• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
E premte, 24 Tetor, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aviacion

Pse avionët s’janë të pajisur me parashuta? – Përgjigjet për pyetjen që të gjithë e kanë bërë të paktën një herë

SkyWeb Nga SkyWeb
5 Qershor, 2025
in Aviacion
A A
0
Pse avionët s’janë të pajisur me parashuta? – Përgjigjet për pyetjen që të gjithë e kanë bërë të paktën një herë
Share on FacebookShare on WhatsApp

Kjo është një pyetje që shumë udhëtarë e kanë bërë të paktën një herë: në rast emergjence, pse nuk u ofrohen pasagjerëve parashuta për t’u hedhur nga avioni?

Në teori, mund të duket si një masë logjike sigurie, por realiteti i fluturimeve komerciale e bën këtë ide pothuajse të pamundur për një sërë arsyesh praktike dhe teknike.

1. Lartësia dhe shpejtësia e fluturimit janë tepër të mëdha

ADVERTISEMENT

Avionët komercialë fluturojnë zakonisht në lartësi prej 10–12 mijë metrash dhe me shpejtësi që shkon mbi 900 km/h. Në këtë lartësi, temperaturat janë ekstreme (-50°C), mungon oksigjeni dhe presioni atmosferik është shumë i ulët, shkruan Skyweb.al.

Një pasagjer i zakonshëm pa trajnim dhe pajisje të specializuara nuk do të mbijetonte gjatë një hedhjeje në këto kushte, edhe sikur të kishte parashutë.

2. Avionët nuk janë të ndërtuar për hedhje me parashutë

Dallimi mes një avioni ushtarak dhe një avioni pasagjerësh qëndron në funksion dhe strukturë.

Avionët komercialë nuk kanë hapësira të përshtatshme për të dalë të sigurt me parashutë.

Dyert hapen vetëm kur avioni është në tokë, dhe çdo përpjekje për t’i hapur gjatë fluturimit do të ishte e rrezikshme dhe e pamundur për shkak të presionit të ajrit dhe rrezikut të dekompresimit të menjëhershëm.

3. Nuk ka kohë të mjaftueshme për përdorimin e tyre në situata emergjente

Shumica e situatave emergjente ndodhin gjatë ngritjes ose uljes, fazat më të sikletse të një fluturimi, ku përdorimi i parashutave është i pamundur. Nëse ndodh një problem në këto momente, pilotët kanë vetëm sekonda në dispozicion për të reaguar dhe çdo tentativë për evakuim me parashutë do të ishte shumë vonë dhe pa efekt.

4. Pasagjerët nuk kanë trajnim për përdorimin e parashutës

Hedhja me parashutë kërkon trajnim të specializuar, përgatitje fizike dhe mentale, si dhe njohuri për mënyrën e vendosjes, aktivizimit dhe manovrimit gjatë rënies. Shumica e pasagjerëve nuk janë të përgatitur për këtë, dhe çdo përpjekje do të rezultonte fatale për pjesën më të madhe të tyre.

5. Kostoja dhe logjistika e pajisjes me parashuta për çdo pasagjer është e pajustifikueshme

Parashutat janë të kushtueshme dhe kërkojnë mirëmbajtje të vazhdueshme. Shtimi i tyre në çdo karrige do të sillte rritje të ndjeshme të kostove të fluturimit dhe të peshës së avionit.

Në vend të kësaj, kompanitë ajrore dhe autoritetet e aviacionit investojnë në mirëmbajtje, trajnimin e ekuipazhit, dhe teknologji sigurie që parandalojnë aksidentet, sesa në masa ekstreme që kanë pak gjasa të funksionojnë.

Udhëtimi me avion mbetet një nga mënyrat më të sigurta të transportit në botë.

Statistikat tregojnë se shanset për një incident serioz në fluturim janë jashtëzakonisht të ulëta dhe çdo ditë miliona njerëz udhëtojnë në mënyrë të sigurt nëpër botë falë standardeve të larta të sigurisë dhe teknologjisë së avancuar në industrinë e aviacionit. /skyweb.al

Artikulli para

Fëmijët “pushtojnë” Aeroportin e Ndërkombëtar të Tiranës për 1 Qershor

Artikulli pas

Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

Gjigantët e Evropës bëhen bashkë për të konkuruar Elon Musk, do të prodhojnë satelitë
Aviacion

Gjigantët e Evropës bëhen bashkë për të konkuruar Elon Musk, do të prodhojnë satelitë

23 Tetor, 2025
Sot është dita e kontrollorëve ajrorë, heronjtë e heshtur të qiellit
Aviacion

Sot është dita e kontrollorëve ajrorë, heronjtë e heshtur të qiellit

21 Tetor, 2025
Avioni del nga pista dhe përfundon në det, dy të vdekur
Aviacion

Avioni del nga pista dhe përfundon në det, dy të vdekur

20 Tetor, 2025
Shërbimi Sekret amerikan zbulon një vend të dyshimtë qitje pranë aeroportit, me fushëpamje drejt avionit të Trump
Aktualitet

Shërbimi Sekret amerikan zbulon një vend të dyshimtë qitje pranë aeroportit, me fushëpamje drejt avionit të Trump

19 Tetor, 2025
A keni dëgjuar një zhurmë si “lehje qeni” kur po prisni të fluturoni me një Airbus A320? Pse NDODH
Aviacion

A keni dëgjuar një zhurmë si “lehje qeni” kur po prisni të fluturoni me një Airbus A320? Pse NDODH

19 Tetor, 2025
U përplas me një “mbetje hapësinore”, thyhet në fluturim xhami i avionit, lëndohet piloti
Aviacion

U përplas me një “mbetje hapësinore”, thyhet në fluturim xhami i avionit, lëndohet piloti

19 Tetor, 2025
Artikulli pas
Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

ADVERTISEMENT

Të Përzgjedhura

Mazniku njofton ngritjen e Akademisë së Pushtetit Lokal, kush do të futet në “shkollë”
Aktualitet

Mazniku njofton ngritjen e Akademisë së Pushtetit Lokal, kush do të futet në “shkollë”

Nga SkyWeb
16 Korrik, 2025
0

Ministri i Pushtetit Vendor, Arbjan Mazniku, ka njoftuar përmes një postimi në rrjetet sociale vendimin e Këshillit të Ministrave për...

Lexo të plotë
Qeveria krijon kompaninë që do hyjë aksionere tek resorti i Kushner në Sazan

Qeveria krijon kompaninë që do hyjë aksionere tek resorti i Kushner në Sazan

27 Qershor, 2025
4 skanerë të rinj në aeroportin e Rinasit dhe në pikat doganore Kapshticë, Kakavijë e Sarandë

4 skanerë të rinj në aeroportin e Rinasit dhe në pikat doganore Kapshticë, Kakavijë e Sarandë

7 Prill, 2025
Njihuni me kullat e reja në qendër të Tiranës

Si hoqi dorë qeveria nga vendimi për t’i legalizuar “për një copë bukë” katet pa leje në kullat e Tiranës

6 Tetor, 2025
“Uria” italiane për pyjet shqiptare, nga tenderat abuzivë, tek raportet shqetësuese

“Uria” italiane për pyjet shqiptare, nga tenderat abuzivë, tek raportet shqetësuese

15 Prill, 2025

Të Fundit

Autoriteti i Konkurrencës pritet të hapë hetim të thelluar për tregun e telefonisë celulare

Autoriteti i Konkurrencës pritet të hapë hetim të thelluar për tregun e telefonisë celulare

24 Tetor, 2025
SHIFRAT/ 545 mijë shqiptarë në prag të varfërisë, pa pensione dhe ndihmën e familjarëve shifra shkon gati 900 mijë

Më shumë se gjysma e shqiptarëve mbyllin me vështirësi muajin për shpenzimet bazike

24 Tetor, 2025
Albcontrol merr edhe 31 milionë euro nga taksat e shqiptarëve për të mbuluar kostot nga aventura me Becchettin

Albcontrol merr edhe 31 milionë euro nga taksat e shqiptarëve për të mbuluar kostot nga aventura me Becchettin

24 Tetor, 2025
Edhe Banka Kombëtare Tregtare në “çorbën e prishur” të Aeroportit të Vlorës, a do të përdoret si mashë për përzënien e Behgjet Pacollit?

Edhe Banka Kombëtare Tregtare në “çorbën e prishur” të Aeroportit të Vlorës, a do të përdoret si mashë për përzënien e Behgjet Pacollit?

24 Tetor, 2025
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr