Emirjon Senja
Pak më parë pata një komunikim me Makbulën, një zonjë grua që më ka ndihmuar këto vite me sigurimin e makinës. Mësova që çmimi i TPL për makinën time, një Volkswagen, e sapo hyrë në moshën e adoleshëncës, kushton sot 22 euro më shtrenjtë.
Dhe mqs një miku im i mirë më tha mbrëmë që “i ke patur qejf që i vogël këto çështjet e sigurimeve” më takon të them ca gjëra në mes të kësaj heshtjeje të çuditshme të këtij populli heroik.
Gjithçka ka ndodhur për shkak të rregullores së re të AMF, të miratuar gjoja në kuadër të ligjit të ri të sigurimeve, i cili në draft ishte një supër ligj, por pasi kaloi dorë më dorë deri në seancë plenare, u squll fare duke i lënë thuajse dorë të lirë kompanive të sigurimeve.
Më ka ruajtur Zoti në rrugë mes shumë të çmendurish dhe nuk kam shkaktuar asnjë aksident deri më tani.
Sipas parimit bazë të sistemit bonus-malus, unë duhej të isha shpërblyer sot dhe jo të ndëshkohesha me 22 euro plus. Historiku im është fshirë dhe unë sot nis zero-zero, njëlloj me një 22 vjeçar që ka 13 muaj me patent.
Nuk po i hyj detajeve mbi koeficientët e riskut, të cilët kanë nisur të zbatohen të gjithë përveç atij mbi historikun e aksidenteve, gjë që ka sjellë edhe shtrenjtimin e policave të sigurimit.
Në thelb kjo është e padrejtë, të paktën bonus-malus nuk është.
Emrin le t’ia verë AMF dhe karteli që dikton rregulloret.
Por mund të thotë dikush që shpërblimin do ta marrësh vitin tjetër! Kjo nuk është e vërtetë.
Rregullorja e re operon kryesisht vetëm për “malus” dhe shumë shumë pak në drejtimin “bonus”.
(Lexo detajet: https://shorturl.at/JaPnV )
Në dy shkrime radhazi, në nëntor dhe dhjetor paralajmërova këtë që do të ndodhte në janar, por si përherë e dashura e X personazhi apo orientimi seksual i Y personazhi morën më shumë vëmendje e më shumë LIKE se sa ajo që prek drejtpërdrejt xhepin e këtij mileti. /skyweb.al