• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
E shtunë, 15 Nëntor, 2025
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Ekonomi

Nga liderë globalë në viktima të tregut, si po “fundosen” markat kineze të makinave elektrike

Editor Nga Editor
27 Shtator, 2025
në Ekonomi
A A
0
Nga liderë globalë në viktima të tregut, si po “fundosen” markat kineze të makinave elektrike
Share on FacebookShare on WhatsApp

Në pranverën e vitit 2024, Li Hongxing, një emër i njohur në fushën e marketingut për industrinë e automjeteve në Kinë, ndërmori një nga rreziqet më të mëdha të karrierës së tij. Duke besuar se kishte përballë një yll të ri në ngritje në tregun e makinave elektrike, ai vendosi të mbështesë financiarisht një fushatë reklamuese për startup-in Ji Yue, një kompani që premtonte shumë: efikasitet, rritje të shpejtë të shitjeve dhe mbështetje nga investitorë me përvojë.

Për të përballuar shpenzimet e reklamave, Li mori hua miliona juanë, duke e ndërtuar gjithë planin mbi premtimin se kompania do ta shlyente më vonë. Por realiteti ishte krejt ndryshe. Vetëm gjashtë muaj më vonë, Ji Yue falimentoi pa paralajmërim, duke e lënë Li-n të përballet i vetëm me një borxh prej 40 milionë juanësh (rreth 5.6 milionë dollarë). “Ishte një ndjenjë dëshpërimi të thellë,” kujton ai.

Por rasti i Ji Yue nuk është i vetmi në panoramën e industrisë së makinave elektrike në Kinë. Në vitet e fundit, qindra kompani kanë mbyllur dyert, duke mos mundur të përballojnë një garë të ashpër çmimesh dhe një treg që është mbushur përtej kapacitetit. Megjithëse Kina është bërë lider global në prodhimin dhe shitjen e makinave elektrike, kjo arritje ka ardhur me një kosto të madhe për sipërmarrësit dhe furnitorët e vegjël.

Për vite me radhë, qeveria kineze ka ofruar subvencione dhe mbështetje të drejtpërdrejtë për industrinë e automjeteve elektrike, në përpjekje për të nxitur inovacionin, për të reduktuar ndotjen dhe për të forcuar ekonominë. Kjo politikë pati sukses fillestar, duke nxitur lindjen e gjigantëve si BYD, por gjithashtu hapi derën për dhjetëra startup-e që nuk kishin strukturën për të mbijetuar në një treg kaq agresiv.

Sot, me një treg të stërngopur dhe me konsumatorë gjithnjë e më të ndjeshëm ndaj çmimeve, industria ndodhet në një luftë të vazhdueshme çmimesh. Fitimet janë shkrirë, prodhuesit e mëdhenj po u kërkojnë furnitorëve të shesin pjesë nën kosto, ndërsa pagesat po vonohen me muaj të tërë. Kjo situatë po përplas gjithnjë e më shumë sipërmarrës dhe partnerë financiarë si Li Hongxing me realitetin brutal të një industrie në krizë.

Ndërkohë që makinat elektrike janë simbol i të ardhmes dhe zhvillimit teknologjik, për shumë sipërmarrës në Kinë, ato po kthehen në një makth financiar. Dhe rasti i Ji Yue është një kujtesë e qartë se pas çdo suksesi të shpejtë, mund të fshihet një rrezik edhe më i madh. /Skyweb.al

Etiketat: kinezetmakinat elektrike
Artikulli para

Vjosa, zyrtarisht pjesë e listës së trashëgimisë botërore të UNESCO-s

Artikulli pas

Sekretari i Përgjithshëm i RCC-së përfundon vizitën në SHBA me takime në Uashington DC

Editor

Editor

Nga Kategoria

Kompania “G&E Investment” me bilanc zero, merr leje për kullë edhe në Tiranë, Gledis Çela dhe Endrit Shabani, mega projekte me kapital 1 mijë euro
Ekonomi

Kompania “G&E Investment” me bilanc zero, merr leje për kullë edhe në Tiranë, Gledis Çela dhe Endrit Shabani, mega projekte me kapital 1 mijë euro

14 Nëntor, 2025
“Oh sa mirë me qenë administratë!” Paga mesatare në Shqipëri kalon 840 euro, kush ka rrogë më të lartë!
Ekonomi

SKEMA E PENSIONEVE/ Qeveria pritet të rrisë pagën minimale (për efekt të deklarimit) dhe kjo nuk është çudi të rrisë edhe më tepër çmimet

14 Nëntor, 2025
Goditja më e madhe në histori, SHBA sekuestron mbi 14 miliardë dollarë në Bitcoin
Ekonomi

Bitcoin bie në nivelin më të ulët

14 Nëntor, 2025
FMN paralajmëron rreziqe fiskale, rekomandon avancim të reformës për taksën e pronës
Ekonomi

FMN paralajmëron rreziqe fiskale, rekomandon avancim të reformës për taksën e pronës

14 Nëntor, 2025
Alba Zylfo dhe Lorela Ballabani nxjerrin zbuluar Nadir Çaushollin: “Jemi pronare në letra, kontrollin e ka CFO Pharma”
Ekonomi

Alba Zylfo dhe Lorela Ballabani nxjerrin zbuluar Nadir Çaushollin: “Jemi pronare në letra, kontrollin e ka CFO Pharma”

14 Nëntor, 2025
SKANDALI/ Posta Shqiptare kthehet në filial të Iute Credit, promovon mikrokreditë me interesa “peshkaqenësh” ndaj qytetarëve
Ekonomi

SKANDALI/ Posta Shqiptare kthehet në filial të Iute Credit, promovon mikrokreditë me interesa “peshkaqenësh” ndaj qytetarëve

14 Nëntor, 2025
Artikulli pas
Sekretari i Përgjithshëm i RCC-së përfundon vizitën në SHBA me takime në Uashington DC

Sekretari i Përgjithshëm i RCC-së përfundon vizitën në SHBA me takime në Uashington DC

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Pista e Aeroportit të Vlorës, ndër më të gjatat në rajon, gjigantët e ajrit që mund të ulen aty
Aviacion

Pista e Aeroportit të Vlorës, ndër më të gjatat në rajon, gjigantët e ajrit që mund të ulen aty

Nga SkyWeb
14 Prill, 2025
0

Aeroporti Ndërkombëtar i Vlorës, një nga projektet më ambicioze të infrastrukturës ajrore në Shqipëri, po përgatitet të hyjë në funksion...

Lexo të plotë
GRAFIKËT/ Sigurimi i makinave, rriten të ARDHURAT nga primet, por jo DËMSHPËRBLIMET për aksidentet, AMF hesht

GRAFIKËT/ Sigurimi i makinave, rriten të ARDHURAT nga primet, por jo DËMSHPËRBLIMET për aksidentet, AMF hesht

9 Korrik, 2025
Ristrukturimi dhe përdorimi i AI, Lufthansa parashikon të shkurtojë 4 000 vende pune

Ristrukturimi dhe përdorimi i AI, Lufthansa parashikon të shkurtojë 4 000 vende pune

30 Shtator, 2025
“DORËZIMI”/ Danimarka drejt energjisë me centrale bërthamore, shkaqet që çuan në ndryshimin e “doktrinës”

“DORËZIMI”/ Danimarka drejt energjisë me centrale bërthamore, shkaqet që çuan në ndryshimin e “doktrinës”

22 Maj, 2025
Tatimet: Deklarata “DIVA” për 2025-ën me 48 mijë lekë zbritje për çdo fëmijë nën 18 vjeç

Tatimet: Deklarata “DIVA” për 2025-ën me 48 mijë lekë zbritje për çdo fëmijë nën 18 vjeç

30 Prill, 2025

Të Fundit

Kompania “G&E Investment” me bilanc zero, merr leje për kullë edhe në Tiranë, Gledis Çela dhe Endrit Shabani, mega projekte me kapital 1 mijë euro

Kompania “G&E Investment” me bilanc zero, merr leje për kullë edhe në Tiranë, Gledis Çela dhe Endrit Shabani, mega projekte me kapital 1 mijë euro

14 Nëntor, 2025
Çfarë do të thotë të fluturosh në një planet që vetëm ngrohet?

Çfarë do të thotë të fluturosh në një planet që vetëm ngrohet?

14 Nëntor, 2025
“Mos guxo të votosh…”, SPAK zbardh akuzat ndaj Majlinda Bufit: Si kërcënoi qytetarin dhe i dërgoi IMT-në në banesë

“Mos guxo të votosh…”, SPAK zbardh akuzat ndaj Majlinda Bufit: Si kërcënoi qytetarin dhe i dërgoi IMT-në në banesë

14 Nëntor, 2025
“Oh sa mirë me qenë administratë!” Paga mesatare në Shqipëri kalon 840 euro, kush ka rrogë më të lartë!

SKEMA E PENSIONEVE/ Qeveria pritet të rrisë pagën minimale (për efekt të deklarimit) dhe kjo nuk është çudi të rrisë edhe më tepër çmimet

14 Nëntor, 2025
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED
  • Kush jemi ne

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • OP-ED

© 2025 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr