Wisk Aero, zhvilluesi i taksive ajrore elektrike autonome i mbështetur nga Boeing, ka nënshkruar një Memorandum Mirëkuptimi me kompaninë Signature Aviation për të projektuar vertiporte ( platforma uljeje) në rrjetin e terminaleve të saj të aviacionit privat.
Marrëveshja do të nisë me një program pilot në Aeroportin Ellington të Houston-it, ku do të testohen pista të reja uljeje, skema të qarkullimit të pasagjerëve dhe sisteme karikimi.
Plani parashikon zgjerimin në tregje kryesore si Houston, Los Angeles dhe Miami, duke vlerësuar kërkesën, fizibilitetin teknik dhe rrugët rregullatore.
Ndryshe nga konkurrentët Archer Aviation dhe Joby Aviation, modeli katërvendësh Wisk Generation 6 do të operojë pa pilot, duke u mbështetur plotësisht në sistemet autonome të fluturimit.
Avioni eVTOL është i pajisur me dymbëdhjetë helika, ka një rreze fluturimi prej 144 km dhe rikarikohet për vetëm 15 minuta.
Wisk ka bashkëpunuar gjithashtu me NASA për integrimin e avionëve autonomë në hapësirën ajrore kombëtare dhe së fundmi ka blerë kompaninë Skygrid për ekspertizën në automatizimin e menaxhimit të hapësirës ajrore.
Nëse projekti rezulton i suksesshëm, ai mund të hapë rrugën për një rrjet të gjerë dhe të integruar të mobilitetit ajror urban në komunitetet amerikane. /skyweb.al