kërkon që aeroporti të ketë infrastrukturë funksionale dhe stafi të veprojë me përpikëri.

Në një industri ku planifikimi dhe ulja e kostove është prioritet absolut, disa vendime operacionale (si mosndezja e APU përpara se të mbyllen dyert) merren për të optimizuar shpenzimet.

 A mund të shmanget?

Po. Në shumicën e rasteve, një menaxhim i mirë i kohës dhe pajisjeve teknike do të bënte që ajri i freskët të sigurohej qysh në momentin kur pasagjerët ngjiten në bord.

Por ndonjëherë, vonesat, mungesa e pajisjeve tokësore, mungesa e personelit, ose procedurat teknike të vetë kompanisë ajrore çojnë në këtë situatë të pakëndshme për pasagjerët./skyweb.al

Artikulli para

Euro “zbret pa frena”, sot në drekë kapi minimumin: Si kurrë më parë ndaj Lekut

Artikulli pas

Emrat që mungojnë në dosjen e SPAK për skandalin e mikrokredive

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

A është bërë fluturimi më i rrezikshëm? STATISTIKAT dhe teknologjia thonë të KUNDËRTËN
Aviacion

Shqipëria, 166% më shumë fluturime komerciale në qershor sesa para pandemisë

21 Korrik, 2025
Aegean Airlines zgjeron flotën me dy Airbus A321 XLR dhe sfidon gjigantët për linjat e largëta
Aviacion

Aegean Airlines zgjeron flotën me dy Airbus A321 XLR dhe sfidon gjigantët për linjat e largëta

19 Korrik, 2025
Një tufë zogjsh përplasen me avionin luftarak Eurofighter gjatë një shfaqjeje ajrore në Spanjë
Aviacion

Një tufë zogjsh përplasen me avionin luftarak Eurofighter gjatë një shfaqjeje ajrore në Spanjë

19 Korrik, 2025
TIA menaxhoi mesatarisht 228 fluturime në ditë, mbi 1.1 milionë pasagjerë në qershor
Aviacion

TIA menaxhoi mesatarisht 228 fluturime në ditë, mbi 1.1 milionë pasagjerë në qershor

17 Korrik, 2025
Dy avionë rrezikojnë përplasjen në 11 000 metra lartësi, si u shmang TRAGJEDIA
Aktualitet

Dy avionë rrezikojnë përplasjen në 11 000 metra lartësi, si u shmang TRAGJEDIA

15 Korrik, 2025
TUI Fly nis fluturimet nga Tirana në Amsterdam
Aviacion

TUI Fly nis fluturimet nga Tirana në Amsterdam

15 Korrik, 2025
Artikulli pas
Kaos me mikrokreditë, ndërrohen 4 herë administratorët e MCA dhe FINAL

Emrat që mungojnë në dosjen e SPAK për skandalin e mikrokredive

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Pagat më të ulëta, ushqimet më të shtrenjta se Europa: Kostoja e korrupsionit dhe e kapjes së tregut që i paguajmë çdo ditë
Aktualitet

Pagat më të ulëta, ushqimet më të shtrenjta se Europa: Kostoja e korrupsionit dhe e kapjes së tregut që i paguajmë çdo ditë

Nga SkyWeb
20 Qershor, 2025
0

Qytetarët shqiptarë, ndonëse paguhen më pak në Europë, me rreth 41% të mesatares europiane, sipas fuqisë blerëse, shumë grup mallra...

Lexo të plotë
AVIONËT/ Çfarë është piloti automatik, funksionet dhe a do ta zëvendësojë AI?

AVIONËT/ Çfarë është piloti automatik, funksionet dhe a do ta zëvendësojë AI?

11 Qershor, 2025
Thriller me tenderin e Inteligjencës Artificiale në Kuvend, shpallet fituesi por pritet tjetër anulim?

Thriller me tenderin e Inteligjencës Artificiale në Kuvend, shpallet fituesi por pritet tjetër anulim?

26 Qershor, 2025
Trump thotë se lufta mbaroi, 14 bombat që mund të ndryshojnë Lindjen e Mesme

Trump thotë se lufta mbaroi, 14 bombat që mund të ndryshojnë Lindjen e Mesme

24 Qershor, 2025
28 milion euro, shpallet mega tenderi për uniformat e policisë, kush janë PRETENDENTËT

28 milion euro, shpallet mega tenderi për uniformat e policisë, kush janë PRETENDENTËT

14 Prill, 2025

Të Fundit

Kaos me mikrokreditë, ndërrohen 4 herë administratorët e MCA dhe FINAL

Emrat që mungojnë në dosjen e SPAK për skandalin e mikrokredive

21 Korrik, 2025
Pse ndonjëherë bëhet shumë nxehtë brenda në avion dhe si e shmangin kompanitë ajrore këtë

Pse ndonjëherë bëhet shumë nxehtë brenda në avion dhe si e shmangin kompanitë ajrore këtë

21 Korrik, 2025
Euro “zbret pa frena”, sot në drekë kapi minimumin: Si kurrë më parë ndaj Lekut

Euro “zbret pa frena”, sot në drekë kapi minimumin: Si kurrë më parë ndaj Lekut

21 Korrik, 2025
Luftë CASH-it, masat që do të ndërmerren deri në 2030 për të zhdukur paranë fizike

Luftë CASH-it, masat që do të ndërmerren deri në 2030 për të zhdukur paranë fizike

21 Korrik, 2025
SkyWeb.al

Skyweb.al është një portal informativ i pavarur që sjell lajmet më të rëndësishme dhe të verifikuara nga vendi dhe bota. Me një qasje profesionale dhe të thelluar, duke u ofruar lexuesve një pasqyrë të plotë dhe të balancuar të ngjarjeve që formësojnë realitetin tonë.

Na ndiqni

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Investigim
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr