• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
E enjte, 23 Tetor, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aktualitet

RREZIKU/ Barrierat që nuk mbrojnë te Rruga e Arbrit: Kush mban përgjegjësi?

SkyWeb Nga SkyWeb
22 Tetor, 2025
in Aktualitet, Kryesore
A A
0
RREZIKU/  Barrierat që nuk mbrojnë te Rruga e Arbrit: Kush mban përgjegjësi?
Share on FacebookShare on WhatsApp

Një automjet, dy ditë më parë, ka dalë nga rruga dhe ka përfunduar në humnerë poshtë urës në Rrugën e Arbrit, pranë zonës së Brarit.

Ngjarje të tilla në këtë segment rrugor janë të përsëritura. Portale dhe rrjete të ndryshme sociale ngrinin me të drejtë një pyetje: si ka mundësi që barrierat metalike nuk e kanë mbajtur dot brenda rrugës automjetin?

Në aksidentin e fundit, ashtu si në disa raste të mëparshme, barrierat anësore nuk e kanë kryer funksionin e tyre.
Këto barriera janë projektuar për të zbutur energjinë e përplasjes dhe për ta rikthyer automjetin në rrugë, duke e anuar atë, por ndodhi e kundërta: mjeti përfundoi në humnerë, ndërsa barrierat nuk arritën ta ndalonin.

ADVERTISEMENT

Përsëritja e shpeshtë e këtij skenari ngre një pyetje të domosdoshme:

A është rishikuar cilësia e punimeve, projektimi i barrierave dhe standardet e sigurisë në një nga veprat më të përfolura infrastrukturore të vendit?

Barrierat mbrojtëse dhe funksioni i tyre

Barrierat anësore metalike, të njohura si W-beam guardrails, kanë për qëllim përthithjen e energjisë së përplasjes dhe drejtimin e automjetit anash, për ta mbajtur atë brenda korsisë së qarkullimit.

Në praktikë, megjithatë, situata në shumë segmente të Rrugës së Arbrit është krejt ndryshe.
Në disa vende barrierat mungojnë, në të tjera janë të shtrembëra, të dëmtuara ose të paqëndrueshme. Pas përplasjeve më të lehta, duket sikur autoritet nuk janë kujtuar t’i riparojnë dhe përforcojnë ato.

Në kushte normale ato duhet të përballojnë përplasjet e automjeteve të mesme, por janë shembur edhe pas goditjeve minimale, duke lënë mjetet të përfundojnë në terrene të pjerrëta ose poshtë urave.

Siguria rrugore është thelbësore për parandalimin e aksidenteve dhe mbrojtjen e jetës së udhëtarëve. Ajo ndikon drejtpërdrejtë në kostot ekonomike, sociale dhe psikologjike që sjellin aksidentet automobilistike në komunitetet tona.

Rrugët nuk kanë vetëm funksion ndërlidhës mes destinacioneve, masat si sinjalistika, kufizuesit e shpejtësisë, ndriçimi i mirë dhe barrierat mbrojtëse e ulin ndjeshëm rrezikun e përplasjeve, sidomos kur rrugët janë të projektuara dhe mirëmbajtura sipas standardeve.

Barrierat metalike janë vetëm një ndër elementet e sigurisë së qarkullimit në Rrugën e Arbrit, për të cilin ngrihet një pikëpyetje e madhe:

A e kanë kryer me përgjegjshmëri dhe sipas ligjit punën e tyre institucionet përgjegjëse për projektimin, mirëmbajtjen dhe mbikëqyrjen teknike të kësaj rruge?

Problem edhe në terma të kostos financiare

Lind një pyetje thelbësore: kush duhet të mbajë përgjegjësi për dëmet që ndodhin në rrugë?

Shpesh, çdo aksident apo dëm i ndodhur në qarkullim i faturohet kompanive të sigurimit, ndërkohë që në shumë raste shkaku qëndron tek mungesa e barrierave mbrojtëse, sinjalistikës, gropat, apo mospërputhjet në standardet e rrugëve, elementë që janë në fakt përgjegjësi e enteve rrugore.

Kjo ngre nevojën për të diskutuar më seriozisht konceptin e përgjegjësisë rrugore në Shqipëri: a duhet që tregu i sigurimeve të mbajë barrën e dëmeve që shkaktohen nga neglizhenca institucionale, apo është koha që institucionet publike të japin llogari për sigurinë dhe cilësinë e infrastrukturës rrugore?

