• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy
E hënë, 8 Dhjetor, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aviacion

Pse turbulencat janë më shumë të bezdisshme se sa të rrezikshme

SkyWeb Nga SkyWeb
8 Shtator, 2025
në Aviacion
A A
0
Pse turbulencat janë më shumë të bezdisshme se sa të rrezikshme
Share on FacebookShare on WhatsApp

Turbulencat mbeten një nga shqetësimet më të shpeshta për pasagjerët gjatë fluturimeve, por pilotët theksojnë se ato janë shumë më pak të rrezikshme sesa duken.

Avionët modernë janë ndërtuar për të përballuar nivele ekstreme stresi, shumë më të larta sesa ato që mund të shkaktojë turbulenca.

Për pasojë, lëkundjet dhe ndjesia e “rënieve të papritura” janë më tepër të pakëndshme sesa të pasigurta.

Edhe rastet e ashtuquajtura turbulenca të forta zakonisht sjellin ndryshime në lartësi prej vetëm 20 deri në 40 këmbë, ndërkohë që autopilotët modernë janë projektuar të stabilizojnë avionin në ajër të trazuar.

Pilotët shpesh ngadalësojnë shpejtësinë në nivelin e quajtur “turbulence penetration speed” ose ndryshojnë lartësinë bazuar në raportimet e avionëve të tjerë përreth, për të siguruar si sigurinë ashtu edhe komoditetin e udhëtimit.

Turbulencat zakonisht shkaktohen nga faktorë si malet, stuhitë apo rrjedhat e fuqishme ajrore (jet streams).

Por ndryshimet klimatike po e përkeqësojnë situatën.

Një raport i fundit tregon se turbulenca e quajtur “clear-air”, e padukshme për radarët, është rritur me 55% që nga viti 1979 dhe pritet të trefishohet deri në vitin 2050, veçanërisht mbi Atlantikun e Veriut dhe Azinë Lindore.

Në SHBA, rrugët ajrore më të ekspozuara përfshijnë ato që kalojnë mbi terrene malore ose operohen nga avionë më të vegjël, si linja Charlotte–Pittsburgh apo Denver–Puerto Vallarta.

Ekspertët këshillojnë që masa më e mirë mbrojtëse për pasagjerët mbetet lidhja e rripit të sigurimit sa herë që janë ulur.

Ndërkohë, teknologjitë e reja si “flaplets”, krahëzime shtesë që reduktojnë efektet e turbulencës, mund të revolucionarizojnë udhëtimin ajror në vitet e ardhshme, duke ofruar një fluturim më të qetë edhe në qiell të paqëndrueshëm.

Kjo do të përkthehej në më pak shqetësim për pasagjerët dhe më shumë komoditet në udhëtimet ndërkontinentale. /skyweb.al

Artikulli para

Emigrantët dërguan 7.7 mld euro në dhjetë vite në Shqipëri

Artikulli pas

Sot nisi shkolla, por Shqipërisë i mungojnë 112 mijë nxënës 9-vjeçareje nga 2014

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

Si e cilësojnë stjuardesat sjelljen e shumë shqiptarëve menjëherë pasi avioni prek tokën
Aviacion

Si e cilësojnë stjuardesat sjelljen e shumë shqiptarëve menjëherë pasi avioni prek tokën

8 Dhjetor, 2025
Çfarë ndryshoi pas tragjedisë së Germanwings, ngjarja si gurë kilometrik për sigurinë ajrore
Aviacion

Çfarë ndryshoi pas tragjedisë së Germanwings, ngjarja si gurë kilometrik për sigurinë ajrore

8 Dhjetor, 2025
GRAFIKA/ Si i klasifikojnë kompanitë ajrore vendet në avion dhe fitimet që nxjerrin
Aviacion

GRAFIKA/ Si i klasifikojnë kompanitë ajrore vendet në avion dhe fitimet që nxjerrin

8 Dhjetor, 2025
FOTO/ Del nga pista avioni i linjës Prishtinë-Stamboll
Aviacion

FOTO/ Del nga pista avioni i linjës Prishtinë-Stamboll

8 Dhjetor, 2025
Destinacioni final: Brenda morgut të aeroportit, udhëtimi i fundit i të vdekurit që niset të prehet ne vendlindje
Aviacion

Destinacioni final: Brenda morgut të aeroportit, udhëtimi i fundit i të vdekurit që niset të prehet ne vendlindje

6 Dhjetor, 2025
Çfarë është protesta e pizhamave në aeroportet amerikane dhe pse po ndodh ajo
Aviacion

Çfarë është protesta e pizhamave në aeroportet amerikane dhe pse po ndodh ajo

6 Dhjetor, 2025
Artikulli pas
Sot nisi shkolla, por Shqipërisë i mungojnë 112 mijë nxënës 9-vjeçareje nga 2014

Sot nisi shkolla, por Shqipërisë i mungojnë 112 mijë nxënës 9-vjeçareje nga 2014

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

OBT: Inteligjenca Artificiale do të rrisë me 37% vlerën globale të tregtisë deri në vitin 2040
Ekonomi

OBT: Inteligjenca Artificiale do të rrisë me 37% vlerën globale të tregtisë deri në vitin 2040

Nga Editor
19 Shtator, 2025
0

Inteligjenca Artificiale pritet të sjellë një rritje prej 37% në vlerën e tregtisë dhe shërbimeve globale deri në vitin 2040,...

Lexo të plotë
Raporti i kredive me probleme për individët ra në 2.9% vitin e kaluar

“Qytetarë, raportoni!” Autoriteti i Konkurrencës nis hetim të thelluar për sigurimin e jetës të lidhur me kreditë bankare

26 Gusht, 2025
Turbulencat shkaktojnë 8 të lënduar gjatë fluturimit Berlin-Milano

Turbulencat shkaktojnë 8 të lënduar gjatë fluturimit Berlin-Milano

5 Qershor, 2025
Kompania “G&E Investment” me bilanc zero, merr leje për kullë edhe në Tiranë, Gledis Çela dhe Endrit Shabani, mega projekte me kapital 1 mijë euro

Kompania “G&E Investment” me bilanc zero, merr leje për kullë edhe në Tiranë, Gledis Çela dhe Endrit Shabani, mega projekte me kapital 1 mijë euro

14 Nëntor, 2025
Kulla që fshiu Gardën, rritet sa herë ndryshon leja

Kulla që fshiu Gardën, rritet sa herë ndryshon leja

3 Tetor, 2025

Të Fundit

Mund të mos kesh nevojë për 8 orë, si ta gjesh kohën e përsosur të gjumit

Mund të mos kesh nevojë për 8 orë, si ta gjesh kohën e përsosur të gjumit

8 Dhjetor, 2025
SMS-të në celularin e Evis Berberit trazojnë opozitën: “Unë jam, sot e nesër”. Për çfarë flisnin gjatë karantinës Arbër Avrami dhe Belind Këlliçi

SMS-të në celularin e Evis Berberit trazojnë opozitën: “Unë jam, sot e nesër”. Për çfarë flisnin gjatë karantinës Arbër Avrami dhe Belind Këlliçi

8 Dhjetor, 2025
Përshkallëzojnë protestat në Greqi, fermerët e revoltuar bllokojnë aeroportet në Kretë

Përshkallëzojnë protestat në Greqi, fermerët e revoltuar bllokojnë aeroportet në Kretë

8 Dhjetor, 2025
Sa “vjeç” është zemra juaj? Si matet mosha biologjike e saj dhe si vlerësohet rreziku kardiak

Sa “vjeç” është zemra juaj? Si matet mosha biologjike e saj dhe si vlerësohet rreziku kardiak

8 Dhjetor, 2025
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr