• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy
E mërkurë, 12 Gusht, 2026
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aktualitet

Ushqimet e përpunuara rrisin rrezikun e kancerit të zorrës tek të rinjtë

Editor Nga Editor
25 Dhjetor, 2025
në Aktualitet, Shëndet
A A
0
Ushqimet e përpunuara rrisin rrezikun e kancerit të zorrës tek të rinjtë
Share on FacebookShare on WhatsApp

Sipas studimeve të fundit, ushqimet ultra të përpunuara mund të rrisin rrezikun e kancerit kolorektal te të rinjtë, dhe ky efekt duket të ndryshojë mes gjinive.

Nga njëra anë, te burrat nën 50 vjeç, janë gjetur lidhje të forta: një analizë e madhe amerikanë tregoi se burrat që konsumonin shumë ushqime ultra-të përpunuara si mishi i përpunuar gati për t’u ngrënë, pije me sheqer, etj. kishin rreth 29 % rrezik më të lartë për kancerin e zorrës së trashë. Rezultati ishte veçanërisht i dukshëm për kancerin në zonën distale të zorrës te meshkujt.

Nga ana tjetër, një studim i drejtuar nga Mass General Brigham u fokusua tek rreth 29,000 gra, që u ndoqën për mbi dy dekada. Gratë që konsumonin shumë ushqime ultra-të përpunuara (rreth 10 porcione në ditë) kishin një rrezik 45 % më të madh për të zhvilluar adenoma polipe në zorrë që janë para-kancerogjene.

Studiuesit vunë re që sa më i madh ishte konsumi i këtyre ushqimeve, aq më i madh bëhej rreziku në mënyrë thuajse lineare.

Megjithatë, në studimin me gra nuk u vërej një lidhje me llojin tjetër të polipeve, që quhen “serrated lesions”, kjo nënkupton që nuk çdo tip parandalues e kancerit është prekur nga dieta në të njëjtën mënyrë.

Kërkuesit theksojnë që këto gjetje nuk tregojnë shkakësinë direkt: nuk mund të thuhet me siguri që ushqimet ultra-të përpunuara janë shkaktari unik i kancerit. Por, reduktimi i konsumit të këtyre ushqimeve, që shpesh janë me shumë sheqer, kripë, yndyrna të ngopura dhe aditivë, mund të jetë një nga strategjitë për të zvogëluar rrezikun e sëmundjes. /Skyweb.al

Artikulli para

PËRMBYSJA/ Universitetet private po tërheqin studentët me mesataret më të larta

Artikulli pas

Kalendari me festat zyrtare, sa ditë pushime do të kemi gjatë 2026

Editor

Editor

Nga Kategoria

Zjarret në vend, Presidenti Begaj: Mirënjohje për zjarrfikësit, ndëshkim për zjarrvënësit
Aktualitet

Zjarret në vend, Presidenti Begaj: Mirënjohje për zjarrfikësit, ndëshkim për zjarrvënësit

12 Gusht, 2026
Miliona njerëz përjetojnë errësimin e qiellit në eklipsin e parë të plotë në Evropë që nga viti 1999
Aktualitet

Miliona njerëz përjetojnë errësimin e qiellit në eklipsin e parë të plotë në Evropë që nga viti 1999

12 Gusht, 2026
Ndërtuan pa leje në Karaburun, arrestohet Skerdi Dinaj, Olsen Sherifaj në kërkim
Aktualitet

Ndërtuan pa leje në Karaburun, arrestohet Skerdi Dinaj, Olsen Sherifaj në kërkim

12 Gusht, 2026
Meta përballet me gjyqin amerikan: Akuzohet se Facebook dhe Instagram i ka bërë fëmijët të varur
Shëndet

Meta përballet me gjyqin amerikan: Akuzohet se Facebook dhe Instagram i ka bërë fëmijët të varur

12 Gusht, 2026
Thatësira nxjerr nga Danubi eshtrat dy ushtarëve gjermanë pas 80 vitesh
Aktualitet

Thatësira nxjerr nga Danubi eshtrat dy ushtarëve gjermanë pas 80 vitesh

12 Gusht, 2026
Një makinë me hidrogjen vendos rekordin e ri për shpejtësinë e automjeteve
Aktualitet

Një makinë me hidrogjen vendos rekordin e ri për shpejtësinë e automjeteve

12 Gusht, 2026
Artikulli pas
Kalendari me festat zyrtare, sa ditë pushime do të kemi gjatë 2026

Kalendari me festat zyrtare, sa ditë pushime do të kemi gjatë 2026

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Kriza e karburanteve, cilat kompani janë prekur dhe çfarë ka ndodhur me çmimet e biletave
Aviacion

Kriza e karburanteve, cilat kompani janë prekur dhe çfarë ka ndodhur me çmimet e biletave

Nga SkyWeb
29 Prill, 2026
0

Sektori i aviacionit në Europë po përballet me një valë të re tronditjeje për shkak të rritjes drastike të çmimeve...

Lexo të plotë
STUDIMI/ Përtej klikimeve: Media Online, Algoritmet dhe Kriza e Besueshmërisë në Shqipëri

STUDIMI/ Përtej klikimeve: Media Online, Algoritmet dhe Kriza e Besueshmërisë në Shqipëri

23 Korrik, 2026
“Rol kyç në integrimin e vendit”, ambasadori i Holandës te Agjencia e Inteligjencës Financiare: Shqipëria, progres në luftën kundër pastrimit të parave 

“Rol kyç në integrimin e vendit”, ambasadori i Holandës te Agjencia e Inteligjencës Financiare: Shqipëria, progres në luftën kundër pastrimit të parave 

23 Shkurt, 2026
Nis numërimi në Hotolisht, PS në avantazh ndaj PD-ASHM

Nis numërimi në Hotolisht, PS në avantazh ndaj PD-ASHM

12 Maj, 2025
“South Texas News”: Shqipëria, destinacioni evropian nën radarin e turistëve amerikanë

“South Texas News”: Shqipëria, destinacioni evropian nën radarin e turistëve amerikanë

16 Dhjetor, 2025

Të Fundit

Zjarret në vend, Presidenti Begaj: Mirënjohje për zjarrfikësit, ndëshkim për zjarrvënësit

Zjarret në vend, Presidenti Begaj: Mirënjohje për zjarrfikësit, ndëshkim për zjarrvënësit

12 Gusht, 2026
Miliona njerëz përjetojnë errësimin e qiellit në eklipsin e parë të plotë në Evropë që nga viti 1999

Miliona njerëz përjetojnë errësimin e qiellit në eklipsin e parë të plotë në Evropë që nga viti 1999

12 Gusht, 2026
Ndërtuan pa leje në Karaburun, arrestohet Skerdi Dinaj, Olsen Sherifaj në kërkim

Ndërtuan pa leje në Karaburun, arrestohet Skerdi Dinaj, Olsen Sherifaj në kërkim

12 Gusht, 2026
Meta përballet me gjyqin amerikan: Akuzohet se Facebook dhe Instagram i ka bërë fëmijët të varur

Meta përballet me gjyqin amerikan: Akuzohet se Facebook dhe Instagram i ka bërë fëmijët të varur

12 Gusht, 2026
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy

© 2026 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED

© 2026 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr