Një dizajn turbopropi (avion me helika), i krijuar rreth 35 vite më parë, po përjeton rilindjen falë Deutsche Aircraft.
Modeli klasik me strukturë të thjeshtë mekanike ofron një kombinim të rrallë mes efikasitetit, besueshmërisë dhe konsumit më të ulët të karburantit, duke e bërë tërheqës për linjat rajonale që synojnë të ulin kostot operative dhe të përmirësojnë qëndrueshmërinë.
Edhe pse ende nuk janë konfirmuar porosi konkrete, varianti i ri mbështetet mbi një inxhinieri të provuar ndër vite, ndërkohë që përfiton nga modernizime të motorëve dhe materialeve, të cilat premtojnë performancë më të mirë dhe emetime më të ulëta.
Sipas analistëve të tregut, rikthimi i këtij modeli shihet si pjesë e një tendence më të gjerë për t’i rikthyer rëndësinë avionëve turboprop në linjat e shkurtra, ku avionët reaktivë nuk janë po aq të përshtatshëm.
Megjithatë, procesi nuk ka qenë pa sfida. Vonesat në prodhim dhe pengesat për certifikim kanë zgjatur afatet, ndërsa furnitorët duhet të përshtaten me standardet e reja sipas rregulloreve.
Deutsche Aircraft përballet me sfidën e ruajtjes së elementëve të trashëguar të dizajnit, duke respektuar njëkohësisht kërkesat moderne mjedisore dhe kufizimet e zhurmës.
Pavarësisht këtyre pengesave, interesi nga operatorët rajonalë mbetet i lartë.
Për shumë kompani ajrore, përzierja e kostove më të ulëta të karburantit, mirëmbajtjes më të thjeshtë dhe përshtatshmërisë për aeroporte më të vegjël e bën këtë avion një opsion të fuqishëm për tregun e sotëm të aviacionit rajonal. /skyweb.al