• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy
E hënë, 8 Qershor, 2026
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Shëndet

Ushqimet e përpunuara po i shndërrojnë kofshët e njeriut në “biftekë të yndyrshëm”

Editor Nga Editor
24 Prill, 2026
në Shëndet
A A
0
Ushqimet e përpunuara po i shndërrojnë kofshët e njeriut në “biftekë të yndyrshëm”
Share on FacebookShare on WhatsApp

Imazhi duket si një copë mishi shumë e “mermerizuar”, që të kujton një biftek me shumë fijëza yndyre të shpërndara imët. Por kjo nuk është darkë. Është një skanim MRI i kofshës së një gruaje 62-vjeçare që merrte 87% të kalorive të saj vjetore nga ushqime ultra të përpunuara.

“Kjo pjesëmarrëse ushqehej kryesisht me drithëra të ftohta, çokollata ose karamele, pije të gazuara të zakonshme ose pije të ëmbla në shishe,” tha Dr. Zehra Akkaya, studiuese dhe konsulente në grupin e kërkimit për imazherinë muskuloskeletore në Universitetin e Kalifornisë, San Francisko.

Vijat e fshehura të yndyrës mes dhe brenda fibrave muskulore mund të sinjalizojnë probleme serioze shëndetësore, tha Akkaya, autorja kryesore e një studimi të ri që analizoi si ndikojnë ushqimet ultra të përpunuara në yndyrën brenda muskujve tek njerëzit në rrezik për osteoartrit të gjurit. Ushqimet ultra të përpunuara janë lidhur me shtim në peshë dhe obezitet, si dhe me zhvillimin e sëmundjeve kronike si kanceri, sëmundjet kardiovaskulare, diabeti i tipit 2 dhe depresioni. Këto ushqime mund të shkurtojnë edhe jetën.

Më shumë se 50% e kalorive të konsumuar nga të rriturit në SHBA vijnë nga ushqime ultra të përpunuara, sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve. Tek fëmijët, kjo shifër arrin në 62%.

Një grua tjetër 61-vjeçare në studim kishte gjithashtu yndyrë të shpërndarë në muskujt e kofshës, por jo aq të theksuar. Rreth 29% e dietës së saj përbëhej nga ushqime ultra të përpunuara.

“Ishte veçanërisht shqetësuese sepse këta individë, të skanuar në një kohë kur nuk kishin shenja të osteoartritit të gjurit tashmë tregonin cilësi të dobësuar të muskujve,” tha Akkaya.

Lidhja mes muskujve me yndyrë dhe dhimbjes së gjurit

Qelizat yndyrore dobësojnë muskujt duke penguar rritjen dhe rigjenerimin e duhur të fibrave muskulore. Muskujt e dobët janë një faktor kyç në zhvillimin e osteoartritit të gjurit, forma më e zakonshme e sëmundjeve të kyçeve që prek rreth 375 milionë njerëz në botë. Dikur konsiderohej sëmundje e moshës së tretë, por një studim tregoi se më shumë se gjysma e rasteve të reja ndodhin tek persona nën 55 vjeç, ndoshta për shkak të rritjes globale të obezitetit.

“Muskujt e kofshës janë thelbësorë për stabilitetin e gjurit, dhe çdo dobësim i tyre rrit stresin mekanik në nyje, sidomos tek personat obezë,” tha Akkaya.

Radiologia Miriam Bredella theksoi se prania e yndyrës në muskujt e kofshës tregon një proces të përgjithshëm në trup.

“Nuk ndodh vetëm në kofshë,  edhe muskujt e këmbëve, shpatullave dhe barkut do të duken njësoj,” tha ajo.

Cilësia e dobët e muskujve është një tregues i problemeve të ardhshme shëndetësore: qëndrime më të gjata në spital, rikuperim më i dobët pas operacioneve dhe më shumë komplikacione, përfshirë tek pacientët me kancer.

A janë fajtorë ushqimet ultra të përpunuara?

Studimi, i publikuar në revistën Radiology, analizoi 615 persona rreth 60 vjeç. Asnjë nuk kishte osteoartrit në fillim. Mesatarisht kishin BMI 27 (mbipeshë).

Rezultatet treguan se sa më shumë ushqime ultra të përpunuara konsumonte një person, aq më shumë yndyrë kishte në muskujt e kofshës, pavarësisht numrit të kalorive.

Megjithëse studimi nuk provon shkakësi direkte, lidhja ishte e fortë.

“Ende nuk e dimë sa kohë duhet të konsumosh këto ushqime që të ndodhë kjo,” tha Bredella. “Por dimë që nëse fillon të ushqehesh shëndetshëm dhe të ushtrohesh, cilësia e muskujve mund të përmirësohet.”

Si të ulni yndyrën dhe të forconi muskujt

Ekspertët rekomandojnë të shmangen sportet me ndikim të lartë si basketbolli apo tenisi, pasi mund të dëmtojnë gjunjët.

Ushtrimet më të mira janë ato me ndikim të ulët dhe që forcojnë: kuadricepsët, hamstrings, gluteusët, pulpat

Shembuj:

squat në mur

ushtrime step-up

ngritje këmbësh në këmbë

ushtrime për pjesën e brendshme të kofshës

ngritje në majë të këmbëve

Përdorimi i eliptikut dhe stërvitja me pesha janë gjithashtu shumë efektive.

Këshilla për dietën

Zgjidh ushqime të freskëta dhe gatuaj në shtëpi

Konsumo proteina cilësore (jo bare të përpunuara me shumë sheqer)

Lexo etiketat dhe zgjidh alternativa më pak të përpunuara

Shto më shumë drithëra të plota, perime, bishtajore dhe fruta

Zëvendëso pijet me sheqer me ujë

Kur ha jashtë, zgjidh restorante lokale në vend të fast-food

Marrë nga CNN

Etiketat: ushqimet e perpunuarayndyra
Artikulli para

Udhëzimi i ri, ndryshojnë kriteret për patentat

Artikulli pas

Zëvendësimi i valvulës pa operacion, mjekët në pikëpyetje për efektivitetin e metodës së re

Editor

Editor

Nga Kategoria

A po humbet pushimi i drekës në epokën e ushqimit të shpejtë?
Shëndet

A po humbet pushimi i drekës në epokën e ushqimit të shpejtë?

8 Qershor, 2026
Si po bien vajzat e mitura në kurthin e obsesionit për kujdesin ndaj lëkurës
Shëndet

Si po bien vajzat e mitura në kurthin e obsesionit për kujdesin ndaj lëkurës

8 Qershor, 2026
Gjenet e rezistencës ndaj antibiotikëve gjenden në oqeanet e gjithë botës
Shëndet

Gjenet e rezistencës ndaj antibiotikëve gjenden në oqeanet e gjithë botës

8 Qershor, 2026
Testohet te njerëzit vaksina e parë e krijuar nga inteligjenca artificiale
Shëndet

Testohet te njerëzit vaksina e parë e krijuar nga inteligjenca artificiale

6 Qershor, 2026
Zbulimi premtues, trajtimi i ri frenon sëmundjen vdekjeprurëse të mushkërive
Shëndet

Zbulimi premtues, trajtimi i ri frenon sëmundjen vdekjeprurëse të mushkërive

6 Qershor, 2026
Tregu i ri i luksit: Si po kthehet jetëgjatësia në industrinë e radhës për miliarderët
Shëndet

Tregu i ri i luksit: Si po kthehet jetëgjatësia në industrinë e radhës për miliarderët

6 Qershor, 2026
Artikulli pas
Zëvendësimi i valvulës pa operacion, mjekët në pikëpyetje për efektivitetin e metodës së re

Zëvendësimi i valvulës pa operacion, mjekët në pikëpyetje për efektivitetin e metodës së re

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Euro “zhytet” si kurrë më parë, dollari amerikan kërcen brenda ditës
Ekonomi

Euro “zhytet” si kurrë më parë, dollari amerikan kërcen brenda ditës

Nga SkyWeb
3 Mars, 2026
0

Euro ka zbritur në nivelin më të ulët historik përballë lekut, ndërsa dollari amerikan ka shënuar një forcim të ndjeshëm...

Lexo të plotë
ILD përmbush 59 “detyrimet” e Ministrisë së Financave, efektiv sistemi i kontrollit të brendshëm

ILD përmbush 59 “detyrimet” e Ministrisë së Financave, efektiv sistemi i kontrollit të brendshëm

21 Gusht, 2025
Të përhershmit Frident Kuqi dhe Dionis Likometa shpallen fitues të ankandit për 101 mijë ton naftë të Albpetrol, çfarë zbuloi KLSH

Të përhershmit Frident Kuqi dhe Dionis Likometa shpallen fitues të ankandit për 101 mijë ton naftë të Albpetrol, çfarë zbuloi KLSH

22 Gusht, 2025
Lirohet nga detyra drejtori i përgjithshëm i Doganave Gent Gazheli, kush e zëvendëson

Lirohet nga detyra drejtori i përgjithshëm i Doganave Gent Gazheli, kush e zëvendëson

28 Janar, 2026
Shqipëria, destinacioni i ri për udhëtarët vetëm: Rritet numri i “turistëve solo”, cilat janë vendet për t’u vizituar?

Revista “Esquire”: Shqipëria, destinacioni ku të gjithë italianët ëndërrojnë të shkojnë

14 Qershor, 2025

Të Fundit

Dojna Mema nga protesta: Kjo është beteja për Shqipërinë që ua kemi borxh fëmijëve tanë

Dojna Mema nga protesta: Kjo është beteja për Shqipërinë që ua kemi borxh fëmijëve tanë

8 Qershor, 2026
“PS nuk ka asnjë arsye të ndihet e lodhur”, Rama për protestuesit: U bënë papritur ambjentalistë

“PS nuk ka asnjë arsye të ndihet e lodhur”, Rama për protestuesit: U bënë papritur ambjentalistë

8 Qershor, 2026
Gjenerata Z kërkon “kokën” e tij dhe të Berishës, Rama letër mediave të huaja: Janë vetëm 2 mijë veta në shesh

A po jep Rama shenja zbutjeje ndaj protestës? Udhëzimi për deputetët dhe një paralajmërim

8 Qershor, 2026
Zgjimi i Gen Z shqiptare

Zgjimi i Gen Z shqiptare

8 Qershor, 2026
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy

© 2026 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED

© 2026 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr