• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
E enjte, 25 Shtator, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Aviacion

GRAFIKA/ Si i klasifikojnë kompanitë ajrore vendet në avion dhe fitimet që nxjerrin

SkyWeb Nga SkyWeb
23 Shtator, 2025
in Aviacion
A A
0
GRAFIKA/ Si i klasifikojnë kompanitë ajrore vendet në avion dhe fitimet që nxjerrin

Screenshot

Share on FacebookShare on WhatsApp

Një analizë e publikuar nga “Flight and routes Every day” shpjegon se çmimi i ulëseve në avion nuk lidhet vetëm me shërbimin, por sidomos me hapësirën që ato zënë dhe fitimin që sjellin për linjat ajrore.

Sipas infografikut, klasi parë (First Class) shpesh nuk është aq fitimprurëse sa mendohet, pasi kërkon hapësirë të madhe dhe shërbim të kushtueshëm.

Në anën tjetër, klasa e biznesit (Business Class) konsiderohet si më fitimprurësja për kompanitë, duke ofruar balancë midis hapësirës së shfrytëzuar dhe çmimit të lartë të biletës.

Premium Economy, edhe pse kushton 2–3 herë më shumë se Economy, i sjell kompanisë një kosto pak më të lartë se klasa bazë, duke rezultuar me përfitim të lartë.

Ndërkohë, klasa Economy, që ka shumicën e ulëseve në kabinë, në disa raste mund të jetë edhe jo fitimprurëse për fluturimet e gjata, për shkak të çmimeve më të ulëta të biletave dhe hapësirës së kufizuar për të gjeneruar fitim.

Screenshot

Grafiku tregon qartë dallimet mes katër klasave të zakonshme, First, Business, Premium Economy dhe Economy – duke i renditur sipas tre treguesve kryesorë: të ardhurat për njësi hapësire, hapësira e zënë për çdo ulëse dhe çmimi i biletës.

Rezultati: më pak se gjysma e ulëseve (First, Business dhe Premium Economy) sjellin pjesën më të madhe të të ardhurave për linjat ajrore.

Ky shpjegim ilustron arsyen pse kompanitë ajrore investojnë gjithnjë e më shumë në përmirësimin e klasës së biznesit dhe Premium Economy, duke i parë si burime kryesore fitimi në fluturimet ndërkombëtare jo-buxhetore. /skyweb.al

Artikulli para

Elon Musk paralajmëron një krizë të re globale

Artikulli pas

Piloti u ul në pistën e gabuar, si u shmang përplasja e dy avionëve në Francë

SkyWeb

SkyWeb

Nga Kategoria

U fsheh te rrotat e avionit, udhëtimi i frikshëm i 13 vjeçarit nga Kabuli drejt Indisë
Aviacion

U fsheh te rrotat e avionit, udhëtimi i frikshëm i 13 vjeçarit nga Kabuli drejt Indisë

24 Shtator, 2025
Numri i pasagjerëve do të trefishohet deri në 2050, industria e aviacionit civil përballë sfidave të mëdha
Aviacion

Numri i pasagjerëve do të trefishohet deri në 2050, industria e aviacionit civil përballë sfidave të mëdha

24 Shtator, 2025
Piloti u ul në pistën e gabuar, si u shmang përplasja e dy avionëve në Francë
Aviacion

Piloti u ul në pistën e gabuar, si u shmang përplasja e dy avionëve në Francë

23 Shtator, 2025
Kriza te Air Albania, avioni “afrikan” ngjyroset kuqezi pas bllokimit të dy “Airbus-eve” nga qiradhënësi: Rrugëtimi nga Libia në Nigeri dhe Tiranë
Aviacion

Kriza te Air Albania, avioni “afrikan” ngjyroset kuqezi pas bllokimit të dy “Airbus-eve” nga qiradhënësi: Rrugëtimi nga Libia në Nigeri dhe Tiranë

23 Shtator, 2025
Wizz Air Pilot Academy organizon open day në Tiranë më 27 shtator
Aviacion

Wizz Air Pilot Academy organizon open day në Tiranë më 27 shtator

23 Shtator, 2025
Boeing përshpejton punën: Avioni i gjeneratës së GJASHTË, F-47 nis fluturimin në 2028
Aviacion

Boeing përshpejton punën: Avioni i gjeneratës së GJASHTË, F-47 nis fluturimin në 2028

22 Shtator, 2025
Artikulli pas
Piloti u ul në pistën e gabuar, si u shmang përplasja e dy avionëve në Francë

Piloti u ul në pistën e gabuar, si u shmang përplasja e dy avionëve në Francë

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Pse gjenerohen kaq shume plehra në Tiranë?
Aktualitet

Pse gjenerohen kaq shume plehra në Tiranë?

Nga SkyWeb
4 Shtator, 2025
0

Kryeqyteti gjeneroi në vitin 2024 mbi 257 mijë tonë mbetje duke u bërë kështu bashkia me rekordin e mbetjeve për...

Lexo të plotë
Furia “Labubu”, kukulla që ka pushtuar rrjetet dhe dyqanet çfarë përfaqëson dhe pse kaq shumë zhurmë?

Furia “Labubu”, kukulla që ka pushtuar rrjetet dhe dyqanet çfarë përfaqëson dhe pse kaq shumë zhurmë?

29 Qershor, 2025
Anija “Silver Whisper” ankorohet në portin e Vlorës, sjell turistë amerikanë e kanadezë

Anija “Silver Whisper” ankorohet në portin e Vlorës, sjell turistë amerikanë e kanadezë

21 Shtator, 2025
OKB zbulon se politikat fiskale të Shqipërisë nxisin pabarazinë

OKB zbulon se politikat fiskale të Shqipërisë nxisin pabarazinë

21 Gusht, 2025
Rritja nuk mjafton, Shqipëria ka nivelin më të ulët të pagave në rajon

GRAFIKËT/ “Ngec” privati, shteti i rrit pagat më shpejt

11 Shtator, 2025

Të Fundit

Rama i heq Veliajt Tiranën dhe ia jep Ballukut, goditja finale për kryebashkiakun e shkarkuar

Rama i heq Veliajt Tiranën dhe ia jep Ballukut, goditja finale për kryebashkiakun e shkarkuar

25 Shtator, 2025
Shifrat e turizmit, hyrjet e të huajve në gusht u rritën me 9.9%

Shifrat e turizmit, hyrjet e të huajve në gusht u rritën me 9.9%

25 Shtator, 2025
Socialistët nisin lëvizjet për të shkarkuar Erion Veliajn

Qeveria shkarkon Erion Veliajn

25 Shtator, 2025
Të diplomuarit shqiptarë mbeten me pagat më të ulëta në kontinent, gati sa gjysma e Serbisë

Të diplomuarit shqiptarë mbeten me pagat më të ulëta në kontinent, gati sa gjysma e Serbisë

25 Shtator, 2025
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Mundësuar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr