• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
E hënë, 8 Shtator, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aviacion

Pse avionët s’janë të pajisur me parashuta? – Përgjigjet për pyetjen që të gjithë e kanë bërë të paktën një herë

SkyWeb Nga SkyWeb
5 Qershor, 2025
in Aviacion
A A
0
Pse avionët s’janë të pajisur me parashuta? – Përgjigjet për pyetjen që të gjithë e kanë bërë të paktën një herë
Share on FacebookShare on WhatsApp

Kjo është një pyetje që shumë udhëtarë e kanë bërë të paktën një herë: në rast emergjence, pse nuk u ofrohen pasagjerëve parashuta për t’u hedhur nga avioni?

Në teori, mund të duket si një masë logjike sigurie, por realiteti i fluturimeve komerciale e bën këtë ide pothuajse të pamundur për një sërë arsyesh praktike dhe teknike.

1. Lartësia dhe shpejtësia e fluturimit janë tepër të mëdha

Avionët komercialë fluturojnë zakonisht në lartësi prej 10–12 mijë metrash dhe me shpejtësi që shkon mbi 900 km/h. Në këtë lartësi, temperaturat janë ekstreme (-50°C), mungon oksigjeni dhe presioni atmosferik është shumë i ulët, shkruan Skyweb.al.

Një pasagjer i zakonshëm pa trajnim dhe pajisje të specializuara nuk do të mbijetonte gjatë një hedhjeje në këto kushte, edhe sikur të kishte parashutë.

2. Avionët nuk janë të ndërtuar për hedhje me parashutë

Dallimi mes një avioni ushtarak dhe një avioni pasagjerësh qëndron në funksion dhe strukturë.

Avionët komercialë nuk kanë hapësira të përshtatshme për të dalë të sigurt me parashutë.

Dyert hapen vetëm kur avioni është në tokë, dhe çdo përpjekje për t’i hapur gjatë fluturimit do të ishte e rrezikshme dhe e pamundur për shkak të presionit të ajrit dhe rrezikut të dekompresimit të menjëhershëm.

3. Nuk ka kohë të mjaftueshme për përdorimin e tyre në situata emergjente

Shumica e situatave emergjente ndodhin gjatë ngritjes ose uljes, fazat më të sikletse të një fluturimi, ku përdorimi i parashutave është i pamundur. Nëse ndodh një problem në këto momente, pilotët kanë vetëm sekonda në dispozicion për të reaguar dhe çdo tentativë për evakuim me parashutë do të ishte shumë vonë dhe pa efekt.

4. Pasagjerët nuk kanë trajnim për përdorimin e parashutës

Hedhja me parashutë kërkon trajnim të specializuar, përgatitje fizike dhe mentale, si dhe njohuri për mënyrën e vendosjes, aktivizimit dhe manovrimit gjatë rënies. Shumica e pasagjerëve nuk janë të përgatitur për këtë, dhe çdo përpjekje do të rezultonte fatale për pjesën më të madhe të tyre.

5. Kostoja dhe logjistika e pajisjes me parashuta për çdo pasagjer është e pajustifikueshme

Parashutat janë të kushtueshme dhe kërkojnë mirëmbajtje të vazhdueshme. Shtimi i tyre në çdo karrige do të sillte rritje të ndjeshme të kostove të fluturimit dhe të peshës së avionit.

Në vend të kësaj, kompanitë ajrore dhe autoritetet e aviacionit investojnë në mirëmbajtje, trajnimin e ekuipazhit, dhe teknologji sigurie që parandalojnë aksidentet, sesa në masa ekstreme që kanë pak gjasa të funksionojnë.

Udhëtimi me avion mbetet një nga mënyrat më të sigurta të transportit në botë.

Statistikat tregojnë se shanset për një incident serioz në fluturim janë jashtëzakonisht të ulëta dhe çdo ditë miliona njerëz udhëtojnë në mënyrë të sigurt nëpër botë falë standardeve të larta të sigurisë dhe teknologjisë së avancuar në industrinë e aviacionit. /skyweb.al

Artikulli para

Fëmijët “pushtojnë” Aeroportin e Ndërkombëtar të Tiranës për 1 Qershor

Artikulli pas

Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

Jo vetëm futboll të bukur, Brazili sjell edhe Embraer 195-E2: Tani Boeing ka një arsye më shumë për t’u shqetësuar
Aviacion

Jo vetëm futboll të bukur, Brazili sjell edhe Embraer 195-E2: Tani Boeing ka një arsye më shumë për t’u shqetësuar

7 Shtator, 2025
TIA thyen rekord, mbi 7.8 milionë pasagjerë në 8 muaj
Aviacion

TIA thyen rekord, mbi 7.8 milionë pasagjerë në 8 muaj

5 Shtator, 2025
Japonezët thyejnë rekordin botëror, internet me shpejtësi mbi 1 milion gigabyte në sekondë
Aviacion

Japonezët thyejnë rekordin botëror, internet me shpejtësi mbi 1 milion gigabyte në sekondë

5 Shtator, 2025
Amerikanët padisin Air Albania-n në gjykatën angleze: “Ndërpreu pagesën e qirasë në mars, po na mban avionin me forcë”
Aviacion

Amerikanët padisin Air Albania-n në gjykatën angleze: “Ndërpreu pagesën e qirasë në mars, po na mban avionin me forcë”

4 Shtator, 2025
Pse zgjat kaq shumë procesi i blerjes së avionëve të rinj nga kompanitë ajrore
Aviacion

Pse zgjat kaq shumë procesi i blerjes së avionëve të rinj nga kompanitë ajrore

4 Shtator, 2025
REAGIMI/ Administratori i Aeroportit të Vlorës thotë se shkarkimin e mësoi nga mediat
Aviacion

REAGIMI/ Administratori i Aeroportit të Vlorës thotë se shkarkimin e mësoi nga mediat

4 Shtator, 2025
Artikulli pas
Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

Kosova ndalon importin e deleve dhe dhive nga Shkodra dhe Kukësi pas shpërthimit të murtajës së bagëtive

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Tatimet nisin verifikimin e apartamenteve të lëshuara me Booking dhe AirBNB
Ekonomi

Tatimet nisin verifikimin e apartamenteve të lëshuara me Booking dhe AirBNB

Nga SkyWeb
12 Qershor, 2025
0

Të gjithë individët dhe subjektet që ofrojnë apartamente me qira përmes platformave si Booking dhe AirBnB do të jenë nën...

Lexo të plotë
Një kompani ndërtimi e përfshirë në pastrim parash, shqiptarja bleu truallin 90 000 euro dhe e shiti 2.2 milion euro

Një kompani ndërtimi e përfshirë në pastrim parash, shqiptarja bleu truallin 90 000 euro dhe e shiti 2.2 milion euro

21 Prill, 2025
Kambanë alarmi për dezinformimin shëndetësor në Ballkan përmes Inteligjencës Artificiale

Kambanë alarmi për dezinformimin shëndetësor në Ballkan përmes Inteligjencës Artificiale

1 Gusht, 2025
Sigurimi i detyrueshëm i pronës, biznesi kërkon rishikimin e kushteve shtrënguese: Godet shtresat në nevojë

Sigurimi i detyrueshëm i pronës, biznesi kërkon rishikimin e kushteve shtrënguese: Godet shtresat në nevojë

21 Gusht, 2025
Tarifat e Trump dhe konfliktet pritet të ngadalësojnë ritmet e rritjes së ekonomisë globale

Tarifat e Trump dhe konfliktet pritet të ngadalësojnë ritmet e rritjes së ekonomisë globale

14 Gusht, 2025

Të Fundit

Raporti i kredive me probleme për individët ra në 2.9% vitin e kaluar

Emigrantët dërguan 7.7 mld euro në dhjetë vite në Shqipëri

7 Shtator, 2025
Kompania sllovene tërheq nga tregu specat “made in Albania”: Sasi e lartë pesticidesh

Specat me pesticide të bllokuar në Slloveni morën “vulë sigurie” në Shqipëri

7 Shtator, 2025
Robotaksitë, sfida e re e Europës

Robotaksitë, sfida e re e Europës

7 Shtator, 2025
Jo vetëm futboll të bukur, Brazili sjell edhe Embraer 195-E2: Tani Boeing ka një arsye më shumë për t’u shqetësuar

Jo vetëm futboll të bukur, Brazili sjell edhe Embraer 195-E2: Tani Boeing ka një arsye më shumë për t’u shqetësuar

7 Shtator, 2025
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr