Në datën 19 gusht të vitit 2021, Belinda Balluku i përcjell në aplikacionin Whatsapp Evis Berberit një mesazh të marrë nga drejtuesit e shoqërisë Intekar Yapi. Në mesazh shkruhej se kompania kishte përfunduar në masën 95 për qind dokumentacionin për tenderin e tunelit të Llogarasë dhe se do ishte gati përpara datës së tenderit.
Një ditë më parë, në Shqipëri kishin mbërritur dy inxhinierë turq të kompanisë, të cilët u takuan me Evis Berberin. Data e tenderit për ndërtimin e Tunelit të Llogarasë ishte caktuar në 30 gusht. Por me sa duket nga përgjimet, turqit nuk po bëheshin gati.
Sipas dosjes së SPAK, në datën 24 gusht, pra vetëm 3 ditë para tenderit, Belinda Balluku i dërgon një mesazh Evis Berberit.
Belinda Balluku: Fole me Artën? Turqit gjëkundi? Nesër në 11 takim. Do aktivizojmë atë që takuam të premten
Evis Berberi: Po fola, unë i thashë të shkruaj.
Belinda Balluku: Ore këta nuk qënkan në Shqipëri fare.
Evis Berberi: Turqit?
Belinda Balluku: Për ata, se për kë po flasim
Evis Berberi: Vazhdojmë me të premten.
Belinda Balluku: Do presim deri nesër.
Vonesa e turqve që ishin paracaktuar si fitues, prishte jo pak llogaritë. Për këtë arsye, në datën 27 gusht, njësia e prokurimit nxorri urdhër për shtyrjen e datës së tenderit nga 30 gushti në 7 shtator.
Gjatë kësaj kohe dy inxhinierët turq u rikthyen sërish në Shqipëri. Në mesditën e datës 30 gusht ata u takuan me Belinda Ballukun dhe Evis Berberin. Tenderi u zhvillua në datën 7 shtator, pasi turqit më në fund i bënë letrat. Menjëherë Evis Berberi njofton me mesazh Belinda Ballukun, ku i dërgon një fotografi me emrat e kompanive pjesëmarrëse.
Belinda Balluku: Pa oferta?
Evis Berberi: Kinezi, 185.7 milionë euro. Albania Glob 18 miliardë lekë, Inter (Intekar Yapi) 17 miliardë, Albbuilding 15.8 miliardë.
Belinda Balluku: Qënkemi shkëlqyer me një fjalë.
Evis Berberi: I pari me të dytin 10 milionë euro diferencë. Super fare.
Oferta e ulët e Alb Building ka krijuar shqetësim tek ministrja e infrastrukturës, një situatë paradoksale, pasi ministrat duhet të kenë prioritet kursimin maksimal të parave të taksapaguesve. Por në këtë rast prioriteti ishte tjetër.
Belinda Balluku: Sigurisht ka hyrë skandal poshtë (Albuilding), por nuk plotëson kushtet sigurisht.
Evis Berberi: është pak a shumë me të njëjtën ofertë.
Një orë më vonë Belinda Balluku interesohet sërish, këtë herë për përqindjen si ishin ndarë kompanitë turke e paracaktuara fituese në joint venturin e tyre?
Belinda Balluku: Si janë ndarë në % ASL me Intercar?
Evis Berberi: 70 me 30
Por në këtë shkëmbim mesazhesh del edhe një fakt tjetër, se si e gjithë procedura e vlerësimit të ofertave ishte fiktive.
Belinda Balluku: Kur mbyllet vlerësimi
Evis Berberi: Po them ta lëmë 10 ditë se herën e parë e mbajtëm 15 ditë dhe 5 kompani kishim, të duket që po vlerësojme. Nëse duhet shpejt e bëjmë.
Belinda Balluku: Ok, lërë 15 ditë, por më jep datën e saktë
Evis Berberi: Dt 22 bëhen 15 ditë.
Belinda Balluku: Ca të ndodhë me afatet, po ta mbyllim në datë 16?
Evis Berberi: Asgjë. E kemi më afër kontratën. jemi ok më datë 16. 9 ditë janë mjaftueshëm.

Sipas SPAK, të gjitha këto përgjime faktojnë se fituesi i llokmës 170 milionë euro ishte paracaktuar, që do të ishin turqit. Por përgjimet dëshmojnë edhe një tjetër fakt të rëndë. Si Evis Berberi, ashtu dhe Arta Gurbardhi, dy personat që përgatitën dhe koordinuan tenderin e tunelit, nuk ishin fare as punonjës të ARRSH-së dhe as të Ministrisë së Infrastrukturës.
Berberi ishte drejtor i Agjencisë për Efiçencën e Energjisë, ndërsa zonja Gurbardhi ishte këshilltare në OST. Kjo mund t’i rëndojë jo pak pozitat e zëvendëskryeministres në raport me SPAK, pasi sinjalizon ngritjen e një grupi të strukturuar për të ekzekutuar aferën 170 milionë euro.
Sipas SPAK, kompania turke u shpall fituese në kundërshtim me ligjin, pasi ajo nuk plotësonte kriteret teknike për punë të ngjashme, madje edhe dokumentacionin nuk e kishte dorëzuar në gjuhën angleze, një kriter ky i detyrueshëm./kapitali.al















