• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy
E hënë, 8 Qershor, 2026
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aktualitet

Pijet me “zero sheqer” rrezikojnë mëlçinë, zbulimet e studimit të ri  

Editor Nga Editor
16 Tetor, 2025
në Aktualitet
A A
0
Pijet me “zero sheqer” rrezikojnë mëlçinë, zbulimet e studimit të ri  
Share on FacebookShare on WhatsApp

Një studim i ri, i prezantuar gjatë javës së Gastroenterologjisë në Berlin, ka zbuluar se konsumimi i vetëm një kanaçeje pije dietike, të njohura si me zero shefqer në ditë mund të rrisë rrezikun për zhvillimin e sëmundjeve në mëlçi (NAFLD) me 60%. Në të njëjtën kohë, pijet me sheqer rrisin këtë rrezik me 50%.

Sëmundjet metabolike mëlçisë, e njohur edhe si MASLD, karakterizohet nga depozitimi i yndyrës në mëlçi te persona që konsumojnë pak ose aspak alkool. Kjo gjendje mund të çojë në dëmtime serioze të mëlçisë, përfshirë cirrozën dhe kancerin e mëlçisë, duke u kthyer në një shqetësim të madh shëndetësor global.

Studimi u zhvillua mbi një grup prej 124,000 personash në Mbretërinë e Bashkuar, të cilët u ndoqën për 10 vite. Konsumi i pijeve u analizua përmes pyetësorëve ushqimorë, ndërsa studiuesit vunë re se edhe pijet dietike, që përmbajnë ëmbëlsues artificialë dhe pak kalori, nuk janë pa rrezik për shëndetin e mëlçisë.

“Ndryshe nga ajo që mendohej më parë, pijet dietike janë të lidhura me një rrezik më të lartë për MASLD edhe në sasi të vogla,” tha Lihe Liu, autore e studimit dhe studente në Universitetin e Soochoë, Kinë.

Studimi gjithashtu tregoi se zëvendësimi i këtyre pijeve me ujë mund të ulë rrezikun për sëmundje të mëlçisë deri në 15%, ndërsa kalimi nga pijet me sheqer te ato dietike, ose anasjelltas, nuk sjell përfitime të dukshme.

Këto rezultate sfidojnë perceptimin që pijet dietike janë një alternativë e sigurt ndaj pijeve të ëmbëlsuara dhe nxisin një rishikim të këshillave për ushqyerjen dhe shëndetin e mëlçisë. /Skyweb.al

Etiketat: pijeshendeti
Artikulli para

REKORD/ Rritet informaliteti, 4.7 miliardë euro qarkullojnë jashtë bankave në Shqipëri

Artikulli pas

Themeluesi i inteligjencës artificiale thirrje të rinjve: Bëhuni hidraulikë

Editor

Editor

Nga Kategoria

Si u kthye djathi Parmigiano në një aset bankar
Aktualitet

Si u kthye djathi Parmigiano në një aset bankar

8 Qershor, 2026
“Revolucioni imagjinar i flamingove”, Rama poston memet: Më argëtojnë
Aktualitet

“Revolucioni imagjinar i flamingove”, Rama poston memet: Më argëtojnë

8 Qershor, 2026
Franca shqetësohet nga rritja gjigante e ushtrisë gjermane
Aktualitet

Franca shqetësohet nga rritja gjigante e ushtrisë gjermane

8 Qershor, 2026
A do ta zëmë dritën e diellit për të ftohur tokën? Ideja më e debatueshme e klimës po del nga laboratorët drejt biznesit
Aktualitet

A do ta zëmë dritën e diellit për të ftohur tokën? Ideja më e debatueshme e klimës po del nga laboratorët drejt biznesit

8 Qershor, 2026
Liqeni i Shkodrës futet në rrjetin e UNESCO-s, Rama: Një tjetër lajm i bukur për Shqipërinë e Gjelbër
Aktualitet

Liqeni i Shkodrës futet në rrjetin e UNESCO-s, Rama: Një tjetër lajm i bukur për Shqipërinë e Gjelbër

8 Qershor, 2026
Rama nuk lëshon pe: Zogu, zgjedhje ka vetëm në vitin 2029
Aktualitet

Rama nuk lëshon pe: Zogu, zgjedhje ka vetëm në vitin 2029

7 Qershor, 2026
Artikulli pas
Themeluesi i inteligjencës artificiale thirrje të rinjve: Bëhuni hidraulikë

Themeluesi i inteligjencës artificiale thirrje të rinjve: Bëhuni hidraulikë

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Fushata dhe funerali i TV
OP-ED

Fushata dhe funerali i TV

Nga SkyWeb
29 Prill, 2025
0

Nga Lutfi Dervishi Zgjedhjet e 11 Majit nuk janë vetëm prova e zjarrit për 11 partitë/ koalicionet, por po paralajmërojnë...

Lexo të plotë
KURSI/ Dollari amerikan zbret në nivelet më të ulta në dekada ndaj lekut

Sa këmbehen sot valutat kryesore?

12 Nëntor, 2025
Ryan Air shtrëngon kushtet për bagazhet: Rriten shpërblimet për stafin që kap pasagjerë me çanta të mëdha

Ryan Air shtrëngon kushtet për bagazhet: Rriten shpërblimet për stafin që kap pasagjerë me çanta të mëdha

29 Gusht, 2025
Jahti më i veçantë në botë ankorohet në portin e Durrësit

Jahti më i veçantë në botë ankorohet në portin e Durrësit

6 Tetor, 2025
Shqiptarët po përdorin më shumë makina elektrike, por mungon infrastruktura

Shqiptarët po përdorin më shumë makina elektrike, por mungon infrastruktura

10 Shtator, 2025

Të Fundit

Euro dhe dollari nuk ndalin renien, si paraqiten sot në tregun valutor  

Kursi i këmbimit valutor: Euro vazhdon rënien, ngrihet dollari

8 Qershor, 2026
Si u kthye djathi Parmigiano në një aset bankar

Si u kthye djathi Parmigiano në një aset bankar

8 Qershor, 2026
“Revolucioni imagjinar i flamingove”, Rama poston memet: Më argëtojnë

“Revolucioni imagjinar i flamingove”, Rama poston memet: Më argëtojnë

8 Qershor, 2026
Konsumi i alkoolit bie në botë, industria humb 850 miliardë dollarë në bursë

Konsumi i alkoolit bie në botë, industria humb 850 miliardë dollarë në bursë

8 Qershor, 2026
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy

© 2026 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED

© 2026 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr