• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy
E diel, 7 Dhjetor, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aktualitet

RREZIKU/ Barrierat që nuk mbrojnë te Rruga e Arbrit: Kush mban përgjegjësi?

SkyWeb Nga SkyWeb
22 Tetor, 2025
në Aktualitet, Kryesore
A A
0
RREZIKU/  Barrierat që nuk mbrojnë te Rruga e Arbrit: Kush mban përgjegjësi?
Share on FacebookShare on WhatsApp

Një automjet, dy ditë më parë, ka dalë nga rruga dhe ka përfunduar në humnerë poshtë urës në Rrugën e Arbrit, pranë zonës së Brarit.

Ngjarje të tilla në këtë segment rrugor janë të përsëritura. Portale dhe rrjete të ndryshme sociale ngrinin me të drejtë një pyetje: si ka mundësi që barrierat metalike nuk e kanë mbajtur dot brenda rrugës automjetin?

Në aksidentin e fundit, ashtu si në disa raste të mëparshme, barrierat anësore nuk e kanë kryer funksionin e tyre.
Këto barriera janë projektuar për të zbutur energjinë e përplasjes dhe për ta rikthyer automjetin në rrugë, duke e anuar atë, por ndodhi e kundërta: mjeti përfundoi në humnerë, ndërsa barrierat nuk arritën ta ndalonin.

Përsëritja e shpeshtë e këtij skenari ngre një pyetje të domosdoshme:

A është rishikuar cilësia e punimeve, projektimi i barrierave dhe standardet e sigurisë në një nga veprat më të përfolura infrastrukturore të vendit?

Barrierat mbrojtëse dhe funksioni i tyre

Barrierat anësore metalike, të njohura si W-beam guardrails, kanë për qëllim përthithjen e energjisë së përplasjes dhe drejtimin e automjetit anash, për ta mbajtur atë brenda korsisë së qarkullimit.

Në praktikë, megjithatë, situata në shumë segmente të Rrugës së Arbrit është krejt ndryshe.
Në disa vende barrierat mungojnë, në të tjera janë të shtrembëra, të dëmtuara ose të paqëndrueshme. Pas përplasjeve më të lehta, duket sikur autoritet nuk janë kujtuar t’i riparojnë dhe përforcojnë ato.

Në kushte normale ato duhet të përballojnë përplasjet e automjeteve të mesme, por janë shembur edhe pas goditjeve minimale, duke lënë mjetet të përfundojnë në terrene të pjerrëta ose poshtë urave.

Siguria rrugore është thelbësore për parandalimin e aksidenteve dhe mbrojtjen e jetës së udhëtarëve. Ajo ndikon drejtpërdrejtë në kostot ekonomike, sociale dhe psikologjike që sjellin aksidentet automobilistike në komunitetet tona.

Rrugët nuk kanë vetëm funksion ndërlidhës mes destinacioneve, masat si sinjalistika, kufizuesit e shpejtësisë, ndriçimi i mirë dhe barrierat mbrojtëse e ulin ndjeshëm rrezikun e përplasjeve, sidomos kur rrugët janë të projektuara dhe mirëmbajtura sipas standardeve.

Barrierat metalike janë vetëm një ndër elementet e sigurisë së qarkullimit në Rrugën e Arbrit, për të cilin ngrihet një pikëpyetje e madhe:

A e kanë kryer me përgjegjshmëri dhe sipas ligjit punën e tyre institucionet përgjegjëse për projektimin, mirëmbajtjen dhe mbikëqyrjen teknike të kësaj rruge?

Problem edhe në terma të kostos financiare

Lind një pyetje thelbësore: kush duhet të mbajë përgjegjësi për dëmet që ndodhin në rrugë?

Shpesh, çdo aksident apo dëm i ndodhur në qarkullim i faturohet kompanive të sigurimit, ndërkohë që në shumë raste shkaku qëndron tek mungesa e barrierave mbrojtëse, sinjalistikës, gropat, apo mospërputhjet në standardet e rrugëve, elementë që janë në fakt përgjegjësi e enteve rrugore.

Kjo ngre nevojën për të diskutuar më seriozisht konceptin e përgjegjësisë rrugore në Shqipëri: a duhet që tregu i sigurimeve të mbajë barrën e dëmeve që shkaktohen nga neglizhenca institucionale, apo është koha që institucionet publike të japin llogari për sigurinë dhe cilësinë e infrastrukturës rrugore?

A duhet që të marrin përsipër edhe barrën ligjore dhe financiare për aksidentet? Shoqëria dhe profesionistët mund ta diktojnë këtë drejtim të duhur dhe të drejtë./sigurimeonline 

*Titulli është i redaksisë

Etiketat: barrieratrruga arbrit
Artikulli para

Hije SKANDALI me hetimet për Bankers Petroleum, si u zhdukën emra me peshë para se DOSJA t’i dorëzohej SPAK-ut

Artikulli pas

Kush do t’i paguajë borxhet e shteteve të pasura?!

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

Zgjerohet flota e makinave elektrike në Shqipëri, më shumë se 40% e regjistrimeve në 2025 janë me zero kilometra
Ekonomi

Siguracione më të lira për automjetet elektrike

7 Dhjetor, 2025
Rama njofton rritje tjetër pagash dhe pensionesh në 2026
Ekonomi

Rama njofton rritje tjetër pagash dhe pensionesh në 2026

7 Dhjetor, 2025
Pezullimi i Ballukut, Rama: Paraburgimet e arrestet pa gjyq, janë bërë “bukë e djathë” në Shqipëri
Aktualitet

Pezullimi i Ballukut, Rama: Paraburgimet e arrestet pa gjyq, janë bërë “bukë e djathë” në Shqipëri

7 Dhjetor, 2025
The Economist: Pse çmimet e mallrave të konsumit të përditshëm po pësojnë luhatje më të mëdha dhe të shpeshta
Ekonomi

The Economist: Pse çmimet e mallrave të konsumit të përditshëm po pësojnë luhatje më të mëdha dhe të shpeshta

7 Dhjetor, 2025
Pse tani ka më shumë se kurrë burra dhe gra “single”?
Aktualitet

Pse tani ka më shumë se kurrë burra dhe gra “single”?

7 Dhjetor, 2025
Pemët e Krishtlindjes, përfitimet dhe sfidat mjedisore shkojnë përtej debatit “natyrale apo plastike”
Aktualitet

Pemët e Krishtlindjes, përfitimet dhe sfidat mjedisore shkojnë përtej debatit “natyrale apo plastike”

6 Dhjetor, 2025
Artikulli pas
Kush do t’i paguajë borxhet e shteteve të pasura?!

Kush do t'i paguajë borxhet e shteteve të pasura?!

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

GRAFIKA/ Si i klasifikojnë kompanitë ajrore vendet në avion dhe fitimet që nxjerrin
Aviacion

GRAFIKA/ Si i klasifikojnë kompanitë ajrore vendet në avion dhe fitimet që nxjerrin

Nga SkyWeb
23 Shtator, 2025
0

Një analizë e publikuar nga “Flight and routes Every day” shpjegon se çmimi i ulëseve në avion nuk lidhet vetëm...

Lexo të plotë
Ligji i sigurimeve, Senja: U prek thelbi, tani kompanitë mund të bëjnë si të duan

Ligji i sigurimeve, Senja: U prek thelbi, tani kompanitë mund të bëjnë si të duan

19 Shkurt, 2021
“Paqja fiskale”, bizneset i kanë shtetit 1.6 mld euro borxh

Shqiptarët paguan 720 milionë euro TAP në 10 muaj

28 Nëntor, 2025
Avionë privatë, anije e qindra makina luksoze, ky është mbreti më i pasur në botë

Avionë privatë, anije e qindra makina luksoze, ky është mbreti më i pasur në botë

22 Shtator, 2025
Tani nuk është dhe aq fitimprurëse dhënia e apartamenteve me qira ditore

Shqiptarët jetojnë në shtëpi relativisht të mëdha, dy qytetet që bëjnë përjashtim

22 Tetor, 2025

Të Fundit

Çfarë duhet të dini për hepatitin B dhe vaksinimin?

Çfarë duhet të dini për hepatitin B dhe vaksinimin?

7 Dhjetor, 2025
Polonia ndalon prodhimin e veshjeve prej gëzofi

Polonia ndalon prodhimin e veshjeve prej gëzofi

7 Dhjetor, 2025
Zgjerohet flota e makinave elektrike në Shqipëri, më shumë se 40% e regjistrimeve në 2025 janë me zero kilometra

Siguracione më të lira për automjetet elektrike

7 Dhjetor, 2025
BERZH: Shqipëria, me deficit të lartë mes largimit dhe kthimit të trurit

BERZH: Shqipëria, me deficit të lartë mes largimit dhe kthimit të trurit

7 Dhjetor, 2025
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr