• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
E mërkurë, 22 Tetor, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aviacion

Pse ndonjëherë bëhet shumë nxehtë brenda në avion dhe si e shmangin kompanitë ajrore këtë

SkyWeb Nga SkyWeb
21 Korrik, 2025
in Aviacion
A A
0
Pse ndonjëherë bëhet shumë nxehtë brenda në avion dhe si e shmangin kompanitë ajrore këtë

air conditioning unit connected to a jet on the airport ramp

Share on FacebookShare on WhatsApp

Nëse jeni nisur për udhëtim gjatë verës dhe keni qëndruar për disa minuta në një avion të parkuar, ndonjëherë mund të keni përjetuar një ndjesi mbytëse nxehtësie.

Rrjetet sociale janë plot me video dhe ankesa nga pasagjerë që pyesin: “Pse nuk ndezin kondicionerin në avion?”

Ka një arsye për këtë dhe ajo ka të bëjë me mënyrën se si funksionon industria e aviacionit për të ulur kostot dhe për të ruajtur efikasitetin.

ADVERTISEMENT

APU dhe PCA, dy burimet e ajrit të freskët

Në kushtet normale, kur një avion është në tokë dhe motorët e tij janë të fikur, ai mund të furnizohet me ajër të kondicionuar në dy mënyra:

  1. Me APU (Auxiliary Power Unit), një motor i vogël ndihmës i vendosur në pjesën e pasme të avionit, që mund të furnizojë sistemet me energji dhe ajër të freskët kur avionët janë të parkuar.
  2. Me PCA (Pre-Conditioned Air), një sistem ajrimi nga toka, që përmes një tubi fleksibël të verdhë (si ai që shihni në foton më sipër), furnizon avionin me ajër të ftohtë ose të ngrohtë nga një pajisje tokësore, zakonisht e vendosur afër portës së imbarkimit.

Pse ndonjëherë nuk përdoret asnjëra?

Në shumë raste, veçanërisht në aeroportet e nxehta të zonës së Mesdheut apo në Lindjen e Mesme gjatë verës, ndodh që:

  • APU të mos jetë ndezur ende, për të kursyer karburantin ose për shkak të kufizimeve të aeroportit (disa aeroporte ndalojnë përdorimin e APU për të reduktuar ndotjen dhe zhurmën).
  • PCA të mos jetë e lidhur ende ose të mos funksionojë siç duhet.

Në këto momente, kabina e avionit mbetet pa sistem ajrimi aktiv dhe brenda pak minutash, temperatura mund të ngjitet ndjeshëm, veçanërisht në avionët e ekspozuar në diell.

Për kompanitë ajrore, çdo litër karburanti dhe çdo minutë në tokë kanë një kosto.

Përdorimi i APU konsumon rreth 150–200 kg karburant në orë.

Ndërsa përdorimi i pajisjes PCA nga toka është më i lirë, por kërkon që aeroporti të ketë infrastrukturë funksionale dhe stafi të veprojë me përpikëri.

Në një industri ku planifikimi dhe ulja e kostove është prioritet absolut, disa vendime operacionale (si mosndezja e APU përpara se të mbyllen dyert) merren për të optimizuar shpenzimet.

 A mund të shmanget?

Po. Në shumicën e rasteve, një menaxhim i mirë i kohës dhe pajisjeve teknike do të bënte që ajri i freskët të sigurohej qysh në momentin kur pasagjerët ngjiten në bord.

