• Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy
E diel, 16 Gusht, 2026
  • Hyr
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
SkyWeb.al
Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
Kreu Shëndet

Kafeja mund të mbrojë zemrën, sa filxhanë duhen në ditë?

Editor Nga Editor
17 Maj, 2026
në Shëndet
A A
0
Kafeja mund të mbrojë zemrën, sa filxhanë duhen në ditë?
Share on FacebookShare on WhatsApp
Pirja e kafesë në mënyrë të moderuar mund të sjellë përfitime të rëndësishme për zemrën dhe të ulë rrezikun e goditjes në tru, sipas një studimi të ri të publikuar nga “Knowridge Science”.

Kafeja mbetet një nga pijet më të preferuara në botë dhe ndikimi i saj në shëndet ka qenë prej kohësh objekt debatesh mes ekspertëve.

Studimi u krye nga studiues të Semmelweis University dhe u mbështet në të dhënat e projektit të madh shëndetësor UK Biobank, i cili përfshin informacion mbi qindra mijëra qytetarë britanikë.

Në kërkim morën pjesë rreth 468 mijë të rritur, të cilët u monitoruan për një periudhë nga 10 deri në 15 vjet.

Sipas rezultateve, personat që konsumonin një deri në tre filxhanë kafe në ditë kishin treguesit më pozitivë për shëndetin.

Krahasuar me ata që nuk pinin fare kafe, konsumatorët e moderuar kishin 12% më pak rrezik vdekjeje nga çdo shkak, 17% më pak rrezik vdekjeje nga sëmundjet kardiovaskulare dhe 21% më pak rrezik për të pësuar goditje në tru.

Analizat e skanimeve të zemrës, të realizuara tek afro 30 mijë pjesëmarrës, treguan gjithashtu se ata që pinin rregullisht kafe kishin strukturë dhe funksion më të shëndetshëm të zemrës.

Sipas studiuesve, efektet mbrojtëse mund të lidhen me përbërësit natyralë të kafesë, veçanërisht antioksidantët, të cilët ndihmojnë në reduktimin e inflamacionit dhe mbrojtjen e qelizave të zemrës nga dëmtimet.

Megjithatë, ekspertët nënvizojnë se çelësi mbetet moderimi. Ata theksojnë se konsumimi i një deri në tre filxhanëve në ditë konsiderohet i sigurt për shumicën e njerëzve, ndërsa një stil jetese i shëndetshëm, me ushqim të balancuar, aktivitet fizik dhe gjumë cilësor është ende faktori kryesor për një zemër të shëndetshme. /skyweb.al

Etiketat: kafeja
Artikulli para

TANKET gjermane rikthehen në Lindje, por kësaj radhe është ndryshe

Artikulli pas

Ambasadori shqiptar në Mbretërinë e Bashkuar: Britania duhet të ndalojë demonizimin e Shqipërisë

Editor

Editor

Nga Kategoria

Janë bërë si “buf nate”, ekspertët ngrenë alarmin për adoleshentët
Shëndet

Janë bërë si “buf nate”, ekspertët ngrenë alarmin për adoleshentët

16 Gusht, 2026
FDA miraton teknologjinë e re për zbulimin e shenjave të Alzheimerit në tru
Shëndet

FDA miraton teknologjinë e re për zbulimin e shenjave të Alzheimerit në tru

15 Gusht, 2026
Pse amerikanët po “pushtojnë” farmacitë europiane për produktet e kujdesit të lëkurës
Shëndet

Pse amerikanët po “pushtojnë” farmacitë europiane për produktet e kujdesit të lëkurës

15 Gusht, 2026
Viruset po mësojnë si t’i mposhtin bakteret rezistente ndaj antibiotikëve
Shëndet

Viruset po mësojnë si t’i mposhtin bakteret rezistente ndaj antibiotikëve

15 Gusht, 2026
Duhanpirësit e dinë rrezikun e kancerit, por harrojnë kërcënimin për zemrën
Shëndet

Duhanpirësit e dinë rrezikun e kancerit, por harrojnë kërcënimin për zemrën

14 Gusht, 2026
Pse terapia nuk funksionon njësoj për të gjithë pacientët me Parkinson?
Shëndet

Pse terapia nuk funksionon njësoj për të gjithë pacientët me Parkinson?

13 Gusht, 2026
Artikulli pas
Ambasadori shqiptar në Mbretërinë e Bashkuar: Britania duhet të ndalojë demonizimin e Shqipërisë

Ambasadori shqiptar në Mbretërinë e Bashkuar: Britania duhet të ndalojë demonizimin e Shqipërisë

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Të Përzgjedhura

Shqipëria, ndër vendet e fundit në Evropë për cilësinë e ujit të pijshëm
Aktualitet

Shqipëria, ndër vendet e fundit në Evropë për cilësinë e ujit të pijshëm

Nga Editor
8 Maj, 2026
0

Një raport ndërkombëtar mbi sigurinë dhe cilësinë e ujit të pijshëm e rendit Shqipërinë ndër vendet e fundit në Europë,...

Lexo të plotë
Media italiane: Shqipëria, zgjedhja ideale për pushime

Media italiane: Shqipëria, zgjedhja ideale për pushime

9 Qershor, 2026
Gjirokastra, qyteti që pret turistin si Krishtin, dhe e trajton si sheik

Gjirokastra, qyteti që pret turistin si Krishtin, dhe e trajton si sheik

9 Korrik, 2025
KUJDES/ Aeroporti i Tiranës NUK po shet “valixhet e patërhequra”!

KUJDES/ Aeroporti i Tiranës NUK po shet “valixhet e patërhequra”!

23 Qershor, 2025
Europa bëhet gati për luftë, gjermanët e Rheinmetall ndërtojnë fabrikën gjigante të armëve në Alpe

Europa bëhet gati për luftë, gjermanët e Rheinmetall ndërtojnë fabrikën gjigante të armëve në Alpe

25 Korrik, 2026

Të Fundit

REKORD/ Makina e re më e shtrenjtë e shitur në një ankand është një Ferrari elektrike

REKORD/ Makina e re më e shtrenjtë e shitur në një ankand është një Ferrari elektrike

16 Gusht, 2026
Travel off Path: Shqipëria, mes vendeve turistike që ia vlen çdo qindarkë e shpenzuar

Travel off Path: Shqipëria, mes vendeve turistike që ia vlen çdo qindarkë e shpenzuar

16 Gusht, 2026
Janë bërë si “buf nate”, ekspertët ngrenë alarmin për adoleshentët

Janë bërë si “buf nate”, ekspertët ngrenë alarmin për adoleshentët

16 Gusht, 2026
Pilotët e Lufthansa në grevë, anulohen qindra fluturime

Karburanti dhe grevat e stafit përgjysmojnë fitimet e Lufthansa-s

16 Gusht, 2026
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED
  • Kush jemi ne
  • Terms and conditions
  • Privacy Policy

© 2026 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Nuk u gjet asnjë rezultat
Shiko të gjitha
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Fokus
  • Ekonomi
  • Turizëm
  • Aviacion
  • Shëndet
  • OP-ED

© 2026 SkyWeb.al - Zhvilluar nga E/Digital Studio

Mirësevini!

Hyni në llogarinë tuaj.

Keni harruar fjalëkalimin?

Riktheni fjalëkalimin

Ju lutem shkruani username ose email

Hyr