Kompania ajrore kanadeze WestJet ka njoftuar këtë të hënë se disa të dhëna personale të pasagjerëve janë ekspozuar për shkak të një sulmi kibernetik gjatë këtij viti, megjithëse informacionet e pagesave nuk u preken. Sulmi u zbulua më 13 qershor dhe u konstatua se një palë e tretë kriminale dhe e sofistikuar kishte hyrë në mënyrë të paautorizuar në sistemet e kompanisë.
Në njoftimin e saj, WestJet sqaroi se të dhënat e komprometuara mund të përfshijnë emra, kontaktet, informacionin e udhëtimit dhe dokumentet lidhur me rezervimet, por nuk janë marrë të dhëna nga kartat e kreditit apo debiti, si numrat e kartave.
Industria e aviacionit po bëhet gjithnjë e më e varur nga sistemet komplekse dixhitale dhe ruajtja e një sasie të madhe të të dhënave të pasagjerëve, gjë që e bën atë një target tërheqës për kriminelët kibernetikë. Një sulm i ngjashëm së fundmi ndaloi operacionet në Aeroportet kryesore evropiane si Heathrow në Londër dhe Berlini, duke krijuar probleme në shërbimet e check-in dhe bagazhit.
WestJet po bashkëpunon ngushtë me agjencitë ligjzbatuese, përfshirë FBI-në dhe Qendrën Kanadeze për Sigurinë Kibernetike, për të hetuar rastin dhe për të siguruar pasagjerët. /Skyweb.al