Por ndonjëherë, vonesat, mungesa e pajisjeve tokësore, mungesa e personelit, ose procedurat teknike të vetë kompanisë ajrore çojnë në këtë situatë të pakëndshme për pasagjerët./skyweb.al

Artikulli para

Euro “zbret pa frena”, sot në drekë kapi minimumin: Si kurrë më parë ndaj Lekut

Artikulli pas

Emrat që mungojnë në dosjen e SPAK për skandalin e mikrokredive

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

Sot është dita e kontrollorëve ajrorë, heronjtë e heshtur të qiellit
Aviacion

Sot është dita e kontrollorëve ajrorë, heronjtë e heshtur të qiellit

21 Tetor, 2025
Avioni del nga pista dhe përfundon në det, dy të vdekur
Aviacion

Avioni del nga pista dhe përfundon në det, dy të vdekur

20 Tetor, 2025
Shërbimi Sekret amerikan zbulon një vend të dyshimtë qitje pranë aeroportit, me fushëpamje drejt avionit të Trump
Aktualitet

Shërbimi Sekret amerikan zbulon një vend të dyshimtë qitje pranë aeroportit, me fushëpamje drejt avionit të Trump

19 Tetor, 2025
A keni dëgjuar një zhurmë si “lehje qeni” kur po prisni të fluturoni me një Airbus A320? Pse NDODH
Aviacion

A keni dëgjuar një zhurmë si “lehje qeni” kur po prisni të fluturoni me një Airbus A320? Pse NDODH

19 Tetor, 2025
U përplas me një “mbetje hapësinore”, thyhet në fluturim xhami i avionit, lëndohet piloti
Aviacion

U përplas me një “mbetje hapësinore”, thyhet në fluturim xhami i avionit, lëndohet piloti

19 Tetor, 2025
Pse duhet t’i hiqni kufjet kur flisni me stjuardesat në avion?
Aviacion

Pse duhet t’i hiqni kufjet kur flisni me stjuardesat në avion?

13 Tetor, 2025
Artikulli pas
Kaos me mikrokreditë, ndërrohen 4 herë administratorët e MCA dhe FINAL

Emrat që mungojnë në dosjen e SPAK për skandalin e mikrokredive

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

ADVERTISEMENT

Të Përzgjedhura

Bomba bërthamore e Shqipërisë!
Kryesore

Bomba bërthamore e Shqipërisë!

Nga SkyWeb
19 Qershor, 2025
0

Nga Lutfi Dervishi Nëse mendojmë se problemet që kemi janë korrupsioni, papunësia, zgjedhjet e kontestuara, uji i (pa)pijshëm, mungesa e...

Lexo të plotë
Avioni i rrallë elektrik kalon testin e fluturimit të parë

Avioni i rrallë elektrik kalon testin e fluturimit të parë

19 Shtator, 2025
Ndryshon ligji, qeveria i hap rrugën koncensioneve të tjera në pronat e ushtrisë

Ndryshon ligji, qeveria i hap rrugën koncensioneve të tjera në pronat e ushtrisë

4 Qershor, 2025
Numri i pasagjerëve do të trefishohet deri në 2050, industria e aviacionit civil përballë sfidave të mëdha

Numri i pasagjerëve do të trefishohet deri në 2050, industria e aviacionit civil përballë sfidave të mëdha

24 Shtator, 2025
“Karvanët” pushtojnë qiellin, NASA publikon pamjet e satelitëve Starlink

“Karvanët” pushtojnë qiellin, NASA publikon pamjet e satelitëve Starlink

12 Tetor, 2025

Të Fundit

Tani nuk është dhe aq fitimprurëse dhënia e apartamenteve me qira ditore

Shqiptarët jetojnë në shtëpi relativisht të mëdhaja, dy qytetet që bëjnë përjashtim

22 Tetor, 2025
Bankat dhanë 9.1 miliardë lekë kredi për bizneset e sektorit të turizmit

Shtrëngimi i kushteve të kredisë drejton shqiptarët te të afërmit për marrje borxhi

22 Tetor, 2025
Kush do t’i paguajë borxhet e shteteve të pasura?!

Kush do t’i paguajë borxhet e shteteve të pasura?!

22 Tetor, 2025
RREZIKU/  Barrierat që nuk mbrojnë te Rruga e Arbrit: Kush mban përgjegjësi?

RREZIKU/ Barrierat që nuk mbrojnë te Rruga e Arbrit: Kush mban përgjegjësi?

22 Tetor, 2025
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr