• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
E hënë, 10 Nëntor, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aviacion

A është bërë fluturimi më i rrezikshëm? STATISTIKAT dhe teknologjia thonë të KUNDËRTËN

SkyWeb Nga SkyWeb
20 Qershor, 2025
in Aviacion, Kryesore
A A
0
A është bërë fluturimi më i rrezikshëm? STATISTIKAT dhe teknologjia thonë të KUNDËRTËN
Share on FacebookShare on WhatsApp

Nga Skyweb.al

Tragjedia e fundit e Air India në Indi, ku humbën jetën mbi 270 persona, së bashku me disa incidente të tjera të ndodhura në javët e fundit, kanë rikthyer ndjenjën e frikës tek shumë udhëtarë.

Pamjet dramatike në media, informacionet e shpërndara me shpejtësi në rrjetet sociale dhe raportimet e vazhdueshme e kanë krijuar përshtypjen se incidentet ajrore po shtohen.

ADVERTISEMENT

Por sa real është ky perceptim?

A po bëhet vërtet më i rrezikshëm fluturimi me avion apo jemi përballë një pasqyrimi më intensiv mediatik të çdo ngjarjeje që ndodh kudo në botë?

Në një analizë të publikuar më 18 nëntor 2024, prestigjiozja The Economist theksonte se “qiejt janë bërë më të ngushtë dhe më të rrezikshëm”, duke nënvizuar faktin që zhvillimet gjeopolitike dhe konfliktet e shumta po kufizojnë hapësirat ajrore të sigurta.

Si pasojë, kompanitë ajrore detyrohen të fluturojnë në korridore gjithnjë e më të ngjeshura, çka rrit vështirësinë e menaxhimit të trafikut ajror dhe rrit kostot e operimit.

Dy faktorët kryesorë që ndikojnë perceptimin aktual

1. Konfliktet e armatosura dhe kufizimi i hapësirës ajrore

Rasti i rrëzimit të avionit civil të Azerbajxhanit mbi Çeçeni pas goditjes me raketë ruse është shembulli më i freskët i këtyre rreziqeve. Ky është incidenti i dytë i tillë në 10 vitet e fundit në rajon. Aktualisht, shumë prej hapësirave ajrore mbi zonat e konfliktit si Ukraina, Siria, Libia, Sudani apo sëfundmi dhe Iranit shmangen nga fluturimet komerciale për arsye sigurie. Rusia gjithashtu ka mbyllur hapësirën ajrore për shumë prej kompanive perëndimore.

Reduktimi i këtyre hapësirave detyron kompanitë ajrore të përdorin korridore më të kufizuara, ku fluksi i avionëve është më i lartë dhe kërkon një koordinim më të sofistikuar midis kontrolleve të trafikut ajror.

Edhe pse kjo rrit kompleksitetin operacional, protokollet e sigurisë mbeten të njëjtat dhe masat mbrojtëse janë rritur ndjeshëm.

2. Rritja e jashtëzakonshme e fluksit të fluturimeve

Industria e aviacionit po përjeton sot një rritje historike. Kompani të mëdha ajrore, veçanërisht në Azinë Jugore dhe Lindjen e Mesme, po porosisin qindra avionë të rinj në prag të zgjerimeve masive të fluturimeve.

Arabia Saudite, India, Vietnami dhe Indonezia janë ndër tregjet që pritet të përjetojnë boom gjatë dekadës së ardhshme.

Sipas Statista, në vitin 2024 janë shitur rreth 4.9 miliardë bileta ajrore në mbarë botën, dhe deri në fund 2025 pritet që ky numër të thyejë çdo rekord të mëparshëm.

Flightradar raportoi se më 25 nëntor 2024 janë gjurmuar mbi 122 mijë fluturime brenda një dite të vetme, pa asnjë incident të rëndë për t’u raportuar, përcjell skyweb.al. 

Është logjike që me rritjen e volumit të fluturimeve, edhe numri absolut i incidenteve të vogla operative të duket më i lartë, por në realitet, përqindja e tyre krahasuar me totalin e fluturimeve mbetet shumë e ulët.

Pse fluturimi me avion mbetet mënyra më e sigurt e udhëtimit?

Pavarësisht perceptimeve që krijohen pas çdo aksidenti dramatik, statistikat ndërkombëtare vazhdojnë të konfirmojnë se fluturimi me avion është forma më e sigurt e transportit në planet.

  • Sipas të dhënave të ICAO, në vitin 2023 kishte vetëm 1 aksident fatal për çdo 13.7 milion fluturime komerciale.

  • Në krahasim, transporti rrugor mbetet mijëra herë më i rrezikshëm, me qindra mijëra vdekje çdo vit globalisht.

  • Sistemet moderne të avionëve janë të pajisur me dhjetëra mekanizma automatike sigurie, duke përfshirë sisteme të avancuara navigimi, kontrolli të motit, parandalim të përplasjes në ajër (TCAS), sisteme të menaxhimit të motorëve dhe kontrolle të vazhdueshme të mirëmbajtjes.

  • Pilotët trajnohen vazhdimisht dhe në mënyrë periodike për të përballuar situata emergjente, ndërkohë që kompanitë ajrore dhe autoritetet e kontrollit ajror kanë protokolle strikte sigurie që përsosen çdo vit.

Çdo incident, sado i vogël, analizohet në mënyrë të detajuar dhe çon në përmirësime të vazhdueshme të standardeve. Kultura e sigurisë në aviacion është një nga më rigorozet dhe më të monitoruarat në çdo industri globale.

Edhe pse incidentet e fundit kanë rikthyer frikën në opinionin publik, faktet flasin qartë: fluturimi mbetet mënyra më e sigurt për të udhëtuar.

Një kombinim i zhvillimeve gjeopolitike dhe rritjes së fluksit të fluturimeve krijon më shumë raste raportimi, por nuk përkthehet në rritje të rrezikut real për udhëtarët. Industria e aviacionit civil vazhdon të mbetet një model i përparuar i teknologjisë, profesionalizmit dhe angazhimit absolut për sigurinë e jetës. /skyweb.al

Etiketat: air indiafluturimetudhetimet
ADVERTISEMENT
Artikulli para

Demokracia në kthesën e dezinformimit

Artikulli pas

Kriza e re globale e borxhit, rreziku që po kërcënon vendet në zhvillim

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

Thellohet skandali Bankers, Gent Gazheli mbajti në sirtar për disa vite gjobën 130 milionë euro, edhe pse u njoftua dy herë nga Dogana e Fierit
Aktualitet

Thellohet skandali Bankers, Gent Gazheli mbajti në sirtar për disa vite gjobën 130 milionë euro, edhe pse u njoftua dy herë nga Dogana e Fierit

9 Nëntor, 2025
Kaos në aeroportet amerikane pas anulimit të fluturimeve, efektet ndihen edhe në Europë
Aviacion

Kaos në aeroportet amerikane pas anulimit të fluturimeve, efektet ndihen edhe në Europë

8 Nëntor, 2025
STUDIMI/ Duhen 7 herë pushime në vit për të na mbrojtur nga sëmundjet mendore
Kryesore

STUDIMI/ Duhen 7 herë pushime në vit për të na mbrojtur nga sëmundjet mendore

8 Nëntor, 2025
Ryanair ndryshon procedurat e imbarkimit, çfarë duhet të dini nga 12 nëntori
Aviacion

Ryanair ndryshon procedurat e imbarkimit, çfarë duhet të dini nga 12 nëntori

8 Nëntor, 2025
Harta interaktive, sa rrugë ndërtoi Perandoria Romake në Shqipëri
Aktualitet

Harta interaktive, sa rrugë ndërtoi Perandoria Romake në Shqipëri

8 Nëntor, 2025
Pakti për Universitetin, si i braktisi qeveria premtimet me të cilat shuajti protestën e studentëve
Ekonomi

Pakti për Universitetin, si i braktisi qeveria premtimet me të cilat shuajti protestën e studentëve

8 Nëntor, 2025
Artikulli pas
Kriza e re globale e borxhit, rreziku që po kërcënon vendet në zhvillim

Kriza e re globale e borxhit, rreziku që po kërcënon vendet në zhvillim

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Shqiptarët bëhen ekologjikë, rritje rekord e numrit të mjeteve elektrike
Aktualitet

Shqiptarët bëhen ekologjikë, rritje rekord e numrit të mjeteve elektrike

Nga Editor
16 Tetor, 2025
0

Shqiptarët gjithnjë dhe më shumë po preferojnë makinat elektrike. Të dhënat më të fundit të Drejtorisë së Përgjithshme të Shërbimeve...

Lexo të plotë
Kuvendi i tërheq vëmendjen BSH-së për ndërhyrjet në kursin e këmbimit: Qeveria të ndalojë zhvatjen e qytetarëve nga grabitqarët e kredive!

Kuvendi i tërheq vëmendjen BSH-së për ndërhyrjet në kursin e këmbimit: Qeveria të ndalojë zhvatjen e qytetarëve nga grabitqarët e kredive!

2 Nëntor, 2025
S’ka më kredi për shtëpi 100%, hyjnë sot në fuqi rregullat e reja të BSH: Çfarë ndryshon

S’ka më kredi për shtëpi 100%, hyjnë sot në fuqi rregullat e reja të BSH: Çfarë ndryshon

1 Korrik, 2025
Të fundit në rajon, zbehet interesi i shqiptarëve për kriptovalutat

Të fundit në rajon, zbehet interesi i shqiptarëve për kriptovalutat

27 Tetor, 2025
Shkurtime masive në kompanitë e mëdha në botë, a po zëvendëson Inteligjenca Artificiale punëtorët?

Shkurtime masive në kompanitë e mëdha në botë, a po zëvendëson Inteligjenca Artificiale punëtorët?

29 Tetor, 2025

Të Fundit

Ujku në lëkurë deleje, thika e padukshme e pushtetit të mprehtë të Kinës nga Amerika Latine deri në Australi

Ujku në lëkurë deleje, thika e padukshme e pushtetit të mprehtë të Kinës nga Amerika Latine deri në Australi

9 Nëntor, 2025
Thellohet skandali Bankers, Gent Gazheli mbajti në sirtar për disa vite gjobën 130 milionë euro, edhe pse u njoftua dy herë nga Dogana e Fierit

Thellohet skandali Bankers, Gent Gazheli mbajti në sirtar për disa vite gjobën 130 milionë euro, edhe pse u njoftua dy herë nga Dogana e Fierit

9 Nëntor, 2025
A duhet të themi gjithmonë “po” në punë?

A duhet të themi gjithmonë “po” në punë?

8 Nëntor, 2025
Për gjeneratën Z puna është më depresive se papunësia

Për gjeneratën Z puna është më depresive se papunësia

8 Nëntor, 2025
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr