Fluturimi mbetet një nga mënyrat më të sigurta të transportit në botë, por disa aeroporte përbëjnë një sfidë të jashtëzakonshme për pilotët, duke i bërë uljet aty një detyrë tepër të vështirë dhe potencialisht të rrezikshme. Janë katër aeroporte në botë, të njohura për rreziqet e tyre dhe kushtet ekstreme ku operojnë, duke i dhënë një përvojë unike udhëtarëve dhe pilotëve.
Në Himalajet nepaleze ndodhet aeroporti Tenzing-Hillary në Lukla, i njohur si porta kryesore për ekspeditat në malin Everest. Me një pistë shumë të shkurtër, vetëm 527 metra, dhe të ndërtuar në një pjerrësi të fortë, ky aeroport është një nga më të vështirët në botë për ulje. Për më tepër, kushtet e motit ndryshojnë shpejt dhe nuk ka radar për ndihmë, kështu që pilotët duhet të mbështeten plotësisht në vizionin e tyre. Çdo gabim i vogël mund të ketë pasoja fatale, por përkundër kësaj, aeroporti mbetet një nyje jetike për alpinistët që synojnë majën më të lartë të botës.
Në anën tjetër të botës, në Zelandën e Re, aeroporti i Gisborne ka një veçanti që e bën të veçantë dhe të rrezikshëm në të njëjtën kohë. Linja hekurudhore kalon drejtpërdrejt përmes pistës së uljes, duke kërkuar koordinim të saktë midis pilotëve dhe operatorëve të trenave. Çdo mospërputhje në kohë mund të shkaktojë aksidente fatale, ndaj ky aeroport është një shembull i rrallë i bashkëjetesës së trafikut hekurudhor dhe ajror në të njëjtin nivel.
Në Karaibe, aeroporti Princesha Juliana në St. Maarten njihet për pistën e tij që shtrihet shumë pranë plazhit. Avionët fluturojnë vetëm pak metra mbi kokat e pushuesve që qëndrojnë në breg të detit, duke krijuar një spektakël unik dhe tërheqës për turistët. Megjithatë, era e fortë dhe hapësira e kufizuar për ulje e bëjnë këtë aeroport një nga më sfiduesit në botë për pilotët që duhet të manovrojnë me shumë kujdes mbi këtë terren të pazakontë.
Në Francë, në mes të Alpeve, ndodhet aeroporti Courchevel, i vendosur në një zonë malore në lartësi rreth 2000 metra. Pista është shumë e shkurtër dhe ka një pjerrësi prej rreth 18.5%, duke e bërë uljen dhe ngritjen aty një mision të vështirë. Për më tepër, mungesa e sistemeve moderne të navigimit dhe kushtet dimërore me dëborë dhe akull e bëjnë këtë aeroport vetëm për pilotë me trajnim të posaçëm dhe për fluturime me kushte ideale. /Skyweb.al