A duhet që të marrin përsipër edhe barrën ligjore dhe financiare për aksidentet? Shoqëria dhe profesionistët mund ta diktojnë këtë drejtim të duhur dhe të drejtë./sigurimeonline 

*Titulli është i redaksisë

Etiketat: barrieratrruga arbrit
Artikulli para

Hije SKANDALI me hetimet për Bankers Petroleum, si u zhdukën emra me peshë para se DOSJA t’i dorëzohej SPAK-ut

Artikulli pas

Kush do t’i paguajë borxhet e shteteve të pasura?!

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

Ngecin hetimet për skandalin e fondeve IPARD
Aktualitet

Plasin arrestimet për abuzimet me fondet bujqësore në Greqi, ndërsa hajdutët e fondeve IPARD në Shqipëri shijojnë paratë

22 Tetor, 2025
Bombarduesit rusë patrullojnë mbi Detin Baltik, tensionet me NATO-n rriten
Aktualitet

Bombarduesit rusë patrullojnë mbi Detin Baltik, tensionet me NATO-n rriten

22 Tetor, 2025
Për herë të parë zbulohen efektet anësore të antidepresantëve
Aktualitet

Për herë të parë zbulohen efektet anësore të antidepresantëve

22 Tetor, 2025
Bankat dhanë 9.1 miliardë lekë kredi për bizneset e sektorit të turizmit
Ekonomi

Shtrëngimi i kushteve të kredisë drejton shqiptarët te të afërmit për marrje borxhi

22 Tetor, 2025
Kush do t’i paguajë borxhet e shteteve të pasura?!
Ekonomi

Kush do t’i paguajë borxhet e shteteve të pasura?!

22 Tetor, 2025
Hije SKANDALI me hetimet për Bankers Petroleum, si u zhdukën emra me peshë para se DOSJA t’i dorëzohej SPAK-ut
Aktualitet

Hije SKANDALI me hetimet për Bankers Petroleum, si u zhdukën emra me peshë para se DOSJA t’i dorëzohej SPAK-ut

22 Tetor, 2025
Artikulli pas
Kush do t’i paguajë borxhet e shteteve të pasura?!

Kush do t'i paguajë borxhet e shteteve të pasura?!

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

ADVERTISEMENT

Të Përzgjedhura

Një çati për aspiratat e Ballkanit
Aktualitet

Një çati për aspiratat e Ballkanit

Nga SkyWeb
24 Maj, 2025
0

Bruksel – Sekretari i Përgjithshëm i Këshillit për Bashkëpunim Rajonal (RCC), Amer Kapetanović, zhvilloi një takim informues me ambasadorët e...

Lexo të plotë
Rekord HISTORIK, edhe Paundi “shkrihet” përballë Lekut

Java e fundit e fushatës, Leku forcohet ndjeshëm ndaj Euros dhe monedhave të tjera

5 Maj, 2025
Kompania sllovene tërheq nga tregu specat “made in Albania”: Sasi e lartë pesticidesh

Specat me pesticide të bllokuar në Slloveni morën “vulë sigurie” në Shqipëri

7 Shtator, 2025
Çfarë ndryshoi pas tragjedisë së Germanwings, ngjarja si gurë kilometrik për sigurinë ajrore

Çfarë ndryshoi pas tragjedisë së Germanwings, ngjarja si gurë kilometrik për sigurinë ajrore

6 Prill, 2025
Korrupsion, pastrim parash dhe konkurrencë e shtrembëruar: DASH publikon raportin për klimën e biznesit në Shqipëri

Korrupsion, pastrim parash dhe konkurrencë e shtrembëruar: DASH publikon raportin për klimën e biznesit në Shqipëri

27 Shtator, 2025

Të Fundit

Ngecin hetimet për skandalin e fondeve IPARD

Plasin arrestimet për abuzimet me fondet bujqësore në Greqi, ndërsa hajdutët e fondeve IPARD në Shqipëri shijojnë paratë

22 Tetor, 2025
Inteligjenca Artificiale konsumon 1,5% të energjisë botërore, kërkohet zgjidhje me energjinë e gjelbër

Inteligjenca Artificiale konsumon 1,5% të energjisë botërore, kërkohet zgjidhje me energjinë e gjelbër

22 Tetor, 2025
Kapetanović: Ballkani ka sot një shans t’u bërë pjesë e tregut BE

Ballkani me 15 hapa drejt Evropës së gjelbër: Kapetanoviç në Samitin e Londrës “Rezultatet flasin vetë”

22 Tetor, 2025
Luks dhe natyrë, trendi i ri i pushimeve të pasanikëve

Luks dhe natyrë, trendi i ri i pushimeve të pasanikëve

22 Tetor, 2025
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr